Suomen parhaat...!!!

kiekkosaavutukset

1. Toinen sija World Cup 2004
2. Kolmas sija Naganossa 1998
3. MM-95 jossa mukana B-maajoukkueet

4

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voittaja

ja lisätään tohon viel

Niinimaan pois jäänti 2004

• gummola

Paras saavutus on 1995 maailmanmestaruus! Voitot vain muistetaan! Kuka muistaa kymmenen vuoden pääastä tappiollista Kanadapeliä 2004? Ei kovin moni. Mutta se ruotsivoitto 1995? Kaikki sen muistaa. Urheilu on tunnejuttu. Ei tässä älyllä ratkaista mikä on paras menestys! Piste.

• <S>

Kylhän sen muistaa, ku suomi teki historiaa ja oli TOINEN!! ihan helvetin hienoa pelia on pelannu koko worl cup:n ajan.:D ja ne pelas kanadaa vastaan tosi hyvin, tosin yks moka maali pääs, mut entäs sitten, suomi hävis vaan 3-2!!!!

• Niinpä

Jos jääkiekon emämaassa Kanadassa, ni tuskin siellä kovin moni tietää, ett Suomi on edes voittanut MM-tittelin.
        No mutta täällähän me asumme, joten voimme tyytyväisinä keskenämme muistella tuota 95 tapahtumaa!;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3452
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3241
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      471
      1720
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      140
      1501
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      121
      1446
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1407
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      553
      1379
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1335
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49