Yksinäisyysosion miitti

Hei!
Tulin ajatelleeksi että onko kukaan koskaan ehdottanut että täällä yksinäisyysosiolla kirjoittelevat järjestäisivät tapaamisia?. Eli jotkut aktiiviset ihmiset saisivat järjestettyä tapaamisen vaikkapa Helsingissä ja sinne sitten tulisi kynnelle kykenevät yksinäiset.
Kesällä esim. miitti Suomenlinnassa tai sitten jossain kahvilassa/ravintolasa/baarissa.

Miettikää asiaa ihmeessä. Kai se olisi yksinäisenä ihmisenä kivempi yrittää tehdäkin sille yksinäisyydelle jotain kuin vaan kirjoitella tänne. Luulisi ainakin.

27

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihätää:)

      Onhan noita miittejä ollut. Helsingissä oli kesällä jopa kymmenenkin henkeä. Kohta on taas se aika kun joku varmaan alkaa ehdottelemaan uudenvuoden miittejä. :)

    • sagasfrg

      Helsinkiin 230 km matkaa niin ne miitit eivät oikein iske.

    • kiltti mies.

      Haluaisin kahdenkeskisen miitin kivan 30 naisen kanssa. Voitais vaikka mennä lenkille ensin ja sitten kahville jossa minä joisin limua koska en juo kahvia ollenkaan. Ei iske mikään ryhmä miitti kun en ole mikään puheliain tyyppi.

    • ei innosta

      Ei se, että ihmiset ovat yksinäisiä tarkoita, että heillä olisi mitään yhteistä jaettavaa keskenään. Mietipä "ei-yksinäisten" miittiä. Joukko satunnaisia ei-yksinäisiä pitää miitin. Ja siitäkö pitäisi syntyä jotain, ihan sattumanvaraisten ihmisten tapaamisesta? Ymmärtänet, miten huono idea on pohjimmiltaan.

      • ffef

        Miten voit etukäteen tietää onko niillä ihmisillä jotain annettavaa toisilleen'? Tai että kohtaako kemiat?
        Itse olen käynyt yhden keskustelufoorumin miiteissä ja vaikkei aluksi tuntisikaan heistä ketään niin jonkun ajan kuluttua kyllä juttu luistaa. Ja enemmistö on aina sanonut jälkikäteen että kivaa oli.


      • fffwefwfffw
        ffef kirjoitti:

        Miten voit etukäteen tietää onko niillä ihmisillä jotain annettavaa toisilleen'? Tai että kohtaako kemiat?
        Itse olen käynyt yhden keskustelufoorumin miiteissä ja vaikkei aluksi tuntisikaan heistä ketään niin jonkun ajan kuluttua kyllä juttu luistaa. Ja enemmistö on aina sanonut jälkikäteen että kivaa oli.

        Totta kai voi olla yhteistä, mutta se on pelkkää sattuman kauppaa. Jos on vaikka yksinäinen 17-vuotias tyttö ja yksinäinen 73-vuotias mies, niin mitä yhteistä heillä on? Luultavasti ei mitään. Se että molemmat ovat yksinäisiä, ei riitä.


      • d:o)
        fffwefwfffw kirjoitti:

        Totta kai voi olla yhteistä, mutta se on pelkkää sattuman kauppaa. Jos on vaikka yksinäinen 17-vuotias tyttö ja yksinäinen 73-vuotias mies, niin mitä yhteistä heillä on? Luultavasti ei mitään. Se että molemmat ovat yksinäisiä, ei riitä.

        => yksinäinen 17-vuotias tyttö ja yksinäinen 73-vuotias mies

        Tai vaari ja lapsenlapsi. Tuollaisesta suhteesta puuttuu (tai ainakin pitäisi) seksuaalinen jännite ja kilpailu siitä kumpi on parempi.

        73-vuotiaalla on rajattomasti aikaa ja riippuu henkilöstä miten hän voi osallistua toisen elämään. 17-vuotiaalla taas on vielä jäljellä uteliaisuutta ja uskoa mahdollisuuksinsa.

        Itse satuin äsken tapaamaan 20-vuotiaan asiakkaan. Ikäni puolesta voisin olla hänen isänsä, ja sellaisen tapaaminen voisi sivullisten silmissä näyttää pahalta. Vaikka ei olla edes treffisivustolla, vaan ainoastaan ilman BFF:ää.


      • olette perseestä
        ffef kirjoitti:

        Miten voit etukäteen tietää onko niillä ihmisillä jotain annettavaa toisilleen'? Tai että kohtaako kemiat?
        Itse olen käynyt yhden keskustelufoorumin miiteissä ja vaikkei aluksi tuntisikaan heistä ketään niin jonkun ajan kuluttua kyllä juttu luistaa. Ja enemmistö on aina sanonut jälkikäteen että kivaa oli.

        Jos en tiedä etukäteen, että ihmiset joita olen menossa tapaamaan ovat juuri sitä mitä olen aina halunnutkin, en mene mihinkään. Pitäkää tunkkinne. En myöskään aio koskaan joustaa yhdestäkään periaatteestani kenenkään takia tai tehdä mitään kenekään puolesta. Haistakaa p*ska.


    • 4+5

      eurosinkut.net

      • .......

        Kaikki yksinäiset eivät etsi seksiä.


      • 10+15
        ....... kirjoitti:

        Kaikki yksinäiset eivät etsi seksiä.

        ES on 40-60 vuotiaiden ajanviettokerho. Suurimmalle osalle sillä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.


      • Vaadin laatua
        10+15 kirjoitti:

        ES on 40-60 vuotiaiden ajanviettokerho. Suurimmalle osalle sillä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.

        Pääosin jossain kälyisessä kuppilassa notkumista ilmoituksistaan päätellen. Ei siis mitään kiinnostavaa.


    • 36.

      Täällä ei varmaan ole montaa yli 30 vuotiaita yksinäisiä eli itse en ainakaan mitään 20 vuotiaita jaksa tapailla kun ei meillä mitään yhteistä olisi.

      • 37.

        Kyllä on.


      • 48.
        37. kirjoitti:

        Kyllä on.

        On, mutta kiinnostavaa seuraa ei ole.


    • kaukana täällä

      Voi että tulisin niin mielelläni mutta opiskelijan rahoilla ei hirveesti matkata täältä pohjois-savosta :D Saati kun sitten pitäis vielä jokin majapaikkakin hommata jne.

      Ei porukkaa löytyisi Kuopion läheisyydeltä? :)

      • ex-kuopiolainen

        Kuopion torille vaan pällistelemään, siellähän tutustuu helposti ihmisiin! :-DD


      • pierevä silakka

        ÖSTÄ GÄLÄGYGGÖ!


    • tai jotain

      Olet aivan oikeassa. Joku porukka täällä oli jotka sopivat pari kertaa tapaamisen Helsinkiin. Niistä ei ole näkynyt mitään vähään aikaan. Yksinäiset ovat kovin negatiivisia ja luovuttavat niin kovin helposti ja pelkäävät tai häpeävät.

    • JussiJuippi

      Ihmeellistä joidenkin ikärasismi, miksi ei voisi tapailla huomattavasti eri-ikäisiäkin. 20-vuotias voi olla henkisesti paljon kehittyneenmpi kuin joku yli kolmekymppinen, riippuu täysin mitä kaikkea elämässä on tapahtunut ja kokenut, yksilöitähän tässä ollaan.

      • 30+ luuseri

        Kysehän ei olekaan siitä etteikö nuoremmat voisi olla fiksuja vaan siitä että tällainen vanha luuseri häpeäisi itseään melkoisesti nuorempien seurassa.


    • 10+10

      helsinki helsinki EI prekle kaikki miitit vaan jossain etelässä, OLISPA JOSKUSKI LAPISSAKIN MUTTA KU EI. saa siinä yritää prkl. täältäki on jotain 800 km helsinkii nii ei kovin vaikuta lähteä -.-. Voitaisko tehä miittejä rovaniemelle esim?

      • 5678

        No tee.


      • forever alone
        5678 kirjoitti:

        No tee.

        Ei sinne tule kukaan. Toivottavasti


    • kiltti mies.

      olen yksin

      • Eiköhän kaikki täällä periaatteessa ole, mutta yksinäisiä ainakin. Vaikka eiäisi toisen kanssa voi silti olla yksinäinen.


    • 10+8

      Parempi keino jolla oon itsekkin tavannut uusia ihmisiä on liittyä nettisivuihin missä keskustelllaan jutuista mikä itseään kiinostaa ja kun on tullut chattailtua pitkään on sovittu tapaamisia livenä, ainakin on tapamaassa henkilöitä joita kiinostaa samat jutut ja on suunilleen samanikäistä jengiä.

      Täälä kun menisi tapaamiseen en usko että yhdestäkään tulisi kaveri.

      Edelleen se on harrastus minkä kautta parhaiten löydät seuraa, oli se sitten pleikan pelaaminen, kuntoilu, viinanjuonti, hampun poltellu, nokkahuilun soitto tai mikä vaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe