Miten eroon alkoholista, neuvoja antava palsta

mukaan vaan.

Pitäisi perustaa ihan oma palsta jonka nimi olisi. Alkoholista eroon.
Miten tullaan absolutistiksi.

On ihan tavallisia ..entisiä kohtuu alkoholin käyttäjiä joista on vaan ajan myötä tullut absolutisteja.

Palstalla henkilöt jotka ovat absolutisteja voisivat antaa neuvoja sellaisille joita kiinnostaa pääseminen eroon alkoholista. Ihan vaan itsekseen kotikonstein.

Minäkin tissuttelin ..joskus hieman mutta nyt olen vähentänyt alkoholia niin että olen absolutisti.

Absolutistiksi pääseminen on vuoden kahden kestävä prosessi joka kannattaa aloittaa.

11

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkailija:

Oletko käynyt "Alkoholi" palstalla.
      Uskoisin että siellä keskustellaan alkoholista "eroon pääsemisestä".

• Tube kopio

Olen kuullut että Lsd saattaa lopettaa alkoholismin.

• Taleteppi
        Tube kopio kirjoitti:

Olen kuullut että Lsd saattaa lopettaa alkoholismin.

Kannabista voidaan myös käyttää alkoholivieroitukseen.

• feikin feikkikö..
        Taleteppi kirjoitti:

alkoholipalstalta saa hyviä vinkkejä lopettaneilta.extralisänä saa halutessaan lukea aimo annoksen kettuilua,vähättelyä ja kännin ylistämistä peräpää ja löylykauha jutuilla.varsinkin tämä ryhmä motivoi hyvin raittiuteen.itse siellä käyn tukemassa tarvitsevia ja myös itselleni tukea hakemassa.

• Kaalekeppi
        Taleteppi kirjoitti:

Totta. Tuossa asiasta enemmänkin tietoa:

http://hamsnetwork.org/mm/

• Jorma Peter
        Taleteppi kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

• Whiskey in a jar
        Jorma Peter kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Kannabispalstoilta saa paljon asiallisempaa kommentointia. Kysy sieltä.

• Entinen lukija

Suomi24:n "Alkoholi"-palstaa hallitsee pari vähämielistä koprofiilia.

• Naatiskelijanainen

Minä kait aattelin ottaa,ihan vain sen kunniaksi,kun ukko ratkesi juomaan,ja saan olla yksin kotona!Hitsi kun on mukavan vapaa olo...lähen saunaan,juon yhden oluen,ja kun tuun sieltä,kuuntelen radiosta hyvää musaa,tv pysyy kiinni.Sitten juon nätistä lasista punaviiniä,vain yhden lasillisen itse tekemäni kinkku-ananas pitsan kanssa.Näin en voisi nautiskella jos alkoholisti olisis kotona,haukkuisi juopoksi,ja joisi koko punaviini -pullon kertaryypyllä.Voi tätä elämää...

• voitätäelämäääääääää

Voivotteletko vai kehutko tätä elämääsi?

• Kantsii kokeilla

Itse olen huomannut, että kun illalla alkaa viinahammasta pakottaan, niin jos otankin tuhdin voileivän ja maitolasin ja varsinkin voileivän päälle raakaa jauhelihaa --raa-alla kananmunalla sekoitettuna ja tietysti pippuria ja sipulia hienonnettuna mukaan, niin johan on ---A-Vot. Ja kas kummaa en haluakkaan välttämättä kossua siihen mukaan. Maito myös raakaa, eli pastoroimatonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe