Pikajako työpaikkana

Ei orjaksi

Minulle on pari kertaa ehdotettu varamiespalvelun kautta pikajakoa työpaikaksi. En ole ottanut vastaan, koska liian monelta olen kuullut kyseisen firman maineen.

31

4467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi9

Mikäs siinä muka on vikana?

• rahti2

olisko vikana TT.?

• elämistä nykyään

Tuskin,ketjun aloittaja ei halua tehdä töitä.Siitä on kysymys.

• JUUH
        elämistä nykyään kirjoitti:

Tuskin,ketjun aloittaja ei halua tehdä töitä.Siitä on kysymys.

Peruslaiska tissiposki
        ilmeisesti kyseessä.

• kalu
        JUUH kirjoitti:

Peruslaiska tissiposki
        ilmeisesti kyseessä.

juu harvahan töitä osaa tehdä :-D

• Ei orjaksi

Juuri niin, vika on TT.

• peilistä löytyy vika
        Ei orjaksi kirjoitti:

Juuri niin, vika on TT.

On varmasti vaikeata herätä aikaisin ja mennä töihin 8-9 tunniksi.
        Toisille vaan jää se lapsi-vaihe päälle jossa vanhemmat kyllä huolehtii.

• kenties saanut potkut
        Ei orjaksi kirjoitti:

Juuri niin, vika on TT.

Joku asia ei nyt täsmää.Huhupuheiden perusteella(käymättä edes työhaastattelussa)pystyt siis päättämään mihin työpaikkaan et voi mennä? Kerro nyt mitä on taustalla.

• ryhdy yrittäjäksi
        Ei orjaksi kirjoitti:

Juuri niin, vika on TT.

Voithan sinäkin tehdä oman firman ja koittaa pääsetkö samaan tulokseen.Otat sitten varamies-palvelusta innokkaita ja aktiivisia työntekijöitä.

• thywers

Taitaa aloittaja olla yhteiskunnan elättejä....

• mielummin joutomies

Olet täysin oikeassa ei orjaksi kannata menna mihinkään firmaan täys työ panos revitään selkänahasta kuitenkiaan siitä ei makseta ammattimiehen palkkaa. Yleensä palkka on surkee ja monissa firmoissa harrastetaan myös riistoa kotona makoillessa tienaat paremmin täysin lakien mukaan eikä tarvi kuunella päänaukomista pomoilta.

• ahkera työssäkävijä

Ja sinä revit ne rahat meidän työssäkäyvien selkänahasta makoilemalla siellä kotona.Entäs jos me kaikki ruvetaan makoilemaan? Puustako ne rahat otetaan?
        Saas nähdä mihin tää Suomi menee, kun tollaset pummit lisääntyy!!!

• Vai että

pummille ammattimiehen palkka. HEEEEEHEEEHEEEEHEEHEHEHEHEHEEHEHEHHEEHHEHEHEHEHEHOOOOOOOOOOO

• ei alkoholisti

Ei se tarkoita että on pummi jos ei jaksa töissä käydä on vaan sellaisia joille työnteko ei vaan sovi. kyllä niitä kaiken maailman kursseja on tullu istuttua mutta sopivaa hommaa ei ole lyötynyt kotona on mukavampaa joten te työ hullut painakaa oiken perkeleesti töitä että meikäläinen saa olla rauhassa ja nautiskella keskikaljaa.

• LUOJAN KIITOS
        ei alkoholisti kirjoitti:

Ei se tarkoita että on pummi jos ei jaksa töissä käydä on vaan sellaisia joille työnteko ei vaan sovi. kyllä niitä kaiken maailman kursseja on tullu istuttua mutta sopivaa hommaa ei ole lyötynyt kotona on mukavampaa joten te työ hullut painakaa oiken perkeleesti töitä että meikäläinen saa olla rauhassa ja nautiskella keskikaljaa.

että suomessa menöö huonosti,tuollaset persekärpäset loppuu silloin,tuloo hieman tiukennuksia nuihin etuuksiin.

• Keeperi
        LUOJAN KIITOS kirjoitti:

että suomessa menöö huonosti,tuollaset persekärpäset loppuu silloin,tuloo hieman tiukennuksia nuihin etuuksiin.

Ei ne työt tekemällä lopu antaa vaan niitten ahkerien tehrä. Mää ainakin tuun toimeen vähälläkin työllä

• Ei orjaksi

Käyn töissä. Olin pari kuukautta työttömänä. Tuotan pettymyksen teille jotka nimititte minua pummiksi. Sinä aikana minulle ehdotettiin pariin kertaan pikajakoa. Onneksi en suostunut menemään sinne töihin. Firman maine on todella huono.

• isokalle

Joo tehkööt työt ne jotka ne on keksineetkin viisas parjää vähemmällä.

• isäntä talossa
        isokalle kirjoitti:

Joo tehkööt työt ne jotka ne on keksineetkin viisas parjää vähemmällä.

Jokos niitä työhaluja rupeis löytyyn ei meinaan yrittäjän kannata katella tommosia laiskiaisia.Töihin vaan vaikka niskasta kantamalla eikä makseta kotio mitään tukiaisia.

• lötkö

Tarkotaks sää "isäntä talossa" maajussien tukiaisia??

• ayo

Joo jusseille ei ennää huittisiin tukia sanoo"isäntä talossa"

• ei isäntä vaan emänt

Ei se sitä tarkoita vaan siinä ilmeisesti tahdotaan sanoa että huittislaisissa taloissa on aina totuttu tekemään kovasti työtä ja oltu aina oma varaisia toisista riippumattomia. Ei ole saatu sosiaalitukea jos nyt vähän maataloustukea mutta se kuuluu siihen että te kotona laiskottelijat saatte halvemmalla leipää ja leipänne päälle jotakin särvintä jonka me tuottajat olemme teille sosiaalipummeille suoneet et silleen.

• jehh
        ei isäntä vaan emänt kirjoitti:

Ei se sitä tarkoita vaan siinä ilmeisesti tahdotaan sanoa että huittislaisissa taloissa on aina totuttu tekemään kovasti työtä ja oltu aina oma varaisia toisista riippumattomia. Ei ole saatu sosiaalitukea jos nyt vähän maataloustukea mutta se kuuluu siihen että te kotona laiskottelijat saatte halvemmalla leipää ja leipänne päälle jotakin särvintä jonka me tuottajat olemme teille sosiaalipummeille suoneet et silleen.

Sossutuki ja maataloustuki on yks ja sama asia.

• nuori

Mietin vaan että miten ns. sossupummien haukkuminen ja huittislaisten maalaistalojen tottumukset tehdä töitä liittyvät Pikajakoon? Kannattaako Pikajakoon hakea esimerkiksi kesätöihin?

• hyvä TT

No ainahan tuilla ja avustuksilla kikkailevat seliyyksiä löytää asian vierestä.
      Toisaalta aina työntekijä haluaisi lisää liksaa ja vapauksia,asiat eivät kohtaa.
      Työpaikkoja jos on eikun sinne vaan ja annetaan selittelijöiden jatkaa esim täällä.

• rahti2

ei kannata mennä tyhjän toimittajan ajo hommiin ...

• Töihin

Lopettakaa rutisemisen laiskiaiset tt on hyvä työnantaja

• Laiskat

Työpaikassa ei ole mitään vikaa eikä myöskään työnantajansa vika löytyy työntekijöissä .

• nurmimatto

Työnantajassa oli helvetisti vikaa. Onneksi Heino osti kyseisen firman pois.

• 13579

Kyseinen firma on myyty Petri Heinolle.

• sivusta seuraaja

T.T. oli ylä-asteella koulukiusaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe