Täällä viikkoja 27 ja mieheni ei koske eikä tunnu tahtovan minua ollenkaan. Ei tahdo edes koskea mahaa että tuntisi vauvan liikkeet. Miten joku voi noin paljon inhota vauvamahaa vaikka oma lapsi on oman rakkaan sisällä. Nyt sit varmaan loppu raskauden olen puutteessa ja kaipaan vain mieheni kosketusta :(
Mies inhoo vauvamahaani :(
172
9516
Vastaukset
- moj5
Voihan olla että miehesi vain pelkää satuttavansa sinua tai vauvaa. Oletko puhunut miehellesi tästä? Tilanne on myös uusi hänelle ja varmasti hän miettii asioita mielessään samanlailla kuin sinäkin, vaikka ei niistä kertoisikaan. Naisen raskaus on varmasti monelle etäinen asia. Lapsi on sinun sisälläsi ja vain sinä tunnet sen kasvavan ja liikkeet sisälläsi. Neuvoloissa myös keskitytään vain äidin oloon ja tuntemuksiin, isä tulee sitten siinä sivussa. Kyse ei ole välttämättä inhotuksesta tai välinpitämättömyydestä, miehet kokevat asiat erilailla kuin me naiset. Keskustelu miehesi kanssa saattaisi auttaa teitä molempia ymmärtämään toistenne ajatuksia.
- 5+7
On, sun vauva mahas on ällöttävä.
- Toinen isä
Itse ainakin pidin kovasti puolisoni muuttuneesta ulkonäöstä raskauden aikana. Vieläkin tulee silloin tällöin katsottua ja ihailtua niitä pallomahakuvia. Kosketusta minäkin kartoin, jotenkin tuntui oudolta, en osaa paremmin selittää. Ei ällöttänyt, mutta jotenkin kauhistutti kuitenkin. Seksiin se ei kuitenkaan vaikuttanut, paitsi tietty loppuvaiheessa alkoi maha tulla liikaa eteen, jolloin asentovaihtoehdot pikkasen kaventuivat. Ja seksi itse ei ollut silloin mitenkään kiihkeää ja pitkä kestoista, vaan pikemminkin sitä kuuluisaa rakastelua..
- Raskaanaolija
Naisnäkökulmaa myös: odotan itse esikoistani, rv 19 0, ja silti minusta vauvamahat on pelottavan näköisiä. En osaa vielä sanoa miten tulen omaan vatsaani suhtautumaan kun se tästä vielä lisää kasvaa. Tietenkin se mitä siellä sisällä on, on aivan ihana asia, mutta pinkeäksi palloksi venynyt vatsanahka aiheuttaa minussa kyllä lähinnä pelon ja jollain tapaa myös vastenmielisyyden tunteita. Se hämmentää minua enkä toisaalta myöskään voi sille tunteelle mitään. En todellakaan voi liittyä siihen kliseiseen "vauvamassut on niin ihania" -kuoroon, enkä usko napsivani niitä pallomahaisia odotuskuvia joita muut räiskii koko ajan, mutta ei se tarkoita että en odottaisi rakkaudella ja innolla lapsen saamista. Jos odottajasta itsestäänkin voi tuntua tältä, niin miten sitten miehestä, joka on väkisinkin tilanteessa fyysisesti "ulkopuolinen"?
- äiti jo kauan
Lisää naisnäkökulmaa: Vaikka raskaudestani on jo aikaa, muistan inhonneeni pallomahaa ja turvonnutta ulkomuotoani, bonuksena valtavat rinnat täynnä sinisiä suomia :-( Välillä olo olo kuin avaruusalus Nostromon matkustajalla (tai avaruusaluksella itsellään....), jolla on ihka oikea alien sisällään. Onneksi raskaus on ohimenevää aikaa ja välttämätön paha.Kaikki naiset eivät nauti siitä lainkaan, se on vaan lusittava jos haluaa lapsen saada. Mies on vielä ulkopuolisempi ja monella miehellähän isyys löytyy vasta lapsen synnyttyä, joten nou hätä, asiat korjaantuvat kyllä.
- vghbjj
minulla on myös aivan sama tilanne kuin nimimerkillä "Raskaanaolija".
odotan myös esikoistani, rv 15 ja vaikka vatsastani ei vielä huomaakkaan, että olisin raskaana, niin silti jo inhoan sitä ja jotenkin inhottaa tuleva suuri vatsa.
en ymmärrä kuinka toiset paksuna olevat hehkuttaa isosta raskausvatsoistaan ja lisäilee joka kuukausi uuden masukuvan.... - järjestelykysymys
äiti jo kauan kirjoitti:
Lisää naisnäkökulmaa: Vaikka raskaudestani on jo aikaa, muistan inhonneeni pallomahaa ja turvonnutta ulkomuotoani, bonuksena valtavat rinnat täynnä sinisiä suomia :-( Välillä olo olo kuin avaruusalus Nostromon matkustajalla (tai avaruusaluksella itsellään....), jolla on ihka oikea alien sisällään. Onneksi raskaus on ohimenevää aikaa ja välttämätön paha.Kaikki naiset eivät nauti siitä lainkaan, se on vaan lusittava jos haluaa lapsen saada. Mies on vielä ulkopuolisempi ja monella miehellähän isyys löytyy vasta lapsen synnyttyä, joten nou hätä, asiat korjaantuvat kyllä.
Kun vaimoni oli raskaana ja vatsa alkoi paisua, kävin vain joka toinen viikonloppu aamuyöstä hänen luonaan seksiä harrastamassa. Silloinkaan ei pidetty valoja eikä oltu vatsat vastakkain ettei tarvinnut nähdä ja tuntea pallomahaa.
Vaimokin oli järjestelyyn ihan tyytyväinen koska vaihtoehto olisi ollut etten olisi käynyt lainkaan.
MIksi pitäisi väkisin tehdä jotakin mitä inhoaa ?
Varsinkin kun vaimo tiesi tasan tarkkaan jo etukäteen kuinka tulen suhtautumaan pallomahaan. - äiti jo kauan
järjestelykysymys kirjoitti:
Kun vaimoni oli raskaana ja vatsa alkoi paisua, kävin vain joka toinen viikonloppu aamuyöstä hänen luonaan seksiä harrastamassa. Silloinkaan ei pidetty valoja eikä oltu vatsat vastakkain ettei tarvinnut nähdä ja tuntea pallomahaa.
Vaimokin oli järjestelyyn ihan tyytyväinen koska vaihtoehto olisi ollut etten olisi käynyt lainkaan.
Varsinkin kun vaimo tiesi tasan tarkkaan jo etukäteen kuinka tulen suhtautumaan pallomahaan.Näinpä - voihan käydä niinkin, että kun joutuu tekemään sellaista, mitä inhoaa, ei siitä inhosta enää pääse yli. Tämä vaan on edelleen tabu aihe; sen kummemmin miehet kuin naisetkaan eivät saa sanoa, että pallomaha on vastenmielinen, tai kivitys uhkaa. Parempi pelastaa se tulevien vuosien seksielämä, pallomahakuukausia on onneksi aika vähän. Näin jälkeenpäin ajateltuna,
Maassa on vain yksi oikea, ruusunpunainen, vauvantuoksuinen näkemys raskaudesta ja se pitää sisällään paljon jeesustelua "rakkauden hedelmästä" (pahoittelut ketjussa alempana kirjoittaneelle "isämiehelle", tämä ei ollut kuitti hänelle vaan kulttuurille). Harva nainen uskaltaa sanoa, että v*tutti kuin pientä oravaa, kun kroppa muuttui, rinnat muuttuivat, alapää muuttui, tukkakin lähti, mutta näppyjä, pukamia ja suonikohjuja tuli JA mies ei halunnut seksiä :-D
En minä ihmettele lainkaan, jos miestä ei kiinnosta. Muumit ovat ihan oma fetissinsä. "Äidillinen" on kuitenkin eri asia kuin "seksikäs".
Joo, meillä on vaan yksi lapsi, hänkin jo teini. Äitiys on ollut ihanaa aikaa raskauden jälkeen ;)
Kiviä odotellessa. - ikisinkku,.
äiti jo kauan kirjoitti:
Näinpä - voihan käydä niinkin, että kun joutuu tekemään sellaista, mitä inhoaa, ei siitä inhosta enää pääse yli. Tämä vaan on edelleen tabu aihe; sen kummemmin miehet kuin naisetkaan eivät saa sanoa, että pallomaha on vastenmielinen, tai kivitys uhkaa. Parempi pelastaa se tulevien vuosien seksielämä, pallomahakuukausia on onneksi aika vähän. Näin jälkeenpäin ajateltuna,
Maassa on vain yksi oikea, ruusunpunainen, vauvantuoksuinen näkemys raskaudesta ja se pitää sisällään paljon jeesustelua "rakkauden hedelmästä" (pahoittelut ketjussa alempana kirjoittaneelle "isämiehelle", tämä ei ollut kuitti hänelle vaan kulttuurille). Harva nainen uskaltaa sanoa, että v*tutti kuin pientä oravaa, kun kroppa muuttui, rinnat muuttuivat, alapää muuttui, tukkakin lähti, mutta näppyjä, pukamia ja suonikohjuja tuli JA mies ei halunnut seksiä :-D
En minä ihmettele lainkaan, jos miestä ei kiinnosta. Muumit ovat ihan oma fetissinsä. "Äidillinen" on kuitenkin eri asia kuin "seksikäs".
Joo, meillä on vaan yksi lapsi, hänkin jo teini. Äitiys on ollut ihanaa aikaa raskauden jälkeen ;)
Kiviä odotellessa.Valitettavasti sinustakin tulee yksinhuoltaja kun miehes jättää sut heti kun vauvas syntyy tai vähän sen jälkeen. Suomes on paljon yh naisia ja sinkkuja. eli kohta on sinunkin treffi ilmoitus suomi 24 treffeissä. Niin se vaan on että monikan ei halua alkaa kunnon isäksi. Minulle kelpais yh nainen mutta olen liian ruma että saisin mitään naista.
- äiti jo kauan
ikisinkku,. kirjoitti:
Valitettavasti sinustakin tulee yksinhuoltaja kun miehes jättää sut heti kun vauvas syntyy tai vähän sen jälkeen. Suomes on paljon yh naisia ja sinkkuja. eli kohta on sinunkin treffi ilmoitus suomi 24 treffeissä. Niin se vaan on että monikan ei halua alkaa kunnon isäksi. Minulle kelpais yh nainen mutta olen liian ruma että saisin mitään naista.
?? Luepa uudestaan.
Olen muuten ollut yksinhuoltaja erottuani ensimmäisestä avioliitostani. Tämä toinen on kestänyt jo niin kauan, ettei enää tarvitse erota, kaikki metkut on jo nähty.
Vauvoja ei tule, ellei aikanaan lapsenlapsia. - vahinko
äiti jo kauan kirjoitti:
Näinpä - voihan käydä niinkin, että kun joutuu tekemään sellaista, mitä inhoaa, ei siitä inhosta enää pääse yli. Tämä vaan on edelleen tabu aihe; sen kummemmin miehet kuin naisetkaan eivät saa sanoa, että pallomaha on vastenmielinen, tai kivitys uhkaa. Parempi pelastaa se tulevien vuosien seksielämä, pallomahakuukausia on onneksi aika vähän. Näin jälkeenpäin ajateltuna,
Kiviä odotellessa.Tesmppiä ja iokaasua
- kommentz
ikisinkku,. kirjoitti:
Valitettavasti sinustakin tulee yksinhuoltaja kun miehes jättää sut heti kun vauvas syntyy tai vähän sen jälkeen. Suomes on paljon yh naisia ja sinkkuja. eli kohta on sinunkin treffi ilmoitus suomi 24 treffeissä. Niin se vaan on että monikan ei halua alkaa kunnon isäksi. Minulle kelpais yh nainen mutta olen liian ruma että saisin mitään naista.
HÖPÖ HÖPÖ
- vitun tunteeton pask
järjestelykysymys kirjoitti:
Varsinkin kun vaimo tiesi tasan tarkkaan jo etukäteen kuinka tulen suhtautumaan pallomahaan.Tollaset pitäis ampua. Miten joku voi olla noin tunteeton paska??
- äiti jo kauan
vitun tunteeton pask kirjoitti:
Tollaset pitäis ampua. Miten joku voi olla noin tunteeton paska??
No sanotaanko vaikka näin, että tähän mennessä, kun tenava on aikuisuuden kynnyksellä. ovat hormonihöyryt jo laskeneet ja maailmassa on nähtävissä muitakin värejä kuin musta ja valkoinen. Huomaat sitten.
Ensimmäinen.
- :))))))
9 kuukautta elämässä ei ole pitkä aika olla vaikka kokonaan ilman lemmiskelyä. Oma mieheni nyt ei sanan varsinaisessa mielessä vihannut mahaani, mutta puutteessa aika pitkälti minäkin elin, mutta tilanne kyllä tasottui lapsen synnyttyä siihen mitä oli ennekin. Kannattaisi hyvät ihmiset keskustella ensin niiden omien kumppanien kanssa tilanteesta.
Niin minäkin tein ja sitä kautta sain tietää mitä oman mieheni päässä liikkuu, missä vika. Meidän kohdalla se meni niin, että mies pelkäsi satuttavansa lasta, eikä päässyt ajatuksesta yli. Häntä ei myöskään millään lailla kiihottanut omat ajatuksensa siittä, että se meidän tuleva lapsi on ihan "hollilla" ja läsnä tilanteessa. Ymmärsin kyllä, vaikka yritinkin väliin puhua häntä näistä ajatuksista ympäri, mutta en lähde omaa miestäni mihinkään pakottamaan. Muutama kuukausi hei, Ei ole maailman loppu ja varmasti teilläkin asiat vielä paranee ja pahenee moneen kertaan elämän aikana.- Surullinen odottaja.
hehheh, sanoit "Elin" D:D:D
- Surullinen odottaja.
Lisäsin kuvan vatsstani avaukseen:
- Missä voin tehdä abortin? Jos Jeesus ei auta, heitäh sen niskalenkillä alas taivaasta, vitun h0mo. - HENSKA DEE DEE
KYLLÄ ON! JA VAUVAT ON ÄLLÖTTÄVIÄ JA RUMIA!
JA RASKAUSARVET JA ÄITIYSIHRAT ON RUMIA!
ÄLKÄÄ YLIKANSOITTAKO KAUNISTA PLANEETTAAMME!- Hiekkapapaperia
Vähennä valaistusta,vähennä valaistusta.Jätä vain yövalo palamaan,niin jopa oloa helpottaa ja kauneus kukoistaa.
- Planeetan tuho nro1
Olen samaa mieltä!
Hyi lisääntyminen! Yök raskaus! Vauvat rumia ja hirveitä! Ihmiset kiellettävä! - jalmari472
Henska Dee Dee
Sinut pitää viedä navetan, tai saunan taakse ja antaa Keppiä oikein olan takaa!! Kunka tuollainen Limanuljaska voi, ja saa elää vielä suht,koht "terveessä yhteiskunnassamme.. - Henska Dee Dee
jalmari472 kirjoitti:
Henska Dee Dee
Sinut pitää viedä navetan, tai saunan taakse ja antaa Keppiä oikein olan takaa!! Kunka tuollainen Limanuljaska voi, ja saa elää vielä suht,koht "terveessä yhteiskunnassamme..Millon se maailma on terve?
Vauva tuntuu naisilla olevan välillä joku muoti-ilmiö. Tässä aloittajakin sanoo rennosti että "täällä viikkoja 27". Ihan kuin sitä täällä foorumilla olis kokoajan raskaana naisia. No toki on, ja sehän se tässä mättääkin.
Ja tuosta tekstistä vois päätellä että hän on jo ties monennetta lasta hankkimassa. Ja uus kun tulee ulos niin laitetaan taa kuuetta aluille. Sairasta.
Maailman väkiluku kasvaa joka päivä 200 000 ihmisellä. Joka toinen ihminen omistaa auton maailmassa. Eli parinkymmenen vuoden päästä tänään syntyneillä 100 000 ihmisellä on oma auto. Ja parikymmentä vuotta sitten yhtenä päivänä syntyneet ostavat huomenna auton ja autoja on taas 100 000 lisää.
Vaikka päästöt vähenee uusissa autoissa, niin ei ne päästöjen pienet alenemat vaikuta niin paljon kuin päästäjien määrä joka päivä lisääntyy.
Ja parinkymmenen vuoden päästä tänään syntyneet kaikki ostaa Ikea sohvan ja pöydän itselleen. Ja se tarkoittaa tuhansien puiden kaatamista.
Kohta loppuu kaikilta happi puiden kaadon takia ja kaikki kuolee. Myös ne söpöt iloiset äidin pikku pallerot, jotka 15 vuoden päästä olisivat salen eessä polttelemassa röökiä. - GamerGirl91
Henska Dee Dee kirjoitti:
Millon se maailma on terve?
Vauva tuntuu naisilla olevan välillä joku muoti-ilmiö. Tässä aloittajakin sanoo rennosti että "täällä viikkoja 27". Ihan kuin sitä täällä foorumilla olis kokoajan raskaana naisia. No toki on, ja sehän se tässä mättääkin.
Ja tuosta tekstistä vois päätellä että hän on jo ties monennetta lasta hankkimassa. Ja uus kun tulee ulos niin laitetaan taa kuuetta aluille. Sairasta.
Maailman väkiluku kasvaa joka päivä 200 000 ihmisellä. Joka toinen ihminen omistaa auton maailmassa. Eli parinkymmenen vuoden päästä tänään syntyneillä 100 000 ihmisellä on oma auto. Ja parikymmentä vuotta sitten yhtenä päivänä syntyneet ostavat huomenna auton ja autoja on taas 100 000 lisää.
Vaikka päästöt vähenee uusissa autoissa, niin ei ne päästöjen pienet alenemat vaikuta niin paljon kuin päästäjien määrä joka päivä lisääntyy.
Ja parinkymmenen vuoden päästä tänään syntyneet kaikki ostaa Ikea sohvan ja pöydän itselleen. Ja se tarkoittaa tuhansien puiden kaatamista.
Kohta loppuu kaikilta happi puiden kaadon takia ja kaikki kuolee. Myös ne söpöt iloiset äidin pikku pallerot, jotka 15 vuoden päästä olisivat salen eessä polttelemassa röökiä.Valitettava totuus on kuitenkin se, että jos me suomalaiset emme lisäänny, tuodaan tänne maahanmuuttajia lisääntymään...
- Ei sisäsiittoinen
GamerGirl91 kirjoitti:
Valitettava totuus on kuitenkin se, että jos me suomalaiset emme lisäänny, tuodaan tänne maahanmuuttajia lisääntymään...
Täh?! Et taida olla se penaalin terävin kynä. XD Kaikkea sitä saakin lukea.
En ymmärrä miehiä jotka inhoo raskausmahoja. Mun mielestä nainen on seksikkäimmillään kun on raskaana
- sano EI vauvamöhölle
Hyhhyh. Vauvamöhö on ainoastaan irstaan ja groteskin näköinen.
- hott15
Sama juttu, kuuminta hottia!
- sexy raskaus
On yleisesti tiedossa, että monet prostituoidut hankkivat itsensä raskaaksi, koska silloin nainen on seksimmllään... ihana iso maha ja rahaa tulee. Itse nain vaimoa niin että uhkas erolla kun aina olin kimpus.
- urpourputtaja
Merkillistä! Kyllä minä halusin seksiä vaikka vaimoni odotti lasta. Joka raskauden aikaan olimme viimeisille viikoille asti.
Tietenkin varovasti mutta kuitenkin huippuun asti.
Voithan kysyä ja vaikka ehdottaa suuseksiä!- jjbuby
Tai panna perseeseen.
- 12+17
No syitä voi olla monia, kumminkin ensisijaisesti kannattaa asiasta käydä RAUHALLISTA (Oikeasti, se ei tarkoita että sinun suusi käy kokoajan asiasta) keskusteltua, jossa sitten asia selkiää. Yleensä ainakin ongelma on helpompi hoitaa sen lähteestä, eikä kasvottomasti jollain palstalla.
Mutta vähän viitteitä. Onko parisuhde kuinka vanha, onko lapsi toivottu (Tarkoitan, että vedittekö vain paljaalla ja raskaus tapahtui. Vai oliko takana molemminpuolinen idea raskaudesta)?
En keksi mitään syytä, miksi mies ei kykenisi koskemaan vatsaan. Kyllä vuonna 2013 jokainen mies tietää, että lapsi ei räjähdä kohtuun jos kosket mahaan.
Tuntuu vain, että miehesi epäröi raskauden takia pahasti (Tai oikeasti näkee odottajan mörkönä) ja sen perässä tulee oireet kuten inho koskea vatsaasi ja seksielämän puute.
Keskustele miehen kanssa, anna hänelle aikaa miettiä tuntemuksia. Pääasia on, että et asiaa painosta, koska se on sama kun yrittäisit heittää miestä pihalle väärästä vastauksesta. - Raskaus on ihana
Mä ainakin pitäisin sinua hyvä eli otappas yhteyttä [email protected]
- UUHMama
Raskausmasu on ihana, ei ole vähentänyt seksikkyyttä eikä seksiä! :D
- UUHMama
Lisään: Jos seksi on sujunut hyvin ja olette viehättäneet toisianne ennen raskauttakin, ei asian pitäisi muuttua? Toki jos kovin keho muuttuu tai äiti ei jaksa innostua seksistä/olla seksikäs/on hyvin väsynyt, voi se latistaa miehen haluja? Seksikyyttään on hyvä vaalia naiseuden kaikissa muodoissa ja vaiheissa =) Tosin, miehen olisi hyvä kunnioittaa ja kuulla kumppaniaan ja suoda väsyneelle äidille hemmottelua, hellyyttä ja huomiotaan, eikä kaikota seksihaaveineen toisaalle!
- deedeed
UUHMama kirjoitti:
Lisään: Jos seksi on sujunut hyvin ja olette viehättäneet toisianne ennen raskauttakin, ei asian pitäisi muuttua? Toki jos kovin keho muuttuu tai äiti ei jaksa innostua seksistä/olla seksikäs/on hyvin väsynyt, voi se latistaa miehen haluja? Seksikyyttään on hyvä vaalia naiseuden kaikissa muodoissa ja vaiheissa =) Tosin, miehen olisi hyvä kunnioittaa ja kuulla kumppaniaan ja suoda väsyneelle äidille hemmottelua, hellyyttä ja huomiotaan, eikä kaikota seksihaaveineen toisaalle!
Joo, mutta kuinka moni nainen innostuu jos miehellä on vastaavan kokoinen pötsi kuin se naisen pallomaha? Ei ole väliä onko se tullut syömällä vai lapsen vuoksi, se ei vaan ole esteettisesti viehättävää ja on aika epäseksikästä monen mielestä... Itse naisena en pidä raskausmahoja millään tapaa kauniina, ennemminkin ne näyttävät jotenkin vähän.. noh, sellaiselle että se "biologia" hyppää silmille vähän liikaa. Vaikea selittää, en vain pidä niistä saati huokaile ihastuksesta kun sellaisia näkee.
- Mies Marsista;)
Hän varmaan pelkää kolhivansa sinua jotenkin tai vastaavaa, eli tuntee suojelemisen halua sinua kohtaan. Onhan tuo raskaus kuitenkin "poikkeustilanne" normaalielämäntilanteeseen verraten.
Eli tuskin kokee sinut vastenmielisenä.
Itse ainakin olin oman rouvan suhteen jo valmiiksi hätä käsillä kaikesta, hänestä tuli silmissäni jotenkin hauraampi raskauden myötä, niin hassulta kun se varmaan kuullostaakin.
Ja seksin kanssa oli vähän sama juttu, ajattelin aluksi että se ei oikein ole hyvä juttu harrastaa seksiä raskauden aikana, johtui monestakin syystä.
Juuri että kun tuo lapsi on siinä ihan muutaman sentin päässä asioista ja sitten että siinäkin tilanteessa äkkiä sattuu pahasti jos alan "runnoa" rouvaa.
Vaikka naisellahan saattaa halut lisääntyä jossain vaiheessa raskautta, eikä se yleensä kyllä aiheuta vahinkoa muutenkaan.
Yhtä rakas ja haluttavahan rouva oli raskaana kuin muutenkin, eli ei tosiaan nämä mun "asenneongelmat" olleet siitä kiinni.
Juteltiin kyllä asiasta ja kyllähän ne siitä sitten korjaantuivat siinä raskauden myötä, vaikka olinkin aika arka siinä raskauden aikana häntä kohtaan muuten.
Eli tosiaan, miehelläsi varmaan samoja tuntemuksia sinusta ja teidän raskaudestanne nyt kuin mitä minulla oli oman rouvan suhteen silloin samassa tilanteessa.
Jutelkaa asiasta. Varmasti selventää tilannetta, usko pois:) - jotain järkee
Hyvänen aika sentään, kysy nyt hyvä nainen siltä tulevalta isältä suoraan , että mitäs sä jäppinen oikein meinaat kun toimit noin. Häneltähän sinä sen vastauksen saat, et täältä.
- Saltsu36
No ei saa, jos on yhtä kpää kun mun ns mies.
- kokenut1
Kyllä nainen on seksikkään näköinen vaikka oottaa vauvaa,sehän kuuluu naisellisuuteen jossain vaiheessa elämää jos haluaa perheen lisäystä.
Miksei vois harrastaa seksiä,vaikka oottaa vauvaa.
Ei meillä ollut mitään ongelma seksin kans raskauden aikaan,
Keskustelkaa kumppanin/puolison kans ei raskaus voi olla esteenä.
Jos kerran toista rakastaa..- kkigty
Turha syyllistää miestä. Hormonit eivät valmista miestä isyyteen. Mies rakastuu vauvaan viimeistään kun hän pitää sitä sylissään.
- oitapojaoiaikoja
Mitä ap inisee? Johan olet kerran saanut, se riittää moiselle ääliölle, joka tulee heti tiineeksi. Häpeäisit jos osaisit.
- Tosimies,ei,lälläri
Raskaana oleva näinen on kauneinta mitä maailmassa on.
- Näin on!
Raskaana oleva on sekä kaunis että haluttava. Lisäksi siinä on se etu, ettei tarvitse haluta/pelätä raskaaksi tulemista.
- näin se on
Niinpä, tosimiehet on niitä joiden mielestä nainen on myöskin raskaana seksikäs. Mutta he ovatkin niitä jotka haluavat tulla myös isäksi ja näin ollen ovat siis tasapainoisia miehekkäitä miehiä. Ihanaa ett teitä vielä on vaikka täälläkin aika paljon näitä teinipoikia kommentoimassa asiassa yök yök jne.
Raskausaika on lyhyt mutta ihana vaikkakin alussa pahoinvoinnit ja lopussa se masu sen verta iso et aina tiellä esim. pukiessa. Ihmeellinen tunne että sisällä kehittyy uusi ihmisen alku ja todellinen ihme se miten se kehittyminen tapahtuu. Sitä ei voi mies koskaan kokea. Syntymän jälkeen sitten pikkuinen nyytti tuhisemassa ja tuoksuu niin puhtoiselle ja on niin viaton pieni olento. Aah, ihanaa olla nainen! - minimus
näin se on kirjoitti:
Niinpä, tosimiehet on niitä joiden mielestä nainen on myöskin raskaana seksikäs. Mutta he ovatkin niitä jotka haluavat tulla myös isäksi ja näin ollen ovat siis tasapainoisia miehekkäitä miehiä. Ihanaa ett teitä vielä on vaikka täälläkin aika paljon näitä teinipoikia kommentoimassa asiassa yök yök jne.
Raskausaika on lyhyt mutta ihana vaikkakin alussa pahoinvoinnit ja lopussa se masu sen verta iso et aina tiellä esim. pukiessa. Ihmeellinen tunne että sisällä kehittyy uusi ihmisen alku ja todellinen ihme se miten se kehittyminen tapahtuu. Sitä ei voi mies koskaan kokea. Syntymän jälkeen sitten pikkuinen nyytti tuhisemassa ja tuoksuu niin puhtoiselle ja on niin viaton pieni olento. Aah, ihanaa olla nainen!Juu, kaikki lisääntymään kykenevät miehet on tosimiehiä ja tasapainoisia, siksi varmaan Suomessa otetaan paljon lapsia huostaan ja lapset elävät väkivaltaisissa/alkoholisoituneissa kodeissa, siinä missä jokainen vapaaehtoisesti lapseton mies on tasapainoton ja epämiehekäs.
Kiitos nauruista:D
Ps. oletkos kuullut, että vapaaehtoisesti lapsettomat ovat tutkitusti älykkäämpiä kuin ne lapsen saaneet? Heillä kun tuo elämänhallinta ja ymmärrys itsestään on usein vähän pidemmälle vietyä. Se ei tietty tarkoita, että kaikki lapsettomat olisivat älykkäitä tai lapsen saaneet tyhmiä;) - Raskaanaolija
minimus kirjoitti:
Juu, kaikki lisääntymään kykenevät miehet on tosimiehiä ja tasapainoisia, siksi varmaan Suomessa otetaan paljon lapsia huostaan ja lapset elävät väkivaltaisissa/alkoholisoituneissa kodeissa, siinä missä jokainen vapaaehtoisesti lapseton mies on tasapainoton ja epämiehekäs.
Kiitos nauruista:D
Ps. oletkos kuullut, että vapaaehtoisesti lapsettomat ovat tutkitusti älykkäämpiä kuin ne lapsen saaneet? Heillä kun tuo elämänhallinta ja ymmärrys itsestään on usein vähän pidemmälle vietyä. Se ei tietty tarkoita, että kaikki lapsettomat olisivat älykkäitä tai lapsen saaneet tyhmiä;)Ei verrattu "vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä" ja "miehiä joilla on lapsia", vaan "niitä miehiä joiden mielestä raskausmaha on yökyök" ja "niitä miehiä, jotka suhtautuvat siihen asiallisesti osana tiettyä elämänvaihetta." Veikkanpa että vela-miehissäkin löytyy raskausmahaan ylipäätään aika erilaisia kantoja, ihan kuten isämiehissä.
Sisälukutaitoa, please.
- MKKO
Ei ihme että inhoo. Se on tosi ällöttävä!
YÖK!!!
:-P - Antakee mulle
seksi seksi seksi...haluaa pulleeta vauvamahaa vaimon kanssa näitiin viime tuntiin, viimeisen kerran jälkeen tuli äkkilähtö, takakautta ihan ihku namiiiiiiiiiiiii
- namipäivät ne on
kun saa panna naista kakkoseen, koska vaihtoehtoja ei ole jos ei tykkää suihinotosta sitten, mutta molemmat on parempia vaihtoehtoja kun se "normaali" yhdyntä josta en ainakaan itse saa mitään kixejä enää... kakkonen on ykkönen!
- mielipiteeni
jos kakkonen on ykkönen, on se homojen hommaa ja olen tosissani.
- isämies
Ikävä kuulla että teillä asia on noin päin :( Kyllä asiasta kuitenkin kannattaa keskustella yhdessä että mikä on syynä. Itsellä ollu toisinpäin. Silloin kun vaimo oli raskaana niin ei se ainakaan haluja vähentäny itseltä. Kyllä sitä silloin itsekin alkuun vähän pelkäsin että satutan vaimoa tai lasta, mutta vaimo rohkaisi ja sanoi että kyllä hän kertoo sitten jos jokin asia sattuu, eikä siinä mitään vaaraa ole kun kumminkin haluaa olla varovainen. Ainahan voi kokeilla uusia asentojakin. Etenkin loppuraskaudesta kun se massu on oikeesti aika iso, mutta ei missään nimessä este yhdynnälle. Sitäpaitsi meillä usein rakasteltiin juuri sen jälkeen kun illalla yhdessä silitelty massua ja tunnusteltu vauvan liikkeitä. Siinä samalla suukotellen ja toisiamme hyvänä pitäen. Vaikka se vauva onkin äidin mahassa ei se minusta ole siten läsnä kuin lapsi joka on syntynyt. Ei ainakaan siinä mielessä että se rakastelua haittaisi. Vauva siellä vaimon masussahan on yhteisen rakkauden hedelmä!
näytä ukolles turvonnutta pimppiäsi ,ihme jos ei halut herää
tsemppiä- Isukki66
Itse olen kahden lapsen isä ja voin kertoa omista kokemuksistani ja myös siitä, mitä olen muiden miesten kanssa ko. asiasta jutellut. Itselläni ei todellakaan tullut sellaista tilannetta, etten olisi voinut koskea rakastamaani naista. Rakastin lasteni äitiä ja siksi mielelläni osoitin hänelle hellyyttä ja yhdessä usein tunnustelimme hänen vatsaansa. Vaikeata siis ymmärtää, miksi miehesi ei halua koskea sinuun ollenkaan? Rakastaakohan hän oikeasti sinua,? Haluaako hän oikeasti tulla isäksi, onko valmis kantamaan vastuuta? Sen ymmärrän, ettei maha pömpöllään oleva nainen innosta, etenkin jos miehen ihanne nainen on hoikka. Itse en innostunut seksistä, kun lasteni äiti oli raskaana, sille ei vaan voinut mitään. Asiaa voi jotenkin verrata siihen, ettei hoikasta/normivartaloisesta miehestä pitävä nainenkaan haluaisi kosketella miestä, jolla suuri vatsa.
- ninna nanna
Kun me odotimme esikoistamme vuonna 1995 ( poika nyt jo 18 v) meillä oli seksiä enemmän kuin koskaan, alusta loppuun raskauden, varmaankin vielä viikkoa ennen synnytystä ja muistan nauttineeni seksistä ja naiseudestani enemmän kuin ikinä ennen sitä, olin tosi himokas ja puhkesin kukkaan. Mies oli mukana, en tiedä halusiko aina yhtä paljon kuin minä, mutta ei ainakaan torjunut, antoi minun ratsastaa, ja olimme onnellisia kun vauva syntyi. SEksi hiipui kyllä kun vauva valvotti yöt, väsymyksen myötä väheni, ja imetysaikana ei tehnyt niin paljon mieli.
- kaunista
Myös meillä hyrräsi hyvin. Oli ihanaa kun vaimo oli päällä ja maitoa tippui norona päälleni.
- ahahahahaha
kaunista kirjoitti:
Myös meillä hyrräsi hyvin. Oli ihanaa kun vaimo oli päällä ja maitoa tippui norona päälleni.
Siinä vaiheessa heräsit ja päästit kissan ulos
- Vaistomaista
Miehenä ja samat tuntemukset kokeneena, epäilen, että kysymyksessä on luonnon järjestämä mekanismi kehittyvän lapsen suojelemiseksi bakteeritartunnoilta yms.
Mies tuntee tästä syystä vastahakoisuutta sellaisiin toimiin, jotka ennen olivat normaaleja ja haluttuja.
Toisaalta naisen selvästi ilmaisema toive ja vakuutus asian vaarattomuudesta lapselle varmaan auttaisi. - tyhfgdsfsfds
Onhan se ihan helvetin epäseksikäs. Ei siitä mihinkään pääse.
- kyllä se
selluliittimaha on sitten niin sexy näky......hyi ssaaatanahh!!!
- PanoMies ISOLLA
Mitä ne mopopojat puuttuu Miesten juttuihin. Raskaana olevan naisen maha on kireämpi kuin sun virtsasta turvoksissa oleva pää. Ethän sinä mitään näistä asioista tiedä, kun ainoa piparikokemuksesi on netissä nähty kuva.
- Qwerty
Harmi, jos näin on. Minulle on käynyt juuri päinvastoin. Raskaana oleva nainen mahoineen saa hellyys- ja himohormonit hyrräämään kahta kovemmin. Meitä on monenlaisia.
- ja haluttavimmillaan
Kaikki ei ymmärrä hyvänpäälle, naine on raskaana kauneimmillaan.
- Ihan sama
Perseeseen voi aina panna.
- Ihan sama
P'ersepano on aina paikallaan. Oli raskaana tai ei.
- BUMMILLA BUMMI
No voivoi. Onkos nyt puutetta kun on lapsi vetämässä eikä pääse panemaan? Vähän prrft prrft, NIINKÖ?
- atm
Mitäs teit kakaran jonkun kusipää ähkijäkarjun kanssa.
- Mielipide3
Se ei ole kaunis jos se on kaunis sitten on myös itsensä täyteensyönyt punkki kaunis. Nykyään ei osata pukeutua odotusaikana . Ei tarvitse olla Viktoria tai Madeleine vaan tavallinen nainenkin voi pukeutua tyylikkäästi ja hauskasti eikä näyttää siltä kun nykyään näyttävät odottavat naiset pahimmillaan. En ihmettele jos mies vaivaantuu,vastaantulijakin kääntää katseen muualle.
Naiset menee jotenkin pilalle raskauden aikana. Raskaana oleva nainen on kyllä seksuaalisesti erittäin epämiellyttävä. Miehellä pitäiskin olla yhden naisen raskauden varalta toinen nainen seksuaalisia haluja varten. Siis jos lapsia haluaa.
- baby
No voi,,kuin surulliosta..oma mieheni rakasti massuani,,ja rakasteltiin ihan niin loppuun saakka kuin uskallettiin..appiukkonin vain sanoi,,ettei mikään ole niin inhottavannäköistä kuin raskaanaoleva nainen..mieheni ei onneksi ollut tullut isäänsä.. Tsemppiä sinulle rakas sisko..hmmm,,jospa kertoisit,,ettei sinuun tai vauvaan satu,jos seksiä on,,vaan on ihanampaa,,kun ei tarvii pelätä,et tulee raskaaksi..:D
- Niinpäniin
Olisikohan pitänyt miettiä..kumpi tärkeämpää..lapsi vai seksi.
- HuolehdiEhkäisystä
Vain idiootti kyselee elämänohjeita täältä PeräSuoli saitilta..
Jos ei kykene näinkin intiimiä asiaa käsittelemään puolisonsa kanssa kahdenkesken, kyllä silloin on elämänhallinta hukassa.
Mene perheneuvolaan sieltä saata varmaan jotainapua hätääsi, tai edes "ehkäisyneuvoja tulevaisuuteen". - vuonna 2001
Niin tulihan tuota pelättyä aikoinaan kun vaimoni lastamme odotti että satuttaa jompaa kumpaa tai molempia,mikään ei ole ihanampaa kuin raskaana oleva nainen. kun asiasta juteltiin,niin sen jälkeen kyllä oltiin yhdynnässä useampaankin otteeseen,oli muuten mahtavaa,puolin ja toisin. Harrastettiin ihan vaimon ehdoilla niin kauan kuin pystyttiin,kannattaa kokeilla;)
- Apurimies
Onhan sitä useampiakin mahtavia raskaana olevia kauniita naisia naiskenneltu, kun omat miehet ovat hyljänneet...
- Mister number 46
Itsellä kolme lasta ja pakko sanoa,, että milloinkaan vaimoni ei ole ollut niin kaunis kuin varsinkin raskauden ensimmäisen 6 kuukauden aikana. Rakasteltu yleensä loppuun asti paitsi viimeisen kanssa kun oli vähän keskenmenon vaara,,Hullu on miehesi jos ei pidä sinusta huolta,, mutta voihan sitä pelottaakki,, puhu,, pyydä jos vaikka hyväilisi muuten,, ja vastavuoroisesti kans.
- utteputte
en tiedä enkä edes halua tietää ko ongelmaa..Voin vain todeta (6 lasta takana) ja jokaikinen raskaus loi Minulle ihan Jumalattoman ihanan Seksi-odotusajan ihanuuden..siis vaimoni ja uusiovaimoni,He todellakin kävivät "ylikierroksilla" seksin suhteen.. Ja mä tietenkin nautin siitä..Totean myös tämänkin että mä olen aina ollut täysillä mukana "vauvapoliitiikassa" korva mun Rakkaani vatsalla kanssas vietän tään yön...uusi aika potkii siellä..se on lainaus miljoonasade bändiltä ja mä vuodatan kyyneleen upean sanoituksen vuoksi. Kiitos ja anteeksi.
- viimoseen asti
en lukenut ketjua kuin sen ekan aloituksen verran.
Miehenä sanon että ei se minua eikä lasteni äitiä koskaan haitannut. Edellisenä iltanakin rakasteltiin ja aamulla sitten sairaalaan synnyttämään, tosin poikaa punnerrettiin melkein vuorokausi.
Täytyy valita se sopiva asento ettei äiti rasitu missään tilanteessa.
Seksi pitää parisuhdetta aina toimivana. - Kyntömies
Voiko kiihottavanpa ollakaan kuin tiine nuori nainen? Pelkkä ajatuskin saa melan nytkähtelemään.
- Suomalainen mies
Miehen muisteloja: harjoitimme seksiä viime hetkille asti ja hauskaa oli. Raskausvatsa ei haluja vienyt. Ne turvonneet (ja tihkuvat) rinnat olivat erityisen kiihottavat. Nauttikaa, kun voitte.
- se ei rakasta
Varma provo mutta olkoon! Onpa kummallinen mies. Varmaan kyse on siitä että se ei oikeestaan rakasta sua ja vauvan kasvaminen sun mahassa vaan konkretisoi ahdistusta siitä asiasta. Ei tuohon oikein mitään muuta sytä voi olla. Ei kukaan suhtaudu luonnolliseen asiaan ällötyksellä!!!
- kuutamoukkeli
No voe voe. Tsemppiä odottajalle. Tääl vaan yks ukkeli. Mua ei paljon vauvamasut haittaa. Halut on edelleen kovat, mutta rouva ei taas innostu oikein raskausaikana. Voisin kyllä hiplata ja häplätä, mutta ei kärsi koskea. Että se sitten meneekin aina erisuuntiin nämä halut eri immeisillä.
Ei se minusta mikään este oo miehen näkökulmasta.Odottava nainen on kaunis
- Alfred Buttman
ei muutaku mahasta kiinni ja pökkö pesään!
- pellolle
voi v...u sanon minä.jos kerta äijä niin inhoo niin paljon pallomahaa,potkase pellolle ja kauas vai onko järkee koko tenavia sillon edes hommata...kannattas sillon varmaan adoptoida kersa vaikka kiinasta.mulla on neljä lasta ja kyllä ne panohommat suju ihan niinkun ennenkin....kun vaan asennois käyttää mielikuvitustansa.eikä mitään inhoo ollu puolin eikä toisin....
- 3sti isä
En määkään siitä mahasta tykkää mutta, seksihän on parasta mitä isompi maha on, tissit turpeana, samoin alapää, lusikalla tai koiratyylillä naiminenkin onnistuu helpostti, itse en meinannut malttaa lopettaa, joka ilta oli päästävä paksuille huulille..
Täytyy vielä muistaa paasto joka koittaa synnytyksen jälkeen.
Raskausseksi on PARASTA seksiä, mihet herätkää. - urts
Onhan se halunnu ees joskus kun kannat siitä asiasta todistetta edessäsi. Lopeta jo turha ruikutus!
- korpe55
Kolmen lapsen isänä, nautin suunnattomasti isosta mahasta...
meillä oli vesi sänky, maha upposi vaivatta sinne minne pitikin,
toiseksi, kiva oli silitellä ja puhua vauvalle, hei, se kuulee äänet...
ja se sydämen tykytys... aivan ihana, välillä se antoi kyllä ,potkuja...
kaisillä oli hauskaa siellä masussa...
isoja mahoja pitää kunnioittaa... niissä on elämän jatkumaa... - VaraPano**
No miehelläsi on vakipano ja monta varapanoa, jos sunkans ei okke skulaa.?
Tosimies pitää varalla useimpiakin vakipanoja, jos oman vaimonkanssa alkaa tökkiin jostainsyystä.
Itselläni on sellanen viiden naisen rinki joita hoitelen vuorollaan ja tietty omaa muijaa silloin kun hän niin haluaa, joskus muija on ihmetelly kun mä en meinaa hänenkanssaan lau'eta millään kun samana iltana oon jo hoidellu pari muuta.
Elämä On.. - mitäpä nimimerkistä
Surulliselle odotajalle sanoisin,että miehelläsi ei ole kaikki lepakot yhtäaikaa tapulissa, mikäli hän inhoaa vauvamahaasi. Itsehän (?) hän on ollut osallisena sen syntyynkin niin miksi hän sitä siis inhoaisi.
Omalta kohdaltani voin sanoa, että on vaikea kuvitella mitään seksikkäämpää kuin oman rakkaan vauvamaha. Nykyisellään olen uusiopoikamies ja lapsetkin ovat jo aikuisia ja maailmalla joten se oman rakkaan vauvamahan näkeminen ei ole mahdollista. vieraitten naisten vauvamahoja en katsele kohteliaisuus syistä, vaikkapa ne tietynlaisia hyrinöitä herättäisivätkin.
Kysypä siltä mieheltäsi mikä hänessä oikein on vialla. et sinä ole "pilaantunut tai saastunut" vaikka raskaana oletkin. varovaisuutta noudattaen voitte harrastaa seksiä vaikka läitokselle lähtöön saakka. ja josko synnytys ei meinaa käynnistyä ajallaan, niin luonollisin ja miellyttävin tapa sen käynnistykseen on yhdyntä. no kanattaa ehkä kuitenki käynnistää se synnytys kotona eikä laitoksella.
Älä missään nimessä tyydy olemaan puutteessa ja vaillakaipaamaasi kosketusta ja hellyyttä. pistä miehesi ojennukseen joko sanoilla tahi teoilla. - madonna
Tuu tänne. Mä tykkään raskaana olevista naisista. Mikäs sen kauniimpaa kuin lasta odottava nainen :) Ei tarvi olla puutteessa ;)
(tän viestin kun näytät miehellesi niin luulen että halut herää :D ) - urts
Onkait nyt miehellä muutaki tekemistä ku sun mahaas kosketella.
- Kuukkelin isäntä
Raskautetuiilla naisilla on turpea pesä jonne kuukkellini tykkä laskeutuva.
- Eihyvääpäivää....
Ei kukaan täysijärkinen tykkää lapsista saati sitten halua kattella sellasta möhkylää joka on tiellä jokapaikassa raskausaikana saati sitten puuhastella semmosen kaa joka odottaa... Kannattasko teidän ihmisten oikeesti käyttää sitä ehkäsyy,etenki jos on noin kauhee ongelma?? Ja muutenki mitä vittua täällä vingutte ko ootte itte säätäneet? Tässä kohtaa ilmenee mun misantropia. Mut tosiaan valikoin seurani tarkkaan ja jos ei osaa käyttää ehkäsyä ja tulee vinkumaan siitä muille,et on ite säätäny ni aika vitun pelle saa kyllä olla... Misantropia vaan kasvaa ja v-käyrä myöskin... Hohhoijaa,no mut minkäs sille voi jos ei ole elämää,onneksi itse en ikinä alentuisi moiseen,koska osaan käyttää järkeäni toisin ko valitettavan monet....
- anka-
kirjoitustaito on kuitenkin hukassa?
- Mävaan
Olen kamala ihminen (nainen) varmaan, koska juuri siksi en halua lapsia, kun se kaikki raskauteen liittyva ja pakolla tehtävät uhraukset on ihan liikaa minulle.
Kai mulle kostaa karma ja tulen vahingossa raskaaksi joskus ja raskaus on niin pitkällä huomatessani, että abortti on mahdoton.
Oma lapsuus oli niin kamala, etten oikein osaisi edes kasvattaa lasta ja toisaalta haluan nauttia loppuelämästäni rakastavan kumppanin kanssa kaksin. Niin paljon menetin ensimmäisinä 19 vuotena elämässäni.- utteputte
aika hubbabubbaa..ei se että lapsuuteni KUOLI noin kuusi kertaa..piiiiitkä tarina ole ainakaan mulle este luoda oma ihanuus ja perhe...vaikkakin sekin meni päin vittua mutta uusioperhe joka nyt meni ihan helevettiin ja nyky triplaaatio uusio elämä sit onkin pelkästään ruusuilla tanssimista...jotenka että jotta jooo..en luovuttanut..
- mek
Meillä oli sekisö paljon koko raskausa ajan ja noin vuorokausi ennen synnytystä ja kivaa oli ja nyt jo voiton puolella kun tyttäremme tayttä kohta 19v.
- käki
Onnea!!!!
- Vastenmielistä joo
Puolueettomasti sanoen se on ruma. Inhottaa oottavat ämmit.
- ihanin näky
Voi millaisia miehiä on maailmassa. niille joille suodaan raskauden ihme käsin kosketeltavan lähelle, niin inhoavat tai jonkun muun syyn vuoksi eivät halua tulla lähelle sitä.
Maailmassa on n myös niitä miehiä joille sitä ei suoda koskaan.
Minusta miehenä odottava nainen on maailman ihanin näky mitä katsoa voi.
Minä olen koko pienen ikäni toivonut joskus saada käsillä koskettaa tuota ihanaa kumpua.- ihanin näky
Vastaus aloittajan kysymykseen.
Ei tappaisi seksihaluja, jos sellaiseen tulisi joskus mahdollisuus.
Odottava nainen näyttää todella kauniilta, vaikka hän olisi ilman vaatteita.
Se on minun mielipide.
- abortti
Sitä nyt en voi kieltää että raskaana olevat naiset on vaatteet päällä järkyttävän rumia. En voisi kuvitellakkaan katselevani saati tekeväni jotain alastoman sellaisen läheisyydessä.
- mammuliiiiiiiiiiiii
Puhu miehes kaa ja ota kädestä kii ja pyydä tunnustelee ku vauva siel potkii...
Mul ainaki mies tykkäs ku näki lapse jalan tai pyllyn mönkivä pitki masua :) ja kuunteli ja puhu omalle tulevalle lapsellee...
Seksiiki harrastettii loppuu asti :) ja jotkutha laukasee synnytykse sillä toiminnalla eteki jos menee pitkäks...
Hyvää odotusta siulle ja toivottavasti tuleva isukkiki saa tuntumaa lapsesta jo enneku se syntyy.... - osdfjsoigjeiojo
Vauva syntyy niin nasauttaa ensi töikseen ukkoa turpaan kun on hakannut munalla päähän koko sen 9kk :D
- -----------------
Ainakin itse näin tänään salilla varsin veistoksellisen vauvamassukan jollain nuorella naisella. Raskaus oli varmaan melko alussa mutta nätti pieni kumpu erottui selvästi.
Nainen oli sen verran timmissä kunnossa ettei se mitään muutakaan voinut olla. Ja aika hemmetin nätti se pieni kumpu kauniin naisen kauniissa kropassa oli. - Nalli palaa
P E R S E E S E E N ! ! !
- paksuvatsaa
nainen muuttuu ei kiihottavaksi kun muuttuu äidiksi.
- mie
Toivottavasti jäävain raskauteen.Mieheni halut loppuivat 12 vuotta sitten osottaessani esikoista, eivät palanneet vaikka treenasin timmiin kuntoon raskauden jälkeen .Toinen lapsi on lähes neitseellinen tapahtuma-kertalaaki. Näillä mennään.
- polokija
Kyllä minä polin ainakii viime metreille. :-) Vai oisko se ollut senteille? En muista. ;-)
- neljän äitee
No jos ihan rehellisiä ollaan, mikä siinä vauvamahassa on niin erikoista että pitäisi olla lääppimässä, ja mistä tiedät että miehesi on samaa mieltä sinun kanssasi, tuosta omasta rakkaasta ?
- näinkin voi käydä
Odotimme miesystäväni kanssa lasta vuosi sitten, hän ei tahtonut suukkoja kummempaa, koska hänen mielestään hän oli jo sisälläni vauvan muodossa. Ilmoitti että asia korjaantuu kun vauva on syntynyt. Vauva tuli kesken ( rv 15 ) ja mies sitten toteuttikin "lupauksensa", ei kulunut viikkoakaan keskenmenosta kun hän sitten halusi taas :(
- tuareng
mukavaa että edes haluttaa, toiset naiset eivät edes siedä lähellekkään kun tossa syytellään paljon miehiä. läheisyyden kaipuuta olisi, mutta nainen on etäinen. nykyään naiset yrittävät ajaa kaikessa miehiä ohitse, vaikka perhe kärsii. heidän on opittava, että hyvä elämää ei saa olemalla niskan päällä, vaan antamalla olla. ihmetyttää nykypsykologien yliampuvia teorioita ja naisen tarve tukahduttaa miestä, "olla kuin naapuri" ja vastaava. en tavannut kertaakaan yhtään naista joka vain "antaisi asioiden vain olla", pitää nujertaa ja kääntä kaikki, analysoida ja etsiä syitä syviä. miehillä siinä vaiheessa usko ja rakkaus heikkenee kun häntä pestään kuin rättiä. ja onkohan sitä rakkautta koskaan ollut, paitsi sodan hetkellä ,sillä sanotaan, että ihminen on parhaimillaan hädän keskellä. hyvinvointivaltio tekee tyhmäksi. ei ole mielekästä juttua jakaa keskenään, paitsi ne suuremmat jutut - syntymä, kuolema, mutta tuskin jokapäiväinen elämämme, mutta noissa "suurimmissa jutuissa" kun kerran turvaudutaan lääkäreiden, tiedeneropattien keksintöihin, hölynpölyä, tyhmyys ja tylsyys kasvaa. kaikkea on ja ei mitään. mietitään, mennäänkö alas vai ylös, odottaen ihmeitä (ufoja?). toisaalta syödään ja odotetaan. ja jos mies on haluton, niin se nainen oikein vetää miestä kuonoon ihan vain sen takia että mies on haluton. joskus miestä haluttaa, niin siinäkin tapauksessa vedetään kuonoon...ja sitten on niitä tyhmiä avioliittoja, jossa juostaan ketun ympyrää, kullekin oma liittonsa eikös vain. nainen se ei kestä tasapaksuutta. siksi maanjärjestyksiä. nainen nykyään on valtion, yhteiskunnan johdossa kasvavasti. itse annan ilomielin hänelle johtonappulaa, mutta jos nainen ei tajuaa "antaa olla" niin on omaa syynsä että miehen mielenkiinto on muualla. mies kestää naisvaltaa vähenevästi historiallisista syistä, olihan nainen alistettu. uskon että mies ilomielin vetäytyy johonkin suuria pieniä asioita tekemään ja antaa naisen "leikkiä". kun nainen saa leikittyä tarpeeksi johtajaa, kenties sen tarve näyttää vähenee. siinä vaiheessa elämme oikeistolaisessa valtiossa, jossa pierusta sakotetaan 150 euroa ja haisevista vaatteista 1000 euroa. tuareng kansalla saharassa muuten miehet peittävät kasvonsa eivätkä naiset ja on olemassa yksi mies "valittu" joka elämänsä ajan ei näytä kasvonsa kenellekkään. mielestäni tätä on oikeata miehisyyttä. annetaan naiselle sitä mammoona ja ollaan vain vapaita - ominaisuus, joka uskoisin on tärkeämpi nimenomaan miehelle kuin naiselle. nainen nauttii siitä, että joku haluaa häntä, hän haluaa olla sidottu ja vapaa, mutta miehelle riittää pienempi. minä peittäisin kasvoni, jos minulle tuotaisiin ruokaa ja otettaisiin huomioon ihmisen perustarpeita. annetaan naiselle ajaa autoa ja olla itsenäinen, sillä minä en elä työn, kärsimyksen, perheen, maineen, omakotitalon, moraalin, rahan, pahuuden ym takia. minä elän satua, mysteeriä, musiikkia, joka on enemmän kuin elämä. ja jos nainen siinäkin "ei anna olla" niin miehestä tulee vasemmistolainen tykkimies vasaran heiluttaja, teiden, infrastruktuurien tuhoaja. jos ufot eivät vie (mitä tapahtuu jo nyt) ja jos nainen ei viisastu (ja on olemassa ero viisauden ja älykkyyden välillä, mutta on riski, että nainen saattaa pysyä lapsen tasolla), niin miehen on pakko ruveta ohjata oikeistolaista tylsää armeija, poliisi, kontrolli, turvallisuus, orja nainenvaltiota. niin, naisemme, antakaa miehen olla, tukekaa miehen harrastuksia ja miehet, jättäkää loogisen paskaälynne naiselle, insinööri, rahapaino hommanne ja etsikää vapautta sieltä, mistä ette ole koskaan yrittäneet etsiä - vapauden kaipuusta, elämästä, joka on suurempi kuin pikkuruinen maapallo. osittain nainen käyttäytyy "häiritsevästi," mikä näkyy vaikka teinipissisten väkivaltaisuutena, siksi että maapallomme ja elämämme usuttaa synnytysmekanismiä raskaaksi. nainen painiskelee naisellisen omantuntonsa ja pahan vallanhimonsa välillä. toivottavasti tarja halosen sijalle astuu VAPAAEHTOISESTI jutta tuntematon, jonka ainoa mielenkiinto on kasvattaa tasapainoisen onnellisen lapsen eikä mitään heittiötä, joka lastentarhaa käytyään inhoaa vanhempiansa sydämensä kyllyydestä ja haluaa tappaa kaikki, sillä aikaa kun äiti meikkaa ja tarkistaa garderoobinsa sisältöä, puhuu puhelimeen ja hirnuu kuin hevonen.
- B-Rapun miehiä_
Anaaliseksiä harrastetaan tällöin. Nainen siitä nauttii ja ei tartte pelätä, että vehje osuu muksuun. Muutenkin hieman "tiukempaa" tavaraa. :) Kokeile ehdottaa, jos miehesi haluaisi lähteä vierailulle b-rappuun. :)
- 8+7
Ei lapsissa ole mitään vikaa, aikuisethan ne sekavia ovat. Pitäisikö sille tehdä jotakin? Alkuajatuksesta löydät toimivaa tietoa sisäisen selkeyttämiseen, kannattaa tutustua.
- YksinHuoltaja
Ihmekös tuo että miehesi välttelee sinua "aloittaja", kun ilmeisesti roikut kaikenaikaa netissä jossain suoli palstalla "siiredivalaana", jauhamassa paskaa.
Keskittyisit mieheesi ja ottasit asian esille ja puhuisitte ongelmasta keskenään, Niinkauvan kun sulla on yleensä mies.. Vaikuttaa silta että olet tuleva yksinhuoltaja ellet muuta tapojasi.!! Kyllä mä oon sitämieltä että jos kerran miehes oikeesti rakastaa suo,niin sen täytyy antaa sulle hellyyttä kaikesta huolimatta.Ei se oo mikään syy olla antamatta hellyyttä ja rakkautta sulle,muistaa vaan rakastellessa toimia hieman varovammin nii ei oo mitään hätää.
No jo on outo ukko.
Nooh mutta jokainen tyylillään ;)- almamedia sucks
Olet provo, et ole s24:sen lukija vaan joku ylläpitäjä, Miks vitus tohon sun aloitukseen laitetaan kuva ja tekstikään ei ole puhekieltä vaan kirjakieltä
Moi
Ei puutteessa taevii elää!On paljon miehiä jotka haluaa rakastella raskaana olevan kanssa!- hau hau hau vuh
...ja jokainen uroskoira
- voinpannasua
anna email nii tuun panee sua
Hei haloo, hoitakaa suhteitanne ja puhukaa asioista. Ei raskaus rakastelua estä ja eikä tuleva vauva siinä rikki mene.
- ...
Kaikki eivät kykene teeskentelemään pystyvänsä lunastamaan tuon valheen, jonka mukaan nainen on kukkeimmillaan raskaana.
Itse seurasin kauhulla, kuinka raskaus tuhosi vääjäämättömästi vaimoni kehoa. Yritin parhaani mukaan teeskennellä pystyväni elämään tuossa kukkeus-valheessa, jolla yritetään pitää hormonihumalassa häilyvän odottajan mieli edes hieman rauhallisemmaksi. - hyiiiii
No ei ole ihme, jos ei kiinnosta isomahainen nainen. Ei se paljon lohduta, että oma lapsi on sisällä siellä tynnyrissä.
- Nahkamaha
Käytä käsiä tai elä puutteessa, mutta anna hyvä nainen miehesi olla haluamatta sinua jos hän niin tahtoo. Ei luonnossakaan tiineeksi saatettua naarasta enää käy kukaan jörnimässä.
Ei minunkaan mieheni minun raskausvatsaani pidä seksikkäänä (ja miksi kaiken pitäisi aina olla seksikästä, ei kaikki vaan voi olla siitä kiinni) vaan enemmänkin hellyyttävänä, kyllä hän kuitenkin makaisi minua silti ihan mielellään. Ei kuitenkaan ole lääppimässä minua eikä anna 2,5v lapsemme riehua kanssani kovin rajusti vaikka itse tietäisin asian suhteen rajani. Hän kysäisee, että olenhan syönyt tarpeeksi (kun sen vaan joskus voi unohtaa), hän tuo yöllä suolaa kun kiemurtelen suonenvetojeni kanssa, hän auttaa minut suihkuun jos saan saunassa pyörrytyksiä. Hän suojelee minua ja lastamme. Ja niin muuten ovat tehneet muutkin tuntemani miehet - en saa nostaa, kantaa, "älä sinä nyt tule tähän ettei satu mitään", "voiko raskaana muka tehdä noin?".
Ja meillä asia on muutenkin niin päin, että minä en koe olevani millään muotoa seksikäs tai haluttava nyt raskausviikoilla 30 1 muuten normaalivartaloinen nainen. Nyt koen olevani väsynyt, iso, turvonnut, pinkeä, selkä- ja nivuskipuinen, suonikohjuinen myös SIELTÄ, kankea ja pönkeä, pilukarvojaan ei yllä ajamaan ja jo sukkien pukeminen aiheuttaa valtavan ähinän. Ei,ei. Ei ole mies ruinaamassa kun tietää minun kokevani itseni epäseksikkääksi, mutta jos olisi niin saisi vielä sen kaksi ja puoli kuukautta odotella. Minä kun en ymmärrä sitä mikä tarve, oikeus tai velvoite on, että seksi on kaikkien perusoikeus koko ajan. Jos toista rakastaa ja toinen on aktista estynyt, niin kyllä sitä jonkun kuukauden voi odotellakin. Jos siinä ajassa pitää vieraisiin lähteä, niin kannattanee vaihtaa kumppania.
Tuossa nyt oli huomioitu vain seksikkyyteen liittyvät seikat. Vatsani kanssa koen muuten itseni äidilliseksi ja rakastan suurta kumpuani ja sen sisällä elävää lastamme. Iloitsen siitä, että kuulun niihin onnellisiin, jotka saavat sen pari lasta halutessaan ja harkittuaan. Hetken elämästäni, joku muu käyttää kroppaani yksiönään ja sen hänelle suon, sen jälkeen muutaman vuoden pyhitän pääasiassa lapsilleni ja perheeni hyvinvoinnille, sitten on aika miettiä myös minua itseäni unohtamatta kuitenkaan muita. Mieheni ajattelee jotakuinkin samoin. Nyt on ruuhkavuodet, pienten lasten aika. Se mennään läpi, jatketaan vanhempina senkin jälkeen, mutta sitten on taas enemmän aikaa itsellemme ja toisillemme. - Herätyskello
Olen 30-vuotias mies, ja minusta vauvamahat ovat kauniita, ja raskaana oleva nainen ihana. Kasvot loistavat ja energiaa virtaa. Minulla on neljä lasta itselläni, ja aina ollaan rakasteltu vaimon kanssa mahasta huolimatta.
Monet ovat ehdottaneet että miehesi tuntee olevansa ulkopuolinen koko prosessissa, ja siksi vierastaa. Tämä on eräänlaista mustasukkaisuutta, tms.
Miehen pitäisi olla perheen pää, mutta nyt sinä ja - mikä pahinta, neuvolatädit - ohjaatte elämää perheessä. Miehen pitäisi saada päättää ja hallita, mutta sen aseman antaminen voi olla sinulle vaikeaa antaa miehellesi, kun keskityt itseesi.
Yritä siis tuoda esille asia sanomalla "sinun lapsesi", ja "minkä nimen haluat lapsellesi". Anna miehesi päättää asioista. Keskustele, ota mukaan. Ihan varmasti kohta miehelläsi taas kiinnostus herää sekä sinua, että yhteistä perheenlisäystänne kohtaan. - mama-x
Osa näistä kirjoituksista on todella pinnallisia. Jos ulkonäkö on heille kaikki kaikessa, miksi ihmeessä edes yrittää tehdä lasta? Valitettavasti pinnallisille ulkonäköön tuijottajille on tulossa ikävä yllätys: lapsi tulee vaatimaan hoivaa ja aikaa (saattaa myös olla niin, ettei hän olekaan mielestänne ns. täydellinen), ette olekaan itse enää kaiken keskipisteenä. Raskaus ja sen myötä iso masu on mitä normaalein ja luonnollisin asia, sillä tavoin olette itsekin tälle planeetalle saapuneet :)
- Rakkaudenlahja
Suhteenne on hiekalle rakennettu,jos tuossa onnellisessa vaiheessa suhde rakoilee,se ei tule kestämään mitään muutakaan muutosta, mitä vauva tuo tullessaan...
Tällaiset miehet elää vaan itseään varten...valitettavasti!
Kyllä porukka on vieraantunut luonnollisista asioista nykypäivänä,ulkonäkö vaan meinaa jotain! Mikä sen kauniimpaa kun odottava äiti,joka kantaa pientä elämän ihmettä sisällään - kunhan kysyn
Tarvitseeko sitä seksiä harrastaa raskaana?
- helppoa vastata
Tarvii.
- Voi harrastaa
Tarvii ja se myös tuntuu hyvältä,kunhan muistaa oikean asennon ,vauva huomioden. Loppuaikana ei enää harrastettu,meni hieman työlääksi.. :p
Kyllä erotiikkaa voi harrastaa raskausaikanakin jos ei ole mitään vaaraa
raskaudelle,siis lääkärin antamaa ohjeistusta pidättäytyä yhdynnästä.
- rakastakaa toisianne
Raskaus ei estä seksin tekemistä, päinvastoin vauvaki on ollellinen kun tuntee isin kosketuksen,
raskaana olevan naisen masu on kaunis, kauneinta mitä maapällään kantaa, siellä kasvaa uusi elämä, siellä on maailman tulevaisuus,
nauttikaa raskaudesta täysillä,
raskaus on naisen elämän kohokohta,- ...
Kylläpä tuo romantisoiva valhe elää vahvana. Mitä saavutat itsepetoksella?
- TerppisW
Maailma tuhoutuu näiden isomasujen takia. Ylikansoitus on telluksemme pelottavin asia.
- neljän äitee
Just just. Raskaana olevan naisen masu ei ole kaunis, vaan oikeasti ruma, samaltahan nuo monet miehetkin näyttää kuin olisivat raskaana. Joo, on itsellä lapsia, eikä raskaana oleminen ole ollut mikään elämän kohokohta, päinvastoin, ei kuule kiinnosta kuset housussa ajatella, että onpas ihanaa kun lapsi siellä mahassa potkaisi rakkoon ja seison kaupanjonossa. Ja sitten ne arvet, jos jostakin miehestä on kaunista ja kiihottavaa katsella mustelmaista repeilevää nahkaa siinä rantapallossa, niin sairasta se on.
- Raskaanaolija
Et oo varmaan ollu ite raskaana.
Tää on just sitä ruusunpunaista lässytystä jota nimim. "äiyi jo kauan" tuolla ketjun alkupäässä niin osuvasti kuvasi. Mutta turha tästä on vääntää kättä sen pidempään, aina löytyy mustavalkoisia (tai ruusunpunaisia) vasta-argumentteja vaikka miten koittaisi sanansa asetella. Kukin pitäköön mielipiteensä, siihen on onneksi ihan täysi oikeus.
Minua ei haittaa, että joillekin raskausmaha on kauneinta mitä maa päällään kantaa; minua ei haittaa sekään, että jonkun mielestä se on vastenmielisintä mitä kuviteltavissa on. Itse rakastan tulevaa lastani ja olen suunnattoman kiitollinen hänestä (samoin mieheni, jolle vatsan kasvu ei btw tunnu olevan mikään ongelma, jos nyt ei erityinen intoilun kohdekaan), mutta pallomaha on pallomaha ja esteettiset aspektit ja tunteet siihen palloon liittyen eivät ole mitenkään sidoksissa lapseen, joka pallon sisällä kasvaa.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille :)
- iik islam
Anna kenkää ja kerro lapselle myöhemmin, miksei faija oo enää kuvioissa
- Rumat äidit...
Myös äitinne on menettänyt kroppansa odottaessaan teitä.
- kaunis on
vauvamaha on kaunista katseltavaa, kyllä minä suutelisin sitä, ja silittelisin, jos saisin oman naisen joka odottaisi.
- Mistä nää tulee
Toivottavasti sun elämässä on muuta hyvää. Varmaan on mielipahaa tuottanu tuollainen pölkkypää. Ehkä se vielä kasvaa henkisesti, jos ei seksi kiinnosta niin ainakin lähellä ihoa pitää olla. Miehellä on vissi tehtävä: naisesta pidetään huolta, kun se on raskaana.
Tänään on taas hyvä päivä muistaa mukavilla teoilla omaa miestä, joka ei koskaan ole loukannut mua tällaisilla asioilla. Onneksi on paljon miehiä, joilla on älliä ja myötätuntoa riittävästi. - Perhepäivähoitaja
Jos vauvamaha ja turvonnut olo ärsyttää,miksi olette hankkiutuneet raskaaksi??Kyllä ne asiat pitäisi tietää ennenkuin menee ja levittää jalkansa,mikä siitä voi olla seurauksena. Ja jos oma ulkonäkö ällöttää,miten pystyy lastaankaan rakastamaan, lapsihan on tullut sieltä "ällöttävästä vauvamahasta".
- SAUNATAKKI
voi helevetinkuustoista teittiä kakaroita ja kuinka naiivi sinäkin olet. Onko ikää edes katakymmentä, niin typerältä kuullostat, että ihan pahaa tekee!
- Kaipuulla muistellen
Ensimmäisessä raskaudessa en uskaltanut edes koskea vaimoa alkuraskauden jälkeen seksi mielessäni. Sen verran koko homma jännitti ja pelotti molempia ettei se tuntunut vaimoakaan silloin haittaavan.
Toisessa raskaudessa uskalsimme sitten jo ottaa kaikki irti :) Täytyy miehenä sanoa, että oikeastaan kaipaan niitä aikoja. Vaimo oli jatkuvasti halukas seksiin ja välillä melkein väkisin kävi päälle. Rinnat olivat suurentuneet ja herkistyneet. Vaimo sai orgasmejakin todella helposti ja oli todella haluttava mielestäni. Harrastimme jatkuvasti seksiä aivan raskauden loppuvaiheeseen saakka. Loppuvaiheessa asentoja piti hieman pohtia enemmän. Sohvalla istuen vaimo sylissä ratsastaen, rintoja suulla hyväillen vaimo yleensä laukesi lähes heti, voi niitä aikoja :) - --------------------
Ei ole,mutta miesten suuri kaljamaha on ällö!
- ---------------
Ja vielä ei pienene ,edes 9kuukauden jälkeenkään.
- retry11
Onko vauvamaha ällöttävä?
Onpa teillä ihmisillä todella sairas ja häiriintynyt ajatusmaailma! - Ei ikinä tollasta
Kyllä se on kuvottava. Itse en koskisi tiineenä olevaan tammaan. Sellainen köntys ja kauheat raskausarvet. Hyi hitto.
- anka-
:D Ei mitään hätää että mekään koskettaisiin sinuun ;) Omalle miehelle kyllä kelpaa ;D
- vauvamasu kiihottaa
Elämäni parasta seksiä sain viimeisillään raskaana olevalta. Ei mitään estoja siinä vaiheessa, puhui tuhmia, vaikka poljin takaapäin kuin tulpatonta mopoa, vaati kovempaa käsittelyä.
Minusta kireä vauvamaha on äärimmäisen seksikäs. Ja sitten ne isot, turvonneet rinnat. Huh huh!! Jos ukkosi on niin munaton luuseri ettei ymmärrä raskaana olevan naisen seksikkyyttä, JÄTÄ SE SIKA!!!
P.S. Soita kun olet jättänyt. - äiti minäkin
äläpä ole surullinen. Itsekin olen ollut tuossa tilanteessa monta kertaa, olen nauttinut "mahastani" Älä sure, jospa maha on miehellesi liian arka, ei uskalla edes koskettaa, ettei pieni uinuva siellä sisällä säry.
Koeta jasaa vielä hetkinen ja ota asia miehesi kanssa puheeksi.
Iloa ja valoa elämäänne, elämä kantaa, nauttikaa elämästä - mamma
taitaa olla niin. et sun miehestäsi ei ole isäksi.vauvamasu on ihana ja siitä kannattaa olla ylpeä.
- Ei aina silkkiä
Synnytyksen jälkeen on väsynyt ja hämillään uudesta roolistaan. On pieni lapsi äitiys hakusessa ja mies osaansa odottamassa,kaikkea pitäisi jaksaa . Toiset naiset sairastuvat raskaudenjälkeiseen masennukseen,silloin elämä koettelee nuorta äitiä ja miestä tarvittaisiin muuhunkin kun seksiin. Pitäisi miehellä korvienkin välissä olla jotain , jokapaikassa ei pökkiminen auta . Siinä sitten molempien rakkaus punnitaan,nostan hattua suhteelle joka koettelemuksen kestää. Siinä seksikin jalostuu joka tavalla.
- mieshenkilö69
kyllähän vauvamaha on ruma, ei siitä mihinkään pääse. mutta ei niitä vauvoja vielä osata valmistaa teollisesti, joten meidän on vain pakko sietää näitä pömpöttäviä pötsejä. miesten pitäisi osoittaa ymmärrystä raskaana olevia naisia kohtaan, koska ovat itse osasyyllisiä siihen, että naisella on vauvamaha. minusta olisi ihan kohtuullista, että mies edes yrittäisi harrastaa seksiä raskaana olevan naisensa kanssa, jos nainen sitä haluaa. naisillahan hormoonit hyrräävät raskaaksi tulon jälkeen ja munaa pitäisi saada tiuhaan tahtiin. moni nainen on harrastanut miehen kanssa seksiä, vaikkei olisi halunnut, joten mikseivät miehet voi tehdä samoin? ei seksistä aina tarvitse tykätä. sitä paitsi synnytyksen jälkeen naisen rööri on niin löysä, että parempi sekstailla ennen sitä niin paljon kuin mahdollista, koska sen jälkeen seksit on sekstailtu.
- ...
Tottakai pitää osoittaa myötätuntoa ja olla tukena, mutta ei varmaan moni nainenkaan haluaisi miehelleen antaa, jos tämä paisuisi ja viruisi kuin pullataikina. Ei ketään pitäisi pakottaa/painostaa seksiin, jos se tuntuu vastenmieliseltä.
Sitäpaitsi ei kannata hankkia lapsia, jos on koko ajan niin kiimanen...
minä en inhoisi naiseni vauva mahaa enkä pitäis raskaana olevaa naistani puutteessa...en voi mitenkään ymmärtää miestäsi nyt jos koskaa miehesi tuli tehdä kaikkensa sinun hyväksi
- tupu
tollaanen hirviö pitäisi munista hirttää
- NäinOn
Kyllä se vatsa on ällöttävä eikä ole mitään ihanaa tai söpöä mitä sun sisällä kasvaa... yäk, oksettavaa.
- ...
Tottakai mies pitää sitä epäseksikkäänä, ja hyvähän se on, sillä olisi aika etovaa ja brutaalia kiihottua mahasta, jossa OMA lapsi kasvaa. Perverssiä. Eikä se maha pelkästään ole syy, vaan roikkutissit, arvet ym myös..
- Yli viisikymppinen
Olen kolmen lapsen isä ja lapsenlapsiakin jo on. Näin älämää jo kokeneena voin sanoa palstan aloittajalle että murheesi on pieniä oikeisiin elämän murheisiin verrattuna. Äitiys ja lapsen odotus on niitä maailman parhaita asioita. Jos rakkautta on tarpeeksi molemmilla puolisoilla niin avioelämäkin sujuu ongelmitta. Kaikki ei halua äidiksi, se on ihan luonnollista, eivätkä silloin tykkää pömppö-masustakaan. Nykyään jo seurusteu aikana kulkee seksi kaiken edellä, ihmissuhteet jää kehittymättä. Sen pitäisi olla niin että lapsi syntyy oikeasta rakkaudesta. Silloin lapsellakin on paremmat eväät elämää varten. Juttele näistä miehesi kanssa ja pidä hyvää huolta masustasi.
- sairaalassa seksiä
Mentiin eka kertaa synnytyspolille. Supistukset väheni siellä niin että meinasivat laittaa takaisin kotiin. Emäntä huusi että lähtee sieltä kotiin vasta kahtena kappaleena. Laittoivat meidät sitten johonkin huoneeseen jossa oli vesisänky ja ilokaasua tarjolla, hoitaja sanoi että seksi auttaa usein käynnistämään synnytyksen, ja poistui huoneesta. Siinä se sitten viimeinen sessio ennen synnytystä suoritettiin. Lasti sisään ja ei mennyt kuin puoli tuntia kun kersa alkoi pyrkiä ulos.
- uvibonipopjop
Kersa raivostunut kun suttasit sen naaman ja ajatteli että kai se on lähdettävä antamaan tuolle turpaan kun ei muuten älyä :D
- -.-
Oli muuten yksi vastenmielisimmistä jutuista, joita olen aikoihin lukenut. Blörgh.
- mahamaha
No ei oo MIES se sun ukkos... ziisus mitä pellejä...
- make
onko nämä sivuston miehet tyhmiä vai homoja? nainen on todella seksikäs raskaana. miksi ei mene teidän tajuntaan????
- ihanin näky
Samaa mieltä "maken" kanssa
- mirtarsapiini
raskaana olevia naisia on verrattu ylipainoisiin narkomaaneihin ja mielisairaisiin ihan lääketieteellisesti!onko vauvamaha epäsexikäs on jo lapsellinen kysymyskin.raskaana oleva ei tunnu pystyvän tiedostamaan omaa tilaansa.
- Ap rv.27
Kiitos kun olette jaksaneet kirjottaa ja tsempata. Olo on aika surullinen kun mies vauvaa enemmän tahtoi ja innokkaasti alulle laittoi mutta eipä nyt vointiani kysele eikä paljon muutakaan. Yksi päivä kysyin kun vauva liikkui haluaako koittaa kun ei ole liikkeitä tuntenut niin vastaus vain siihen; että kyllä hän sen sitten näkee kun se syntyy. Hänen mielestään pallomahat ovat rumia ja hän ei ikinä tekisi lapsia jos itse joutuisi sisällään sellaista kantamaan.
Mielelläni 3 lasta edellisestä liitosta niin silloinkin hänellä ollut fiilikset samat.
Tuntuu että olen niin yksin tämän odotuksen kanssa ja kaipaisin vain hänen kosketustaan ja tunnetta että hän vielä tahtoo minua. Kyllä tulee pitkä loppuraskaus jos ja kun tämä tulee olemaan tätä samaa. Olen yrittänyt hänelle puhua jopa neuvolassa ollessamme mutta eipä tuota saa avautumaan ollenkaan. :(
Täytyy vain toivoa että asiat muuttuisi kun vauva syntynyt kun en minä ainakaan tahdo enkä pysty elämään tälläistä elämää. Jokainen nainen kaipaa oman miehen huomioo ja tunnetta että on haluttu. - setämies_x
tälle kyllä kelpais !
- aborttionainahyvä
Kertokaa mulle 34 vuotiaalle miehelle että miksi ihmeessä ihmiset hankkivat lapsia???
- enteevero-orjia
Ovat yhteiskunnan aivopesemiä ja hankkivat niitä systeemille vero-orjiksi että sama tavallisten ihmisten alistaminen voisi jatkua loputtomiin. Ihmisiä syntyy ja kuolee mutta alistava systeemi on ja pysyy!
Jätä tommoten jätkä tulee muuten sulle okelmia jossai vaiheessa......Terveisin kaksi aikuista lasta jo .......Olen mies
- yksi pallovatsa
Minun mieheni päinvastoin. Ei hän koskaan ennen koskenut vatsaani, mutta nyt hän paijailee sitä useinkin. Mitä isommaksi vatsa kasvaa, sen kiinnostuneempi hän näyttää olevan. Hän halusi ylpeänä esitellä pyöristyvää mahaani myös äidilleen (ehkä kuuluu hänen kulttuuriinsa, en tiedä. Hän ei ole Suomesta). Hän selvästi pitää pallovatsasta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869