Heippa! Ajattelin kysellä onkohan kenelläkään tietoa missä Anneli asuu? Haluaisin tavata hänet, sillä tiesin sen minua vielä etsivän. Itselläni on taustat sellaiset, että eihän elämä paljoa antanut. Jos nyt vähän runollisesti sanoisi, niin sateenkaari päättyi nakkikioskille ja ravintolapöytään oksentaville naurettiin.
Olen suunnitellut lähtöä Pohjois-Karjalaan. Ongelmana on kuitenkin farkkuni, jotka käyvät vähän epämukaviksi. Suunnittelen niiden vaihtoa verkkarihousuun. Mietin että kun menisin kotiseudulle Pohjois-Karjalaan, niin joisin kaljaa auringon nousuun. Miltä kuulostaa?
Kuljettuani elään sivukujilla, toivon onneni jostain vielä löytyvän. Enhän minäkään liikoja vaatisi, riittäisi sekin että olisi jotakin jolla tarjoaisin illan. Yksi vaihtoehto olisi, että kuittaisin elatusmaksut lottokupongilla. Tämmöisiä tässä pohdin vaan itsekseni.
Mielestäni vaikka elämän sävelen hukkasin, niin oman onneni sirpaleita säilytän. Onhan se toisaalta niinkin, että sinua kaltoin jos kohtelin, olisin voinut vaikeampikin olla. Kuitenkin yritin silti aina sovinnolla. Että semmoista.
Tyttöni Pohjois-Karjalan...
Anneli mielessä, lähtö Pohjois-Karjalaan
kotiseutukaipuu
2
301
Vastaukset
- eikaisattumaa?
Tuli mieleen joku laulu takavuosilta...
- ... ja jumankaut
Näpit irti Annellista.
Anneli on minun. On aina ollut ja tulee olemaan, vaikka en ole häntä nähnyt vuosikymmeniin.
Minä halusin tavata An-ne-lin ja tavasin myös.
Farkkusi eivät kiinnosta
Jos tulet niin löydät itsesi pusikosta, itikoitten syötävänä, tyhjä keppanahylsy kädessä.
Veikkausvoitto tuli kohdalleni jo kauan sitten, joten talous on kunnossa, toisin kuin sinulla.
Sirpaleet joita yrität sälytellä ovat taskuun särkyneen Karhuviinapullon kappalaita.
Anneli, ANNELIIIIII.....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444318Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202774Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412532Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 811135
- 59993
- 45986
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En176977