Heippa! Käyn Ponimäen tilalla, olen siellä melkein joka viikonloppu. Lemppareitani ovat Minttu, Amppu, Pulla, Nikita, ja Harri, mutta kaikki ovat silti kivoja :) Onko sinulla lemppareita? Mitä pidät tallihengestä ja henkilökunnasta? Mitä mieltä olet muutenkin Ponimäen tilasta?
Vastaukset 7
- ponimäen tila:)
mun lemppareita on:Amppu,Pulla,Arvo ja Ellie♥! Mutta kaikki muutkin on tosi kivoja! Tallihenki on paras! Henkilökunta myös. Ja ponimäen tila on muutenkin tosi kiva ratsastustalli!:)♥
- Ponimäen tila
Ok. Mun lempareiks on tullu Amppu, Minttu, Arvo, Pulla, Ellie ja Nikita. :)
- Ponimäki ♥
Ponimäen tila on tosi kiva paikka ♥
Mun lemppareita on Vitali, Amppu, Arvo ja Pulla :) - paras2
Oikeesti paras paikka! :3 oon ratsinu siä ite 4 vuotta ja osaan paljo kaikkee :)
mun lemppareita on Aku ja Arvo :) - kll
Pidän Ponimäen tilasta! Lempparini ovat Aku ja Nikita.
- Anonyymi00006
tosi myöhäs mut mun lempprit on arvo🕊️ elliot pena ja dollyy
- Anonyymi00007
sielä on vielki harrii🪽 mut vähä villi vämillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68888Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64720- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46487
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460