KIPPERISTÄ

U.A

On siis täysin käsittämätöntä, että syytätte KIPRUSOFFIA Suomen höäviöstä, ja se lieneekin Joidenkin alhaisten ihmisten provosointia ja veikkaan että useat ovat Jokerien ja LEHTOSEN faneja...

totuus minkä me kaikki tiedämme on se, että jos KIPPER ei olisi esittänyt huippu torjuntoja SWE vastaan, olisimme saaneet puolivälierissä vastaamme CZE ja siintä olisi tullut semmoinen teurastus ilman KIPRUSOFFIA ja vielä pahempi mikä tuli Ruotsille...

Puolivälierä matsi Saksaa vastaan oli Suomelta aneemista jaKIPPER pelasti Suomen...

Jos Suomella olisi ollut joku muu USA matsissa niin peli olisi pättynyt ainakin 3-2 USALLE... siinä oli muutama paraatipelastus!!!

Finaalissa Jos KIPPERIÄ ei olisi ollut tekemässä ihmetöitään olisi tulos ollut varmaankin jotain 7-2 luokkaa!!!

KIPPERIN imaisu ei ollut missään nimessä imaisu vaan tilanne oli 4-2 hyökkäys CANADALLE ja KIPRUSOFFIN oli varauduttava poikittaissyöttöön tai jopa toiseenaaltoon... ja ajettli varmaan koska puolustaja tulee niin syöttää, mutta NIEDERMAYERhan on yksi parhaista kiekollisista puolustajista!!!

Ilman KIPPERIÄ emme olisi edes olleet välierissä ja sen tietävät kaikki!!!

1

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakic

ei näköjään enää ole noilla muistissa kun viime öinen häviö jääkiekon mahtimaalle kanadalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      134
      1202
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe