Kun mikään ei riitä....

Nanne

On se vaan ihme homma täällä Suomessa, ettei jotkut osaa iloita siitä, että joukkue tuli toiseksi World Cup:issa!!!!!!!! Jätettiin sentään ruottalaiset, usalaiset, tsekit ym. taaksemme. Mitä siitä vaikka pojat ei voittaneetkaan Canadaa, eivät hävinneet ainakaan huonommalleen. Täällä kun jotkut kitisee sitä, miten vitun huonosti pojat pelaa, niin olkaamme onnellisia siitä, että esim. ruottalaiset on vielä huonompia kuin meidän pojat.

Minä olen ainakin ylpeä ja onnellinen Suomen joukkueesta! Hienosti pelasivat! Onnea vaan pojille HIENOSTA kakkostilasta (vaikka se ei siltä vielä ehkä tunnu heistä hienolta)!

Hävetkää TE suomalaiset jotka haukutte joukkuetta! Menkää vittu ite pelaamaan sinne, niin katotaan miten teille käy....

Nanne

2

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maryjane

      Oikeassa oot, Nanne! Ihmettelin tässä juuri itsekin, että mitä kaikki oikeen ruikuttaa, ja haukkuu vaan meidän hyviä pelaajia.Ei niillä ole mikään helppo tehtävä ollut, tosi kovia maita vastassa, ja suurinosa kaatui.Eikä me tosiaankaan hävitty ainakaan nolosti.Me ei pelattu yhtään surkeesti, vaan täysin päinvastoin, pantiin kaikki peliin, ja oli siinä tuuriakin mukana Kanadalla.Tehtiin pari virhettä ja ne sakotti, ilman niitä virheitä, ois voinu käydä kummin päin hyvänsä.Minusta on tärkeää muistaa, kuinka tasaväkisiä me todellakin oltiin, siitä olin itse yllättynyt, ja varsinkin siinä vaiheessa usko kasvoi itsellänikin, kun kaksi kertaa tultiin takaa-ajo asemasta tasoihin.Oikeestaan ainoastaan sen takia vähän harmittaa, että meillä olisi todella ollut mahdollisuus voittaa, johon en olisi ennen matsin alkua uskonut!!

    • Curre L

      Tasan samaa mieltä, tämäkin foorumi pursuaa potentiaalisia huippupelaajia ja valmentajia (omasta mielestään) jotka ei tosiasiassa osaa muuta kuin turpaa soittaa. Happamia, sanoi kettu jne... suomi pelas helvetin hyvän finaalin, muutama pikku virhe tuli mut kelleppä ei joskus tulis?? Selännettäki morkataan armotta vaan kaveri pelaski jalka leikkauskunnossa! Saatanan kitisijät velliperseet opeltelkaa ensin ite luistelee enneku alatte mussuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe