Milloin sait viimeksi yhteyden Jumalaan?

kiinnostunut

Entä milloin keskustelit viimeksi Jeesuksen kanssa?

40

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut

Kertokaa vain todelliset yhteydet, ei siis luulotellut, vaan aidot puhe yhteydet.

• Vedit liian tiukalle --vaan aidot puhe yhteydet ---

En sinunkaan saa aitoa puhe yhteyttä näilläkeinoilla.

• hellin63 kirjoitti:

Vedit liian tiukalle --vaan aidot puhe yhteydet ---

En sinunkaan saa aitoa puhe yhteyttä näilläkeinoilla.

Ei näitä yhteyksiä voida vertailla, mutta kertoakseni sinulle aidosti oman käsitykseni olisi tosiaan selkeämpi ottaa aito puheyhteys.

• n. 30 min sitten

n. 30 min sitten.

kaapeli = line

useita muita merkityksiä.

• eilen se soittimulle

http://www.youtube.com/watch?v=4HAQGEELTSQ
      0:21 - Now why can people NOT SEE JESUS, why can they NOT HEAR HIM?
      0:26 - Because they are NOT BORN AGAIN
      0:50 - then you HEAR JESUS
      0:52 - and you SEE the KINGDOM OF GOD

Jeesuksen voi siis nähdä ja kuulla kun tulee uudelleensyntyneeksi. Tämä tapahtunee sekä vesikasteen kautta että Pyhän Hengen kautta kun Pyhä Henki tulee vesikasteen jälkeen aikana tai sen jälkeen ihmisen ylle.

http://www.youtube.com/watch?v=stzBoAQDQxs
      ^ ylin kommentti - finalcall07: God is Spirit, nobody has seen Him.

Erään hyvän ohjeen tuo herra antaa ihmisille. Älä luota kristittyihin!

http://www.youtube.com/watch?v=yCHYD6qQB1k

• Ihana Fantasti

Edellinen keskustelu edellisestä asiasta taisi loppua joitakin minuutteja sitten.

• Ihana Fantasti

Tuossa yhteydessä eilen tarkoitin tämän kirjoituksen laatimista erityisesti kristinuskon historiasta bg-opelle.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11845786#comment-64498267
        Keskustelin Jeesuksen kanssa pitkin aamua, siitä, mitä asioita mukaan voisi ottaa ja mitä jättää pois. Sitten kirjoitushetkessä Hän piti silmällä, mitä kirjoitan ja antoi joitakin suosituksia sanavalinnoista.

Hyvien ystävien kesken kommunikaatio tapahtuu paljolti ajatusten tasolla. En minä kysellyt Häneltä konkreettisesti lausutuilla sanoilla, eikä hän vastannut korvilla kuultavilla sanoilla, mutta kaksipuolista viestintää se oli.

Kirjoittamani ei ole Jumalan sanaa Raamatun tavoin, vaan aivan omien tietojeni, taitojeni, persoonallisuuteni ja kirjoitustapojeni mukaista omaa tekstiäni.

Mutta kuten kirjoissa on yleensä kiitososio, jossa kiitetään kaikkia niitä, jotka ovat olleet mukana ideoiden, lukemisen, tarkastuksen, oikeinkirjoituksen tai muun sellaisen osalta ja jatketaan, että virheet ja vastuu on yksin kirjoittajan, voisi tässäkin, kuten monissa kirjoituksissani, olla loppukaneetti, että monipuolista apua ja neuvoja olen saanut Veli Jeesukselta / Isä Jumalalta / Pyhältä Hengeltä, mutta tuotos, virheet ja vastuu on omiani.

• Haloo?

"Milloin sait viimeksi yhteyden Jumalaan?"

Milloin yhteyttä ei olisi muka ollut??? Luoja on jatkuvassa yhteydessä luotuihinsa!!

Ateistikin on jatkuvasti yhteydessä Jumalaan, älysi tai myönsi sitä tai ei.

• Jokapäivä - viimeksi tänä aamuna. Kun lähestyt rukouksessa ja anomisessa Jumalaa, niin hän lähestyy sinua. Jumala tulee siihen ihan lähelle - siunaa ja lohduttaa ja antaa voimaa taas aloitella uutta päivää. Myös siihen rukoukseen ja suoranaiseen anomukseen, että aina oikein viestin kristinuskoon liittyvistä asioista, niin Jumala vastaa. Hän on niin suuri ja viisas ja hyvä. On turvallista olla Jumalan kämmenellä ihan kaikissa asoissa. Amen

• taas täällä

Miksi tt11/hoohoo on arkena tähän aikaan paikalla? Eikö sinulla ole töitä? Mulla on vapaapäivä teen kolmivuorotyötä

• otsahiki
        taas täällä kirjoitti:

Miksi tt11/hoohoo on arkena tähän aikaan paikalla? Eikö sinulla ole töitä? Mulla on vapaapäivä teen kolmivuorotyötä

otsa hiessa sinun leipäsi pitäisi ansaita. toivottavasti tt11 tekee niin

• Aivan niin Haloo? mutta kun näille kinnostuneille pitäisi puhumalla näyttää toteen että ei henki heissä eikä missän ole hänen itsensä tekemä.

Olet hengissä. Siis jopa monnikossa. Olet yhteydesä henkeesi tai pareminkin olet henki. Miten sen symbioosin kenellekään todistaa kun kaikkeen voi loputomasti vastata että valehtelet, en usko.
      Kun ihminen sanoo että hän ei usko olevansa hengissä, Mitä siihen voi sanaoa Tietenkin mitä tahansa...yhtä järkeväää.. järjetöntä En usko?

• 3 + 15

Sinun pääkoppasi on aina täynnä sellaista sekamelskaa, ettei Jumalan ääni yli kuulu! Ajatuksesi ovat yhtä umpisolmua, eikä se ajattelemalla aukea. Se aukeaa vain hiljentymällä ja uskomalla.

• Sen uskon

• ketjun aloittajalta

Tällä palstalla on kirjoituksia, jotka antavat ymmärtää olevansa tosi kristittyjä, joilla on päivittäinen yhteys, jopa puhe yhteys Luojaansa. Epäilen kuitenkin heidän tarkoittavan luettua sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta, joka on kuollut oppi, sillä siihen sisältyy niin paljon pettämistä, että rehellistä kriittistä tarkastelua se ei siedä. Ajtelkaahan niitä kaikkia keksittyjä ihmeita tarkemmin, niin ymmärrätte!

Oletteellisia yhteyksiä on paljon, mutta puhe yhteydet näyttävät puuttuvan. Mielikuvituksellisia yhteyksiä näyttää olevan sitäkin enemmän.

• 6 + 1

Mitä sitten kyselet tampio!

• ketjun aloittajalta

Rakkauden ja vihan oppi, Raamattu.

Raamatun oppi pitää ihmisiä vallassaan PELON avulla. Jos et usko, niin päädyt iankaikkiseen tuleen ja tuskaan, helv***iin. Raamatun oppi on kauhein oppi, mitä milloinkaan on keksitty. Säälimättömyys toisin ajattelevia kohtaan on hirmuinen.
        Näennäisesti se oppi sisältää rakkautta, mitä suuremmoisemmin esitettynä, kuitenkin käänteisenä puolena on ääretön viha, niitä kohtaan, jotka eivät usko.

• vastaus...
        ketjun aloittajalta kirjoitti:

Rakkauden ja vihan oppi, Raamattu.

Raamatun oppi pitää ihmisiä vallassaan PELON avulla. Jos et usko, niin päädyt iankaikkiseen tuleen ja tuskaan, helv***iin. Raamatun oppi on kauhein oppi, mitä milloinkaan on keksitty. Säälimättömyys toisin ajattelevia kohtaan on hirmuinen.
        Näennäisesti se oppi sisältää rakkautta, mitä suuremmoisemmin esitettynä, kuitenkin käänteisenä puolena on ääretön viha, niitä kohtaan, jotka eivät usko.

väärässä olet

• ketjun aloittajalta
        12.11.2013 13:21

Mielikuvituksellisia yhteyksiä näyttää olevan sitäkin enemmän.

Juuri näin. Ja kun minä kysyn että onko jokin ajatus sinulla jossain muualla kuin mielikuvissasi, mielessäsi, niin jopa heti jää vastausta vaille.

Miten toinen ajatus on mielikuvia ja toinen ateismia tai jotain uskontoa Miten se ateismin ajatus on muualla kuin mielessä olevissa mielikuvissa.

Ei aukene minulle tämä?

• Hei kiinnostunut,

todella hyvät kysymykset sinulla!
      Yhteys Jumalaan ja keskustelu Jeesuksen kanssa on asioita, joita ei sillä tavalla enää mietikään. Nyt pysähdyin todella ajattelemaan, että mitä se yhteys on. Kiitos siitä sinulle.

Ajattelen, että yhteys Jumalaan on kuin hengittämistä. Minä koen, että jokaisessa askeleessa, jokaisessa tekemisessäni on Jumala läsnä, suojellen ja varjellen. Kun valmistelen puhetta tai saarnaa tai menen päivystämään oppilaitokseen, koen, että siellä se yhteys syvenee. Koen saavani Jumalalta neuvoja tai inspiraatiota, niin että sanat järjestyvät paperille ja nyt kun tässäkin kirjoitan, kokoajan pitäen linjat auki.

Kyllä rukoileminen minulle on myös jokapäiväistä. Vaikken enää pystykään pysähtymään niin usein kun haluan, niin pienen hiljaisen rukouksen lausun siellä täällä. Autossa purpattaessani tai juoksulenkillä avautuessani puhun sitä Jeesukselle, kaikkea sitä, mitä sielussani on.

Sitähän se uskovana eläminen on. Yhteyttä.

-KaisaK, pappi

• pään sisässä

ei tuo ole mitään yhteyttä jumalaan. tuo on psykologinen ilmiö joka tapahtuu kaikissa uskonnoissa kun ihminen vaan asennoituu uskomaan. jumala ei ole sinullekaan koskaan sanonut sanan sanaa. sinä luot päässäsi tuon kaiken kaisa ihan itse.

• pään sisässä kirjoitti:

ei tuo ole mitään yhteyttä jumalaan. tuo on psykologinen ilmiö joka tapahtuu kaikissa uskonnoissa kun ihminen vaan asennoituu uskomaan. jumala ei ole sinullekaan koskaan sanonut sanan sanaa. sinä luot päässäsi tuon kaiken kaisa ihan itse.

Hei nimimerkki pään sisässä,

saat olla sitä mieltä, että kyseessä on psykologinen ilmiö. Se on oikeutesi, mutta minä näen asian hieman toisin. Tosin en pysty todistamaan tieteellisillä mittareilla sinulle Jumalaa, mutta minun kokemukseni on se, että Jumala on ja pitää huolen. Minun kokemukseni on, että Raamatun kautta Jumala avaa minulle monia elämän solmukohtia ja valaa uskoa. Raamatun kautta Jumala puhuu ja minutkin ymmärtämään itseään ja rakkauttaan.

-KaisaK, pappi

• 789797070
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

saat olla sitä mieltä, että kyseessä on psykologinen ilmiö. Se on oikeutesi, mutta minä näen asian hieman toisin. Tosin en pysty todistamaan tieteellisillä mittareilla sinulle Jumalaa, mutta minun kokemukseni on se, että Jumala on ja pitää huolen. Minun kokemukseni on, että Raamatun kautta Jumala avaa minulle monia elämän solmukohtia ja valaa uskoa. Raamatun kautta Jumala puhuu ja minutkin ymmärtämään itseään ja rakkauttaan.

-KaisaK, pappi

minun kokemus on ettei ole jumalaa. tunteisiin ei kannata liikaa luottaa. ihminen uskoo mitä se haluaa uskoa. uskovia seuratessa on tullut huomattua kuinka uskovat ihan tavallisia tapahtumia ja asioita laittaa jumalan järjestelemiksi asioiksi. kuten vaikka vanhan koulukaverin tapaamista sattumalta. kun ihminen uskoo vaikka raamattuun hän tiedostamattaan näkee siellä "vastauksia" elämänsä solmukohtiin. ihan kuin horoskooppia lukeva näkee jotain asioita koskettavan itseään.

uskovat puhuu aina itsestään ja unohtaa kokonaan muun maailman. mene kysymään vaikka filippiineiltä nälkäisiltä ja kotinsa tai omaisensa menettäneiltä että tunteeko he suurtakin jumalan johdatusta ja turvaa. miljoonat rukoili siellä taatusti ennen taifuunia että taifuuni ei tulisikaan.

• atte2323

-KaisaK, pappi

KaisaK miksei tämä Jeesus ilmesty FYYSISESTI meidän ajassamme tai mikään muukaan jumala? Miksi näille jumalille on AINA ominaista olla NÄKYMÄTTÖMIÄ?? Eikö vähän epäilytä koko homma??

• Kokenut tietää
        789797070 kirjoitti:

minun kokemus on ettei ole jumalaa. tunteisiin ei kannata liikaa luottaa. ihminen uskoo mitä se haluaa uskoa. uskovia seuratessa on tullut huomattua kuinka uskovat ihan tavallisia tapahtumia ja asioita laittaa jumalan järjestelemiksi asioiksi. kuten vaikka vanhan koulukaverin tapaamista sattumalta. kun ihminen uskoo vaikka raamattuun hän tiedostamattaan näkee siellä "vastauksia" elämänsä solmukohtiin. ihan kuin horoskooppia lukeva näkee jotain asioita koskettavan itseään.

uskovat puhuu aina itsestään ja unohtaa kokonaan muun maailman. mene kysymään vaikka filippiineiltä nälkäisiltä ja kotinsa tai omaisensa menettäneiltä että tunteeko he suurtakin jumalan johdatusta ja turvaa. miljoonat rukoili siellä taatusti ennen taifuunia että taifuuni ei tulisikaan.

Minä olen kokenut Jumalan olemassaolon Pyhän Hengen kosketuksena rukouksessa. Se kesti usean minuutin ajan. Parempaa en ole kokenut elämäni aikana.

• atte2323 kirjoitti:

KaisaK miksei tämä Jeesus ilmesty FYYSISESTI meidän ajassamme tai mikään muukaan jumala? Miksi näille jumalille on AINA ominaista olla NÄKYMÄTTÖMIÄ?? Eikö vähän epäilytä koko homma??

Hei atte2323,

Jeesus tuli ihmiseksi maan päälle reilu 2000 vuotta sitten. Hän eli normaalia elämää. Kuolemansa ja ylösnousemuksensa välillä hän ilmestyi lukuisia kertoja opetuslapsilleen ja muille ihmisille.

Seuraavan kerran, kun hän tulee FYYSISESTI tänne, hän tulee maailman lopulla. Kaikkihan olisi tehty niin helpoksi, jos Jumala olisi lihaa ja verta, kuten mekin. Kaikki olisi niin helppoa, jos ihminen voisi käsittää korkeuden ja syvyyden, Jumalan ja kaiken muunkin. Mihin sitten enää tarvittaisiin uskoa?
        Uskossa olennaista on jättäytyminen ja heittäytyminen. Pitää luottaa johonkin, joka ei olekaan kaikista selvin vaihtoehto. Ja siksi uskominen, siksi usko on niin vaikeaa.

-KaisaK, pappi

• kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Hei atte2323,

Jeesus tuli ihmiseksi maan päälle reilu 2000 vuotta sitten. Hän eli normaalia elämää. Kuolemansa ja ylösnousemuksensa välillä hän ilmestyi lukuisia kertoja opetuslapsilleen ja muille ihmisille.

Seuraavan kerran, kun hän tulee FYYSISESTI tänne, hän tulee maailman lopulla. Kaikkihan olisi tehty niin helpoksi, jos Jumala olisi lihaa ja verta, kuten mekin. Kaikki olisi niin helppoa, jos ihminen voisi käsittää korkeuden ja syvyyden, Jumalan ja kaiken muunkin. Mihin sitten enää tarvittaisiin uskoa?
        Uskossa olennaista on jättäytyminen ja heittäytyminen. Pitää luottaa johonkin, joka ei olekaan kaikista selvin vaihtoehto. Ja siksi uskominen, siksi usko on niin vaikeaa.

-KaisaK, pappi

Sinä nimenomaan ihmettelet oikeaa asiaa. Mitä ihminen tai Jumala tekee uskolla, kun asia voitaisiin hoitaa TIEDOLLA. Silloin sen ymmärtäisi, jos ei noudattaisi Jumalan tahtoa, kun toinen kertoo tarkasti mitä ja miksi. Ei se asia muutu mitenkään paremmaksi, jos sinunlaiset ihmiset yrittää keksiä epätoivoisia selityksiä ja sitten sen paskanpuhumisen he pyhittää väittämällä sen olevan "uskoa". Ei se ole uskoa, kun on edelleen vain typerien selitysten verhoamista väittämällä sitä uskoksi.

Miten elämä ja kuolema sen jälkeen muka tulee paremmaksi, jos tietää Jumalan olevan ja tämä kertoo juuri kaiken mitä ihminen haluaakin tietää. Tämän jälkeen ihminen voi tehdä itse omat päätösensä. Tuohan olisi yksinkertaista toimintaa...

Sekö muka muuttuu paremmaksi asiaksi, että sinunlaiset selityskelvottomat ihmiset yrittää selittää irrationaalisia tarinoita Jumalasta, jonka pitäisi olla kaikkivaltias ja kaikkitietävä. Ne selitykset tekee pelkästään epäuskottavaksi koko tarinan, eikä asiassa ole päästy kuin sinunlaisten ihmisten irrationaalisiin tarinoihin. Ei ole ehditty tavata Jumalaa, eikä kuulla häntä, kun papit selittää typeriltä kuulostavia selityksiään "uskosta"....

• ehkä sittenkin?

Hei atte2323,

-KaisaK, pappi

KaisaK, pappi.

Sinä odotat Jumalaa, joka on lihaa ja verta, kuten kirjoitit.
        Uskoisitko sinä, jos minä sanoisin sinulle, että minä olen juuri se Jumala, joka tulin lihaan ja vereen FYYSISESTI?

Minkälaisena sinulle kelpaisi se FYYSINEN JUMALA? Minkä näköisenä ja minkä ikäisenä ja mistä tulleena? Taivaan pilvistäkö alas laskeutuvana, haamuna ensin ja sitten materialisoituneena. Näinkö sinä odotat Jeesuksenkin tulevaksi, vai onko sinun mielestäsi Jumala ja Jeesus sama persoona? Vaiko vaimosta syntyneenä?
        Minkälainen FYYSINEN OLENTO SINULLE KELPAISI jUMALAKSI?

• kiinnostunut

Hei, miksi ette pyydä todellista vuorovaikutteista keskustelua esim. Jeesuksen kanssa? Vaatikaa sitä teillä on siihen oikeus. Sanokaa Hänelle, miksi minä aina vain puhun sinulle rakas Jeesus? Puhu sinä nyt minuille, niin minä kuuntelen.
      Vaadi puhe vsatausta, uskalla vaatia.

Kokemusta on ja tuloksia löytyy!

• kunilla

IHME ON TAPAHTUNUT!

Tein niin kun sinä sanoit nimim. "kiinnostunut" ja ihme tapahtui sain yhteyden ja se on suurinta mitä tiedän. Puhe oli tarkiotettu vai minulle. Toimikaa tekin niin kun tuossa edellä on neuvottu, fantastista se toimiii.

Hei, miksi ette pyydä todellista vuorovaikutteista keskustelua esim. Jeesuksen kanssa? Vaatikaa sitä teillä on siihen oikeus. Sanokaa Hänelle, miksi minä aina vain puhun sinulle rakas Jeesus? Puhu sinä nyt minuille, niin minä kuuntelen.

TÄÄ TOIMII !!!!!

• kunilla kirjoitti:

IHME ON TAPAHTUNUT!

Tein niin kun sinä sanoit nimim. "kiinnostunut" ja ihme tapahtui sain yhteyden ja se on suurinta mitä tiedän. Puhe oli tarkiotettu vai minulle. Toimikaa tekin niin kun tuossa edellä on neuvottu, fantastista se toimiii.

TÄÄ TOIMII !!!!!

Itse olen puhunut Jeesukselle. Hiljaista on ollut siiinä päässä.

Sitten kokeilin toista: puhuin satanalle. Yhtä hiljaista oli silläkin suunnalla.

• atte34343

Uskikset rukoilee jumalalleen mutta jumala pysyy hiljaisena..sit uskikset selittää "no jumalalla on eri aikataulu ja emme välttämättä huomaa hänen vastauksiaan" =D =D Miksi jumalalle tuottaa vaikeuksia vastata ihan korvin kuultavalla äänellä suoraan ja niin että muutkin tämän äänen kuulevat samaan aikaan?

• hannu war.

atte24343, Raamatun mukaan Jumala puhuu ihmisen huulilla, silloin kun haluaa.
        Huomaa siis, ei kaikkien korvien kuulla. Kuitenkin sisäisenä puheena Hän on tunnettuna ollut kautta aikojen ja aikakausien. Raamatun kirjoitukset ovat tuotettuna olleet sisäisen puheen kautta.

• viimeksi...

Tänään.

• hannu

USKO ON SIUNAUS.

Aloittajana pyydän teille siunausta kaikille, olkaa vaan äärimmäisen rehelliset, niin toiveenne yhteydestä täyttyy. USKO ON SITÄ, ETTÄ USKALTAA VAATIA YHTEYTTÄ.

Oikea Raamatun luenta ja omaksuminen on sitä, ettei hyväksy sellaisenaan kaikkea sitä, mitä on kirjoitettu. Rehellinen mieli ottaa vain sen, mikä on rehellisesti oikein. Raamattu on viidakko, josta vaan tulee selvitä. Paljon lukeneena olen tämän ymmärtänyt.

• Marko,..,

On kyllä ihme että atet kiinnostuneena kyselevät uskovien kokemuksia Jumalasta ja sitten sen jälkeen itkee että ei riitä. Kokemuksienhan ei jostain syystä pitänytkään enää käydä ateisteille todisteiksi...

Ristiriitaista tämä attejen puuhat

HEHEHE

• Meingott

Tunti sitten. Kohta taas.

• Paastoan

Rukouksessa jokin aika sitten, mutta kyllä mulla on läsnäoloa koko ajan. Jeesus sanoi, että Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä uskovissa, joten minne se yhteys katoaisi kun valtakunta on sisäisenä minussa ja on muuten sinussakin.On mahdollista löytää 24h non stop yhteys kuulemma. En sano, että olen sen taidon oppinut,mutta enenemään päin on.

VALTAKUNTA kulkee mukanamme kristityt! HALLELUJA!!!! Jumala ei ole enää yllämme kuten ennen Jeesusta vaan sisäisesti meissä. ja vaikuttaa sisäisesti. Kuinka ihmeelliset ovatkaan uskovain sielun peilit. Kuinka ihmeelliset ne ovatkaan kun näkee kuka siellä katsoo takaisin. Halleluja!

Hän on asettunut sisällemme asumaan. Siksi olen innoissani, aivan jopa yli-innoissani. Olkaa tekin. Olen niin innoissani etten tiedä miten päin olla. Olemme uusi ihmisryhmä, jollaista ei ole ennen Jeesusta nähty. Oi kuinka ihanalta Herran läsnäolo tuntuu! Niin hyvätä, että onnenkyyneleet valuvat.

• atte3434

Paastoan olet hyvä itsesuggestion mestari =)

• kiinnostaa 1.

Paastoan, kysymys sinulle? Koetko todella Jumalan asuvan sinussa ja puhuvan aivo puheella, kuin ajatellen? Vaiko puhuessasi ääneen, Hän puhuu? Puhuuko Hän suomen lisäksi Taivaallisilla kielillä? Onko sisäisessä Taivaan valtakunnassasi, myös Jeesus ja puhuuko hän sinulle itse, muutenkin kun uuden Testamentin sanan kautta?

Ole hyvä ja vastaa kysymyksiini, kiitos.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      209
      14410
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      17
      2148
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1783
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1176
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      117
      1133
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1080
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      862
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      688
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      683
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      64
      663
    Aihe