Onko tuossa uudessa dieselissä PSA moottori? Onko niissä paljon vikoja? Uskaltaako tuollaista ostaa ja kestääkö paremmin kuin Audi A1 Diesel? Kuulemma noissa tuppaa moottorit hajoamaan. Audeissa, sekä Mineissä.
MINI Cooper D vm 2011
6
565
Vastaukset
- Minejä
Molemmista kokemuksia, ei vian vikaa. Mutta kuten kaikki tietää diesel auton maski tulis tukkia talveks, huohotin saattaa tukkeentua. Hyviä pelejä molemmat. PSA-dieselit kestäviä, enkä usko BMW,n huolivan mitä vain. Miniin tulossa 2014 kolmisylinterinen moottori. Huollotkin tulis suorittaa ajoissa jolloin suodattimet vaihtuu. Varmaan osa vioista johtuu uusavuttomuudesta.
- MINID
Onko sinulla ollut kummatkin diesel koneella? MINI Clubman diesel 111hv kiinnostaisi eniten itseäni. Kannattaako se ostaa n. 15 000km vuotuisella ajolla? Vai olisiko bensakone järkevämpi?
- Minejä
Mini oli 109 hv ja Audi 105 hv, no kun hetken malta tulee ne uudet koneet Miniin. Glubman kuten muutkin Minit hyviä ajaa. Dieselis parempi vääntö, itsekkin odotan dieselin tuloa. Toki riippuen et hinnat on ok. No mutta onnea hankintaan joka tapaukses ; )
- Ministeri D.Cooper
Mulla tuo on vienyt semmosta 4,7 ltr/100 km keskikulutuksena. Siitä voi koettaa laskea.
- OstaakoKukaan?
Ostaako kukaan pientä autoa diesel koneella? Esim. Mini Cooper D, meneekö sellainen ollenkaan kaupaksi? Kuka sellaista ostaa?
- Ministeri D.Cooper
Mulla on Cooper D Clubman, niin että ainakin joku ostaa.
Paras auto mitä mulla on ikinä ollut. Kiva ajaa ja menee vähällä. Todennäköisesti vaihdan samanlaiseen mutta uudempaan parin vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2323037Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b2012663Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1161296Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411248- 721146
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3031143Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721101Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin91043Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211035