nyt suunnilleen saman hintaisia kaupoilla, mietin tuota käyttäväystävällistä kokoa tuossa s4 minissä....
kumpi kannattaa hankkia: samsung galaxy s3 vai galaxy s4 mini?
5
350
Vastaukset
S3 olisi parempi raudaltaan. Itseasiassa sen koko on juurikin sopiva minun mielestäni.
- saaruska_94
S4 mini on parempi.. Se on lähempänä täysikokoista S4:ää kun taas S3 minin ja S3:sen yhtäläisyydet eivät ole kovin suuria. S4 minion melkeinpä tämän hetken paras älypuhelin, akun kesto on loistava ja käyttömukavuus on mahtava sekä puhelin on tarpeeksi kompakti taskuun, mutta sitä on helppo käyttää ja lukea näyttöä ja lisäksi siihen saa kohta uuden Android KitKatin joka on arvosteluissa rankattu parhaaksi mobiilikäyttikseksi. S3 miniin sitä ei tule saamaan.
Mutta ei voita S3 mallia mutta on parempi kuin S3 mini.
- sgs4
milloin s4 tulee toi android kitkat???
Ei vielä vähään aikaan kun 4.3 päivitys on juuri julkaistu sille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181