on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka saa ajatukseni ja tunteeni laukalle kuin sinä. Kun olen sanonut pitäväni sinusta, niin tarkoitan sitä. Olet luonnon kaunein kukka, talvellakin.
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
33
1008
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi purat nämä tunteet palstalle?
- Anonyymi
vähemmän konuA
- Anonyymi
Luonne on välillä sellainen että pakkohan se on pitää 😉
- Anonyymi
Tykkään haasteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään haasteista.
Niin taidat tykätä.
- Anonyymi
Omin tämän, kiitos❤️🔥
- Anonyymi
🔥🔥🔥🔥🔥
- Anonyymi
Oih! Siisti luonnehdinta.
Oonhan mä aika luomu.
Laita toi mulle Meseen vielä, pus! 😘😘😇 - Anonyymi
Minäkin pidän sinusta, olet hyvä tyyppi. En kuitenkaan näe meitä parina ja näin se taitaa olla myös sinun suhteesi. Voimme kai kuitenkin pitää toisistamme, ei se ole syntiä.
Olen ihan tavallinen ihminen, kompastelen paljon mutta onhan minullakin vahvuuttakin.
Minä olen nyt onnellinen ja sitä samaa toivon sinullekin millä tavalla sen sitten saavutatkin. En puutu elämääsi enää. Toivoisin niin, että olisimme ok väleissä. Arvostaisin sinun ok arviota minusta. Yritän aina parhaani. Minäkin ansaitsen onnen mutta myös sinäkin😊- Anonyymi
Tällainen saa pääni painumaan alas. Olen ok, mutta en tarpeeksi.
- Anonyymi
Tässä on paljon sitä samaa mitä itsekin olen ajatellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta hyvä kuula 🔮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on paljon sitä samaa mitä itsekin olen ajatellut.
Aloittaja ei ole näin ajatellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole näin ajatellut.
Voit luottaa siihen että nämä torpataan täällä joten tarkkana. Toisten onni ei ole palstalla sitä parhainta antia.
- Anonyymi
Mutta roikut silti palstalla. Oot tosi onnellinen. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta roikut silti palstalla. Oot tosi onnellinen. 😂
En ole aina palstalla, minulla on tavallinen elämä täällä suurimman osan aikaa ja se tekee minut onnelliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä palstahyypiöitä ei kannata ottaa tosissaan. Minä kaipaan sinua ja haluan sinut vierelleni. Todellakin näen meidät yhdessä koko loppuelämän ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä palstahyypiöitä ei kannata ottaa tosissaan. Minä kaipaan sinua ja haluan sinut vierelleni. Todellakin näen meidät yhdessä koko loppuelämän ❤️
Tämä. Ei välitetä rumasta sydämestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvä kuulla! Kiitos!
- Anonyymi
Juurikin näin, mistä tiesit:)?
- Anonyymi
Kerro jokin asia naisen ulkonäöstä? Tämähän sopii tällaisenaan keneen tahansa naiseen.
- Anonyymi
Kenelle tämä menee? 🥺
- Anonyymi
Näkisit mun rinnat, niin mielesi muuttuisi tuon luomun suhteen. 😀
- Anonyymi
Kuka edes ottaa silareita...ihan bimbon hommaa
- AnonyymiUUSI
Nii OVAT KATSOS ERIPARIA. "TISSIÄ" 💜🖤💜
- Anonyymi
OHI!
- Anonyymi
Ihana 🥰
- Anonyymi
Kiitos kauniista sanoistasi, oli ne kelle tahansa.
Täältä kannattaa poimia vaan ne positiiviset vastaukset.
Toivotan hyvää mieltä eräälle sydämen valtaajalle.
Ajatuksissa usein ja sydämessä koko ajan ❤️- Anonyymi
Ei materialistinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei materialistinen.
Ihana lisäys.❤️
- Anonyymi
Kiitos kulta. Minussa näkyy äitiyden jäljet. Toivon että silti pidät. Tuntuu ihanalta että arvostat minua niin paljon ❤️ olet sinäkin ihana
- AnonyymiUUSI
En halua sinulta yhtään mitään.en edes joulun toivotusta!
- AnonyymiUUSI
Kaikki tämä muuttuu todelliseksi kun ollaan yhdessä, mutta vain sen oikean kanssa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123750MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761970Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821253Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788