Minulle on pari kertaa ehdotettu varamiespalvelun kautta pikajakoa työpaikaksi. En ole ottanut vastaan, koska liian monelta olen kuullut kyseisen firman maineen.
Pikajako työpaikkana
31
4467
Vastaukset
- Jussi9
Mikäs siinä muka on vikana?
- rahti2
olisko vikana TT.?
- elämistä nykyään
Tuskin,ketjun aloittaja ei halua tehdä töitä.Siitä on kysymys.
- JUUH
elämistä nykyään kirjoitti:
Tuskin,ketjun aloittaja ei halua tehdä töitä.Siitä on kysymys.
Peruslaiska tissiposki
ilmeisesti kyseessä. - kalu
JUUH kirjoitti:
Peruslaiska tissiposki
ilmeisesti kyseessä.juu harvahan töitä osaa tehdä :-D
- Ei orjaksi
Juuri niin, vika on TT.
- peilistä löytyy vika
Ei orjaksi kirjoitti:
Juuri niin, vika on TT.
On varmasti vaikeata herätä aikaisin ja mennä töihin 8-9 tunniksi.
Toisille vaan jää se lapsi-vaihe päälle jossa vanhemmat kyllä huolehtii. - kenties saanut potkut
Ei orjaksi kirjoitti:
Juuri niin, vika on TT.
Joku asia ei nyt täsmää.Huhupuheiden perusteella(käymättä edes työhaastattelussa)pystyt siis päättämään mihin työpaikkaan et voi mennä? Kerro nyt mitä on taustalla.
- ryhdy yrittäjäksi
Ei orjaksi kirjoitti:
Juuri niin, vika on TT.
Voithan sinäkin tehdä oman firman ja koittaa pääsetkö samaan tulokseen.Otat sitten varamies-palvelusta innokkaita ja aktiivisia työntekijöitä.
- thywers
Taitaa aloittaja olla yhteiskunnan elättejä....
- mielummin joutomies
Olet täysin oikeassa ei orjaksi kannata menna mihinkään firmaan täys työ panos revitään selkänahasta kuitenkiaan siitä ei makseta ammattimiehen palkkaa. Yleensä palkka on surkee ja monissa firmoissa harrastetaan myös riistoa kotona makoillessa tienaat paremmin täysin lakien mukaan eikä tarvi kuunella päänaukomista pomoilta.
- ahkera työssäkävijä
Ja sinä revit ne rahat meidän työssäkäyvien selkänahasta makoilemalla siellä kotona.Entäs jos me kaikki ruvetaan makoilemaan? Puustako ne rahat otetaan?
Saas nähdä mihin tää Suomi menee, kun tollaset pummit lisääntyy!!!
- Vai että
pummille ammattimiehen palkka. HEEEEEHEEEHEEEEHEEHEHEHEHEHEEHEHEHHEEHHEHEHEHEHEHOOOOOOOOOOO
- ei alkoholisti
Ei se tarkoita että on pummi jos ei jaksa töissä käydä on vaan sellaisia joille työnteko ei vaan sovi. kyllä niitä kaiken maailman kursseja on tullu istuttua mutta sopivaa hommaa ei ole lyötynyt kotona on mukavampaa joten te työ hullut painakaa oiken perkeleesti töitä että meikäläinen saa olla rauhassa ja nautiskella keskikaljaa.
- LUOJAN KIITOS
ei alkoholisti kirjoitti:
Ei se tarkoita että on pummi jos ei jaksa töissä käydä on vaan sellaisia joille työnteko ei vaan sovi. kyllä niitä kaiken maailman kursseja on tullu istuttua mutta sopivaa hommaa ei ole lyötynyt kotona on mukavampaa joten te työ hullut painakaa oiken perkeleesti töitä että meikäläinen saa olla rauhassa ja nautiskella keskikaljaa.
että suomessa menöö huonosti,tuollaset persekärpäset loppuu silloin,tuloo hieman tiukennuksia nuihin etuuksiin.
- Keeperi
LUOJAN KIITOS kirjoitti:
että suomessa menöö huonosti,tuollaset persekärpäset loppuu silloin,tuloo hieman tiukennuksia nuihin etuuksiin.
Ei ne työt tekemällä lopu antaa vaan niitten ahkerien tehrä. Mää ainakin tuun toimeen vähälläkin työllä
- Ei orjaksi
Käyn töissä. Olin pari kuukautta työttömänä. Tuotan pettymyksen teille jotka nimititte minua pummiksi. Sinä aikana minulle ehdotettiin pariin kertaan pikajakoa. Onneksi en suostunut menemään sinne töihin. Firman maine on todella huono.
- isokalle
Joo tehkööt työt ne jotka ne on keksineetkin viisas parjää vähemmällä.
- isäntä talossa
isokalle kirjoitti:
Joo tehkööt työt ne jotka ne on keksineetkin viisas parjää vähemmällä.
Jokos niitä työhaluja rupeis löytyyn ei meinaan yrittäjän kannata katella tommosia laiskiaisia.Töihin vaan vaikka niskasta kantamalla eikä makseta kotio mitään tukiaisia.
- lötkö
Tarkotaks sää "isäntä talossa" maajussien tukiaisia??
- ayo
Joo jusseille ei ennää huittisiin tukia sanoo"isäntä talossa"
- ei isäntä vaan emänt
Ei se sitä tarkoita vaan siinä ilmeisesti tahdotaan sanoa että huittislaisissa taloissa on aina totuttu tekemään kovasti työtä ja oltu aina oma varaisia toisista riippumattomia. Ei ole saatu sosiaalitukea jos nyt vähän maataloustukea mutta se kuuluu siihen että te kotona laiskottelijat saatte halvemmalla leipää ja leipänne päälle jotakin särvintä jonka me tuottajat olemme teille sosiaalipummeille suoneet et silleen.
- jehh
ei isäntä vaan emänt kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita vaan siinä ilmeisesti tahdotaan sanoa että huittislaisissa taloissa on aina totuttu tekemään kovasti työtä ja oltu aina oma varaisia toisista riippumattomia. Ei ole saatu sosiaalitukea jos nyt vähän maataloustukea mutta se kuuluu siihen että te kotona laiskottelijat saatte halvemmalla leipää ja leipänne päälle jotakin särvintä jonka me tuottajat olemme teille sosiaalipummeille suoneet et silleen.
Sossutuki ja maataloustuki on yks ja sama asia.
- nuori
Mietin vaan että miten ns. sossupummien haukkuminen ja huittislaisten maalaistalojen tottumukset tehdä töitä liittyvät Pikajakoon? Kannattaako Pikajakoon hakea esimerkiksi kesätöihin?
- hyvä TT
No ainahan tuilla ja avustuksilla kikkailevat seliyyksiä löytää asian vierestä.
Toisaalta aina työntekijä haluaisi lisää liksaa ja vapauksia,asiat eivät kohtaa.
Työpaikkoja jos on eikun sinne vaan ja annetaan selittelijöiden jatkaa esim täällä. - rahti2
ei kannata mennä tyhjän toimittajan ajo hommiin ...
- Töihin
Lopettakaa rutisemisen laiskiaiset tt on hyvä työnantaja
- Laiskat
Työpaikassa ei ole mitään vikaa eikä myöskään työnantajansa vika löytyy työntekijöissä .
- nurmimatto
Työnantajassa oli helvetisti vikaa. Onneksi Heino osti kyseisen firman pois.
- 13579
Kyseinen firma on myyty Petri Heinolle.
- sivusta seuraaja
T.T. oli ylä-asteella koulukiusaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760