Elikkäs ostin kyseisen kameran ja pitäis ostaa vielä muistikortti kameraan, mutta onko niin että jokin tietty muistikortti käy tohon kameraan? vai käykö mikä tahansa? ja vielä sellainen kysymys, että minkä kokoinen muistikortti olisi hyvä? jos kuvia saisi korttiin mahtua n 700?
Samsung nx1000 sopiva muistikortti?
5
277
Vastaukset
- samsusi
Joio Samsungiin käy VAIN ja AINOASTAAN sen oma Samsung -merkkinen muistikortti jotka joutuu tilaamaan tehtaalta !
- ap657
Voisko joku samsung nx1000 kameran omistaja kertoa millaisen muistikortin omistaa? ja mistä hankittu? katsoin netistä noita samsung muistikortteja ja niitäkin on eri kokoja niin mistä tiedän minkä tilaan..
- jappasija
Kyllä tuohon käy ihan tavallinen SD-muistikortti, joita löytyy lähes mistä vaan marketista. Osta vaikka 8 gigainen, tai mikseipä isompaakin, mutta tuohon 8 gigaiseen pitäisi kai mahtua suunnilleen ne 700 kuvaa parhaalla jpg-laadulla. Tuolta manuaalista katsoin, sivulta 153, tarkista vielä itsekin ja lataa vaikka koko manuaali, jos sinulta puuttuu, on siellä muutakin hyödyllistä tietoa:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201206/20120614182531367/NX1000_Finnish.pdf
"Tuettu muistikortti
Tässä tuotteessa voi käyttää SD- (Secure Digital),
SDHC- (Secure Digital High Capacity), SDXC- (Secure Digital eXtended
Capacity), microSD-, microSDHC- ja microSDXC-muistikortteja." - kaikki kortit käy
Mulla on tuo kamera, ihan tavallinen muistikortti käy. Mulla on 8 gigainen, muistaakseni Anttilasta ostettu, tällä hetkellä 761 ja muutama lyhyt videopätkä. Kuvat isointa tiedostokokoa ja supertarkkana. Vielä ei ole tulleet muistikortin rajat vastaan. Eli puheet siitä, että vain Samsungin oma kortti kävisi, on pötyä.
- nopeampi
Minulla käytössä tämä suht. nopea 16GB kortti, jolla saa kamerasta hieman enemmän irti.
http://www.muistikauppa.fi/transcend-16gb-sdhc-class10-uhsi-4090mbs-p-1283.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5045511Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1194749- 4082214
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292202Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1651150- 621081
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N91001Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73971Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948