historian oppintunti

sharon stone

on ilo lukea mielipiteita talla palstalla. rohkaisevaa suomen jo nyt melko hyvan jaakiekkokulttuurin kannalta nahda minkalaisen reaktion saa aikaan niukka tappio tuon tasoisen turnauksen finaalissa maailman kovimmalle joukkueelle.
MAHTAVAA! koska jos te kaikki kriittisin silmin asiain tilaa tarkkailevat olette n 4 vuotiaita jaakiekkouraanne aloittelevia, on teilla tuollaisella asenteella ja voitontahdolla edellytykset paasta viela paljon pidemmalle kuin maamme taman hetkiset sankarit! tai mikali olette jo kutakuinkin 10 ikavuoden tietamissa, mutta poikkeuksellisen lahjakkaita, voi tuo asenne epailematta viela vieda teidat maailman huipulle.
siita historiasta: katsokaapa mita tapahtui kanadan jaakiekolle vuoden 1972 shokeeraavien neuvostoliittotappioiden myota: otteluihin kanada lahti itsevarmasti voittamaan. nl vei sarjan ensimmaisen matsin 7-3 ja kanada oli shokissa. sen jalkeen maassa alkoi valtava panostus menetetyn ylepyden takaisin saamiseksi ja loppu onkin historiaa. maa tuottaa valtavan taitavia ja lahjakkaita pelaajia enemman kuin laki sallii.
eli laittakaa tuo asenne omaan treenaukseenne, tai jos ette pelaa latkaa, siihen mita sitten teettekin ja hyva tulee!

2

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville 9v.

Anna pillua!

• tais

tais äitiltäs synnytys kesken.täällä pitäs olla joku ikäraja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3432
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3191
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      470
      1696
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      135
      1489
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      120
      1431
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1397
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      552
      1370
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1315
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49