Ottamatta asiaan paremmin kantaa niin ainakin tiedän sen , että juuri tuolla sosiaalitoimiston tiloissa on jouduttu erityisjärjestelyihin koska siellä on huono sisäilman laatu,
On käsittämätöntä tuollaiset korjaukset kun henkilöstö on kuitenkin terveydellisistä syista jouduttu siirtämään puhtainpiin tiloinin jos nyt sitten tuonne tilaan aletaan siirtää myös perussuomalaisten valtuustoryhmää niin on oikeutettua asiaan myös viranpomaisten puuttua ja olisi pitänyt jo puuttuakkin, koska ongelma on todella jopa työsuojelullisesti tiedostettu mutta asiaa ei ole huomioitu mitenkää kaupungin hallinnossa,
Aikaisemin jopa tekninen toimi totesi, ettei kultuurikeskuksessa ole sisätilaongelmaa vaikka minulle sen totesi suoralta kädeltä tiloissa käyneet sisäilma asiantuntijat ja kuinka kävikään rakenusikainen huolimattomuus oli aiheuttaja eli näyttämön alla oli puutavaraa lahoamassa josta tuli tuo ongelma. joten se on todettua asia, silloinkin minua pidettiin höyrähtäneenä
Todella pitäisi asia selvittää myös työsuojelurikoksena ja miten sitten taitamatonta on työsuojelutoiminta siltä osin MK
Löytyykö puhdasta tilaa
32
345
Vastaukset
- Jallunaamio
Onneton paikkausyritys. Juna meni jo ja vei Lieksan maineen mennessään.
Kauhea paikka. Minulla ei ole mitään naamiota kun toimin omalla nimelläni ja totean asian niinkuinse on.
Kuitenkin en ota kantaa siihen mikä on sitten henkilön sanominen muuten sen tutkikoot.
Otan kantaa siihen, että luvattoman paljon ihmisiä sairastutetaan tiloissa jossa on vaan korjaus suoritettu pinttapuolisesti ja siten alistetaan jopa eri tavoin ja siten henkilöiden terveyttä vaarannetaan se on aivan selvä asia sen tiedän. Aikanaan kyselin kun korjausta suoritettiin onko tilat alipaineistettu ja voinen todeta että heikkoa oli silloinen työsuojelu ja on edelleen MK- sikamaista on
"rakenusikainen" kirjoitusvirhe sattui kohilleen:)) Meillä oli myös talon alla homehtunutta rakennusjätettä, taitaa olla yleinen vaiva.
- Asiallisesti
Hometta on monessa julkisessa rakennuksessa. Monenlaista hometta.
Eilen oli uutinen tappavasta bakteerista joka tarttuu ihmisiin kamelista. Vaikka kymmeniä on kuollut ei sarssin sukuun kuuluva tauti ole lannistanut käyttämästä aavikonlaivoja.
Saudi-Arabiassa ja sen ympäristössä on enemmän bakteeri ongelmia mitä länsi-Euroopassa. Suomessa huonommatkin rakennukset ovat vielä hyvässä kunnossa verrattuna muualle maailmaan.
Uusia tauteja puhkeaa, ihmisten liikkuminen yhdistää bakteereja tehden uusia tautitapauksia?
Harva tauti on kuitenkin sellainen joka tarttuisi ihmisestä toiseen, ainakaan herkästi. - tunkkapyy
Työttömien ruokala oli yli 10 vuotta sitten ilmaistointi ei toiminut ruokahajut tuli kansliaan, työttömät pällistelivät oven raosta ketä siellä liikkuu työttömät vaikeuttivat autonparkkipaikkoja sillä ruokaiilemaan tultiin autolla ja haisivat pahalle oli tukala olo paskanhaju pitää kärsiä sossussa siellä on haisevia ja muitakin haisee työttömät menkööt haisemaan työttömyyskortistoon
- kolinukko
Tekikö sosdemit kärpäsestä härkäsen,'
kentän tukikin luulen olevan lieksan
persujen takana , ei voi niin olla että,
hajut on hengitettävä, kun muita
mahdollisuuksia on järjestää asia
kuntoon
Pahimpana näkisin mikä on kanta
väestön tilanne lieksassa
20-30 -40 vuoden päästä ?
Toivon parastä, ja hyvää kehitystä
elin tasossa,- tuuletusta?
Sosiaalitoimistoa pitäisi tuulettaa enemmän ettei home pääse valloittamaan huoneita.
tuuletusta? kirjoitti:
Sosiaalitoimistoa pitäisi tuulettaa enemmän ettei home pääse valloittamaan huoneita.
Vakavasti asian ottaen kuten alussa olen todennut tarvitaan korjausta eikä mitään tuulettimia.
Nyt kuitenkin kyseessä lienee eri asia ja siinäkin oli miina asetettu johon sitten varomaton polkaisi ja sehän lienee rovon tarkoitus- pkle
"Kolinukko" Tuntuu se siltä ja outoa oli muutenkin kun jo hyväksyttiin uusi tila käyttön niin sen jälkeen alkoi vihjailu ja kummastutti kun tästä oli viesti kerinyt jo MTV3 teksti sivulle. Ja maininta, että Karjalainen lehti ja Lieksan Lehden mukaan? Näin oli käynyt. Miten ihmeessä MTV3 saa tiedon näiltä lehdiltä, vaikka ne lehdet eivät eilen kirjoitelleet asiasta yhtään mitään.
Tuntuu tosiaankin tässä olevan jonkun puolueen sormet pelissä ja vielä se, että edustaja Saarelainen "vihjaili" Näistä saasteista.
Hävetkää hyvät valtuuston edustajat peli alkaa olemaan liian näkyvää.
Mielestäni tilanteessa on rovosoitu ja kuinka sattuikaan politiikkaa, eli jälleen oman ryhmän heti vaalien jälkeen perustanut asialla?
Erittäin likaista peliä se paistaa läpi seuraavia vaaleja ajatellen miten nämä "sisaret" toimii Oli kuitenkin lankaan menijä kun miina oli asetettu MK- Demari bemari
No tietäähän nää demarit , kateus ja kauna rehottaa ja kaiki tietää syyn ; ) Taas nää pellet ovat suu vaahdossa, ojentamassa perussuomalaisia rasimista. Niille paukapäille pitäisi pitää koulutusta mitä rasimi sana tarkoittaa, sitä käytetään näiden pöljien kokouksiessa liikaa. Mutta mitä voi odottaa pakkoruotsipuolueelta ei mitään muuta kuin omien kansalaisten aliarvioimista..! Nyt taas alkoi mediapeli jossa totuus piilotetaan jonnekkin ja pääasia on roskaisuus yms.. Ihan oikeesti miten asia pitä ilmaista jos kyseessä on tummat..? Laitetaanko kaikki perussuomalaisten syyksi niinkuin nyt tehdään..! Tosi surkeaa demarit ratsastatte rasismilla, mutta tällä kansalla on kyky ajatella omilla aivoillaan ; ) Eikä mediasumutuskaan onnistu enää, niinkuin ennen. YLE ja sanomalehdet ei ole enää totuuden torvia vaan eri puolueiden nöyriä alamaisia. Vaikka median pitäisi olla täysin puolueeton.!
- kuultu ja nähty on
Luulisi Korpisen ja muiden tuntevan tilanteen. Jos tämmöisiä möläytellään toimittajien ja 20 valtuutetun plus virkamiehen (kaupunginsihteeri) kuullen niin ei mielikuvistusta tarvita miten viesti eteni. Lieksan lehti teki jutun ja sieltä toimituksesta se lähti tiistaina. Tulee varmaan torstaina ulos. Ei ehtinyt tietenkään tiistain lehteen, koska asia tapahtui maanantaina, jolloin tiistain lehti oli jo painossa. Ei tässä varmaan mitään politikointii ole ellei Lieksan lehti ole poliittinen. Hei halooo kundit. Yrittäkää käyttää päätänne, siis yläpäätänne.
Toisalla kyllä jopa Tanssipaikka ketjussa harjoitetaan kohtaani syrjivää kieltä ja se sallitaan, tutkisko sitten poliisipäällikkö tuonkin asian mielestäni olen monissa ketjussa joutunut syrjivän asenteen kohteeksi nimeltä mainiten MK
- Demari bemari
Sinä olet demareiden päävastustaja perussuomalaisten lisäksi.. Katos Lieksassa ei ole ollut kuin demaritotuutta ja se alkaa haista ,sinun ja perussuomalaisten takia ; ) Tutkisivat vaan poliisit, todella sinua vastaan käytettyä kieltä. Solvaaminen on aika lähellä ainakin minun mielestäni. Kuten sanoin Lieksassa on ollut vain yksi demaritotuus onneksi ihmiset alkaa herätä siihen totuuteen..! Etsien oikeaa totuutta ; )
- mars asemalle!
Kyseessä on tällöin asianomistajarikos. Sinun pitää itse tehdä ilmoitus ja laittaa pyörät pyörimään. Saat selville ketkä onnettomat huutelevat puskista asiattomuuksia.
Luulen että moni vastustajasi jytkäyttää ruskean housuunsa, kun marssit poliisiasemalle ja teet asiasta rikosilmoituksen. Aika pienillä puheilla on muualla jouduttu leivättömän pöydän ääreen kuulemaan tuomioita. Sakkoja pääasiassa, mutta saatpa tietää puskista huutelijoiden nimet. mars asemalle! kirjoitti:
Kyseessä on tällöin asianomistajarikos. Sinun pitää itse tehdä ilmoitus ja laittaa pyörät pyörimään. Saat selville ketkä onnettomat huutelevat puskista asiattomuuksia.
Luulen että moni vastustajasi jytkäyttää ruskean housuunsa, kun marssit poliisiasemalle ja teet asiasta rikosilmoituksen. Aika pienillä puheilla on muualla jouduttu leivättömän pöydän ääreen kuulemaan tuomioita. Sakkoja pääasiassa, mutta saatpa tietää puskista huutelijoiden nimet.Ei hyödytä koska siellä katoaa todistusaineito kuten "koirarakiksi2 haukkuminen eduskuntavaalien aikana.
Sekä että minä olen se pahan alku ja juuri eli olen siten ulkopuolella yhteiskunnan ja sylkykuppi nain siis poliisi toimii MK
- Demarit vajoaa
Suomessa demarien kannatus vajonnut jo niin alas, jotta oppositio asema häämöttää seuraavien vaalien jälkeen. Nykyisillä kannatusluvuilla mahdollinen oppositiokausi voi venähtää kahden vaalikauden mittaiseksi tai demarit voi pudota kelkasta jopa kokonaan. Demaripolitikoille voi kohta tulla kiire vaihtaa puoluetta.
Kannatuslukujen pudotessa, paniikissa kaikki keinot ovat sallittuja, mutta eivät harkittuja.
Lieksa tulee muutosvyöryssä hieman muuta maata perässä, kuten ennenkin. - sutkauttelija ps es
kyseessä taisi olla persu, joka asian loihti ilmoille ja siitä kansa nyt puhuu. Älä sotke asioita. Ei kok, ei sdp ei kesk. Veijokin on pelistä pois. Siis ihan ehtä perusjuntti perusEsko. paukautti. On ennenkin täräyttänyt. Sutkauksilla ei saa mitään aikaan.
Hyvin Raamatullista toimintaa ei oikein edes ristillistä aloitusta "Missä raato on sinne kotkat kokoontuvat" todetaan tuolla Raamatussa
- Haisee
Virittikö Seija Saarelainen ansan E.Saastamoiselle?
Seija S. "Kysyin, että mikä siihen on syynä? Sekö, että tilat on niin saastuneet ettei siellä voi olla?"
Rovo
- Haisee
Ei provo, on suora lainaus Karjalaisesta.
Meilläpäin tuollaasia akoja sanotaan tuikuttajiksi ja moni ukko silloo laittaa sukan ovenrakoho ja lähtöö hilijaasesti kalsarit mukana.
kun aikanasa karhua härnätähä niin suuttuhan se toki.
Jo minulle todettu kysymys on justihi sen laatuunen ja millä sävyllä sellaasta ruvetaha kyselemähä.
Ny sitten saatihi hässäkkä aikaha voi ristus sen vuoksi sanoon jotta polokaasi mies tietyhy asetettuun miinaan ja kyllä nua asiat jo tiettähä ei sitä tartte kaukaa tonkia jatkuvaa sohimista- yx222
Kopattu suomi24 keskustelusta, on nykyään sitoutumaton.
"Kristillisten Seija Saarelainen pelaa todella likaista peliä. En ole demari tai kepulainen että asia koskettaisi sen vuoksi. Nyt vain tuli raja vastaan ja tyrmistyneenä mietin onko Saarelainen kaikessa häijyydessään oikea henkilö kaupunkimme valtuustoon? Mitä pahaa hän voi saada aikaan sille joka hänen hampaisiin joutuu?" - Limperiläiset
Eskolle tuli ajolähtö. Mitä meni suhmuroimaan.
- miina
Eli Saarelainen käytti sanoja, että "tilat on niin saastuneet, ettei niissä voi olla?!"
Selkeästi rakennettu miina, johon kyllä vastauksena laukaisee sen. - Yle uutiset
Perussuomalaisten puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo sanoi tiistaina illalla Yle Uutisille, että heillä on käsitys että Saastamoista "on aika vahvasti provosoitu tässä tilanteessa, mutta ei se nyt missään nimessä anna minkäänlaista hyväksyntää tälle että edes provosoituna lähtisi tällaisia asioita kommentoimaan".
Slunga-Poutsalo sanoi ihmettelevänsä "kuinka paljon tässä on henkilöä provosoitu, että onko tässä ollut tarkoitushakuisuutta siitä että kaveri joka on tunnettu siitä että provosoituu herkästi saataisiin möläyttelemään jotakin".- hörönauru: hör hör hör
Ezko etsii nyt vain steriilin kokoustilan itselleen, joutuu nimittäin yksin kokouksiaan pitämään. Paskaa suustaan päästelee ja puhasta huonetta etsiskelee se ezko.
Aivan selvää kun juuri toimittaja paikalle tilausteos
Ken muistaa hieman historiaa millaista peliä oli vaaleissa taannoin niin ken uskoo ja tietää niin niin ei tarvitse arvailla mistä on kyse.
Olisi aika jo mennä pilttuuseenAsia on selvä monessa ketjussa miina oli asetettu ja julkisuuteen asetetut kysymykset aivan selkeä rovo , ja jos tuota aklkaa sitten poliisi tutkimaan nin mielestäni kohtaani on tehty paljon enenmän jatkuvasti joten siten toiminta ei ole taapuolista mitenkää koska minua on pahoinpidelty ja siihen en ole apua saanut olen kuvannut jopa poliisien aiheuttamat vammat ja olen viimeisen asian tuonut eiin mutta aina vaan olen ulkopuolella yhteiskunnan vaikka kimppuuni käytiin.
Mielestäni poliisien toiminta on myös rasismia joten olisiko tasapuolisuuden vuoksi kaikki asiat tutkittava?
koen todella olevani näiden asioiden vuoksi syrjitty henkilö Lieksassa monen yhteiskunnan toimijoiden taholta mutta en anna periksi vaan tuon asiat julkisuuten koska täällä on eriarvoisuutta ja sisäpiiriä olemassa
- Siistujä etelästä
Lieksan Vaskiviikot ovat olleet "yhdessä soittamisen riemua" ja näin etelän ihmisenä kaupunkinne tunnetuin kesätapahtuma jo vuosia.
Nyt ulkopuolisena rohkenen ehdottaa puutarhakaupunkinne kuuluisan kesätapahtuman nimen muuttamista ehkä paremmin paikallisuuteen sopivaksi, tässä ehdotus ihan ilmaiseksi.
Lieksan torviviikot, "erikseen tööttäilyn riemua".
Ootte muuten melko sisäsiittoista juttiporukka, pitäkää torvenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345748Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t91836Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291518En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei196834