Eli olen 3,5 vuotiaan lapsen yh-äiti ja nyt alkaa tuntumaan että ei jaksa enään :( Aina ollaan oltu lapsen kanssa kuin paita ja peppu ja sitä ollaan vieläkin. Vanhempani ovat auttaneet minua kyllä työssäkäyviksi ihmisiksi todella paljon mutta viimeisen vuoden aikana olen huomannut että isäni ei jaksa meitä enään. Nyt siis olen päättänyt pärjätä täysin ilman mitään apuja mutta jo parin kuukauden jälkeen kaipaan sitä ihanaa tunnetta kun pääsin käymään joskus yksin ruokakaupassa. Tiedän senkin että lapsi on minun ja minun täytyy kantaa vastuu lapsesta mutta silti. Mukaan on tullut katkeruus kavereita kohtaan jotka käyvät joka viikko harrastuksissa. Nyt vielä kun itse olen kipeänä ja yritän viihdyttää erittäin vilkasta 3,5 vuotiasta musta tuntuu että tästä ei tule mitään... Miten te muut väsyneet mammat olette suosta nousseet? Omalla asenteella tietenkin mutta mitä muuta? Kiitos ja kumarrus
totaalinenuupumus
1
193
Vastaukset
- elämä on asenne
Milloin tämä vinkuminen jaksamisesta loppuu?
Milloinkaan suomalaisilla ei ole ollut yhtä helppoa kuin nyt. Kuuden hengen perhe ei asu enää hellahuoneessa, vettä ei tarvitse kantaa ulkoa ja vessakin on sisällä. Ruokaa on tarjolla joka päivä.
Silti ei jakseta - töissä, koulussa, kotona eikä oikein missään.
Muita väsymyksen syitä:
anemia?
huono ruokavalio = ravintoaineiden puutos?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm
kilpparin vajaatoiminta
ulkoilun puute
pimiä väsyttää ja siksi onkin tärkeää olla joka päivä päivällä ulkona
enää 6kk, niin sitten on taas valoisaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam16811486Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496481Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö724728Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju644557K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon814500Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754072Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973833- 863502
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1623381Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä183356