on ilo lukea mielipiteita talla palstalla. rohkaisevaa suomen jo nyt melko hyvan jaakiekkokulttuurin kannalta nahda minkalaisen reaktion saa aikaan niukka tappio tuon tasoisen turnauksen finaalissa maailman kovimmalle joukkueelle.
MAHTAVAA! koska jos te kaikki kriittisin silmin asiain tilaa tarkkailevat olette n 4 vuotiaita jaakiekkouraanne aloittelevia, on teilla tuollaisella asenteella ja voitontahdolla edellytykset paasta viela paljon pidemmalle kuin maamme taman hetkiset sankarit! tai mikali olette jo kutakuinkin 10 ikavuoden tietamissa, mutta poikkeuksellisen lahjakkaita, voi tuo asenne epailematta viela vieda teidat maailman huipulle.
siita historiasta: katsokaapa mita tapahtui kanadan jaakiekolle vuoden 1972 shokeeraavien neuvostoliittotappioiden myota: otteluihin kanada lahti itsevarmasti voittamaan. nl vei sarjan ensimmaisen matsin 7-3 ja kanada oli shokissa. sen jalkeen maassa alkoi valtava panostus menetetyn ylepyden takaisin saamiseksi ja loppu onkin historiaa. maa tuottaa valtavan taitavia ja lahjakkaita pelaajia enemman kuin laki sallii.
eli laittakaa tuo asenne omaan treenaukseenne, tai jos ette pelaa latkaa, siihen mita sitten teettekin ja hyva tulee!
historian oppintunti
sharon stone
2
199
Vastaukset
- Ville 9v.
Anna pillua!
- tais
tais äitiltäs synnytys kesken.täällä pitäs olla joku ikäraja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363432Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173191Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4701696Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1351489- 1201431
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171397Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5521370- 1131315
- 491059
- 66994