Viskiin cokis sopii hyvin, miten on konjakin kanssa vai onko joku parempi blandis?
Sopiiko cokis konjakin blandikseksi?
11
1126
Vastaukset
- Dr. Pepper
Kokeile doctor pepperiä, sopii erityisesti bourbonin, amerikkalaisen viskin kanssa. Eiköhän skottiviski ja konjakkikin mene sen kanssa alas.
Itse tykkään nauttia viskin viskinä ja konjakin ilman kolaa. Suosittua on myös lisätä viskiin vettä vähän, tai sitten nauttia viski jäillä. En ole oikeastaan koskaan sekoittanut colaa viskiin kokeilun jälkeen. Juon yleensä juomat raakana.
- Alkoholi on pahaa
40% alkoholi, oli se sitten votkaa, viskiä tai konjakkia on pahaa ja siksi sitä kannattaa laimentaa mixerillä 10-15 prosenttiseksi. Ei alkoholia maun takia juoda.
- Makuasia
Alkoholi on pahaa kirjoitti:
40% alkoholi, oli se sitten votkaa, viskiä tai konjakkia on pahaa ja siksi sitä kannattaa laimentaa mixerillä 10-15 prosenttiseksi. Ei alkoholia maun takia juoda.
Minä komppaan jerzunpostia. Viskini – varsinkin mallasviskin – nautin viskinä tai lisään siihen 20–30 % puhdasta vettä. Ei jäitä – ne vain turruttavat makuhermot niin että viskin hienot aromit eivät pääse oikeuksiinsa.
Konjakin kanssa kahvia ja/tai vettä, mutta erikseen. Konjakki aromilasista sellaisenaan.
Jos joku haluaa halventaa viskin tai konjakin cokiksella tai muulla blandiksella, pitäköön omana häpeänään.
Juovutusjuomiahan nämä eivät tietenkään ole hintansakaan puolesta, vaan nautintoaineita, joita siemaistaan annos tai pari.
Jos nuppi on tarkoitus saada turvoksiin, niin sitten otetaan halvempaa neutraalia viinaa blandiksen kanssa. 40-prosenttista tavaraa ei ole hyvä sellaisenaan juomalla juoda, sisikunta ei tykkää hyvää!
- naaaaaaatiskelija
Konjakki on turhan kallis aine sekoitettavaksi minkään limun kanssa.
Jos haluat nauttia tuon kaltaisista sekoituksista, siihen käy joku halvempi brandy tai jopa jallu. - jostain luin,
että Pommac sopii brandyn tai halvan konjakin lantraajaksi.
- kokeiluja
halpa brandy/wisky ja ginger wine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_wine
saa Tallinnasta , myös alkoholiton versio
http://www.theguardian.com/lifeandstyle/wordofmouth/2012/may/09/how-to-make-ginger-wine - 6b5hvgw
Pyhäinhäväistys sotkea konjakkiin yhtään mitään!
- yksi tähti
Jallukola taitaa olla aika suosittu sekoitus joten sopinee.
- konjamiinikko
Kahvi... Eipä taida oikein muut sulautua...
- asiantuntia
Kahvi pommaccia lasiin jäillä ja lisäätte 60% kahhiahoo viinaa. Maistuu takuulla hyvälle vielä kun suhde on 2/3 niin avot. Ette tule pettymään krapulaakaan ei tullut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642