Sain keskenmenon kohta 3 viikkoa sitten. Vuodin verta noin viikon ajan, eikä isompia kipuja ollut. Nyt mulla on ollut pääkipua kohta parin viikon ajan ja alavatsakipuja lähinnä vasemmalla puolen, oletettavasti munasarjojen kohdalla. Olen tehnyt muutaman ovistestin ja negatiivista näyttää eli siitä ei kivuissa ole kyse.
Onko teillä muilla ollut tällaisia kipuja? En oikein tiedä pitäskö mennä käymään lääkärillä vai ei, pelkään tietty jotain jälkitulehdusta tms. Mitään pahanhajuista vuotoa ei tosin ole ja raskaustestikin näytti jo 2 vkoa km:stä negatiivistä eli ilmeisesti kaikki raskausmateriaali pitäisi olla poistunut, koska testi näyttää negaa?
Kipuilu keskenmenon jälkeen
2
841
Vastaukset
- titityy
Hei!
Minä sain myös 2,5 viikkoa sitten keskenmenon rv 11 3. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, joka onnistui luullakseni ihan hyvin. Vuoto oli veristä reilun viikon, sen jälkeen ruskeaa tuhrua ja nyt ei puoleen viikkoon ole tullut enää mitään. Nyt kuitenkin koko loppuviikon koskenut vuorotellen kumpaakin munasarjaa. Perjantaina kipu oli aika rajuakin oikealla puolella, samanalaista kun ovulaation aikoihin mutta paljon voimakkaampaa. Tällä hetkellä oikea puoli on rauhoittunut ja nyt jomottaa/nippailee vasenta munasarjaa.
Lisäksi alaselkä on ollut viikonlopun ajan hyvin kipeä ja jäykän oloinen. Kivut tuntuvat välillä myös jaloissa..
Tunnistaako kukaan tästä kuvauksesta, voiko olla normaalia kohdun palautumista? Luulin, ettei tässä kohtaa enää kipuja pitäisi tulla kun vuotokin on loppunut tyystin, mutta toisaalta mistä sen sitten oikein tietää miten kroppa ja kohtu koko tähän rankkaan kokemukseen reagoi....
Voi kun pääsisi jo näistä fyysisistä vaivoista, keskenmeno on henkisestikin aivan tarpeeksi rankka!
Voimia myös sinulle aloittaja tähän raskaaseen vaiheeseen! - pääkipua täälläkin
Sain keskenmenon ja mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys kolmisen viikkoa sitten. Vuotoa kesti pari viikkoa. Päänsärky alkoi n. viikko tyhjennyksen jälkeen ja on kestänyt nyt parisen viikkoa. Nyt alkaa vähän hellittämään. Vatsakipua ei ole ollut, pieniä rytmihäiriöitä kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772509Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi921155- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67927Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22880- 33787