Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

R. Summanen vs. J. Niinimaa

K.Kummola

Kumpi menetteli mielestänne paremmin?

11

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44.

      Janne jyrää Summasen ihan koska tahansa.

      • mangnum 44.

        Janne nyplää pitsiä ihan koska tahansa.


    • Wet Pussy

      Niinimaa pelaa takapihakiekkoa tästä lähtien. Eiks ni?

    • teegu

      Summanen on guru!!!

      • Teemu

        Summanen saunan taa ja niskalaukaus.


    • joo

      kyl se niinimaa on vähän neiti jos saa sanoa.. ois voinnut kyllä ottaa ton asian puheeksi turnauksen jälkeen mut minkäs teet jos on neiti..
      eipä jääty kaipaaamaan niinimaata

      • Minä vaan

        Miksi Summanen sanoi heti Niinimaan lähdettyä joukkueesta, ettei hän kommentoi asiaa kisojen aikana. Ei kestänyt kuin päivä, niin iltapäivälehdet olivat täynnä herran kommentteja. Niinimaa teki oikein, ja seisoi sanojensa takana, sanottuaan, että antaa kavereiden keskittyä pelaamiseen ja palaa asiaan kisojen jälkeen. Teki juuri niin. Pinnat Jannelle.


      • jarski
        Minä vaan kirjoitti:

        Miksi Summanen sanoi heti Niinimaan lähdettyä joukkueesta, ettei hän kommentoi asiaa kisojen aikana. Ei kestänyt kuin päivä, niin iltapäivälehdet olivat täynnä herran kommentteja. Niinimaa teki oikein, ja seisoi sanojensa takana, sanottuaan, että antaa kavereiden keskittyä pelaamiseen ja palaa asiaan kisojen jälkeen. Teki juuri niin. Pinnat Jannelle.

        Kyllähän tuohon saavutukseen olisi pystynyt kuka tahansa valmentaja. Summanen itse sanoi ennen kisoja että maajoukkue valmentaja ei voi tehdä joukkueelle juuri mitään. Kiitos kuuluu pelaajille ja seura valmentajille.

        Niinimaa näytti että siinä on miestä nostaa kissa pöydälle. Janne teki todella rohkeasti kun lähti joukkuueesta.

        Onhan noita nähty aijemminkin että valmentajan ja pelaajan kemiat ei toimi mutta yleensä pelaaja on jäänyt rannalle joukkueesta.
        Kuten Aravirta-Nurminen pari


    • piggy

      niinimaalle nostan hattua siitä että uskalsi lähtä kävelemään joukkueesta mutta senkinolisi ehkä voinu tehä vähän myöhemmin.. niinimaa oli kuitenkin yksi suomen kokeneimmista pelaajista, mutta ihan hyvä et lähti... oppi summanenkii jotaa.. ehkä sen tasonen valmentaja ei enää huuda kuin palosireeni pelaajille omista mokistaan.

    • kokemusta löytyy

      Ei sil oo välii kumpi menetteli paremmin tai mitä vittua tahansa. Tärkeintä on et jokainen tekee niinku parhaaksee näkee. Jos Rami ei pysty kattoo Jannee vittuilematta ni sit Rami vittuilee ja jos Janne ei pysty vastaanottamaan ni Janne lähtee. Tosin mun mielestä Janne ois ihan hyvin voinu vaa vetää Ramii oikee kunnolla turpaa ja jatkaa sitte "tyhjältä pöydältä" joukkueessa ja jos Rami sitte käy uudestaa vittuilee ni toistaa saman kaavan. Se on kuitenki pukukoppimaailma ja siellä pätee vahvimman laki, ei valmentajan vittuiluu tarvi kuunnella jos sillä vaa pystyy pyyhkii pöytää.

    • westerlund

      kaikki kehuu kuinka rami on paras sun muuta mutta olisi syytä muistaa että rami on pelkkä "sätkynukke" jota erkka ohjaa.
      alkuperäiseen kysymykseen vastaus on että ei kumpikaan. Boriksen olisi pitänyt kestää kritiikki ja Ramilta puuttuu sosiaaliset taidot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe