Mooi olen 13-vuotias tyttö ja haluaisin poikaystävän ikää noin 13-15
miten saisin poikaystävän ??
9
710
Vastaukset
- teri
Mihinkäs siä poikaystävää ku oot just päässy yläasteelle?
Kuulepas, erittäin harva yläaste aikainen suhde kestää enemmän kuin se kaks kuukautta.
Itelläni ei oo kokemusta seurustelusta sitten lainkaan, mutta mitä nyt yläasteella näki, porukka seurusteli, meni kihloihin, ihkutteli siinä kaks viikkoa ja eros.
Ja sit taas sama homma uudestaan.
Mutta jos nyt jostain syystä välttämättä haluat sellaisen jonne pojan itsellesi, niin siitä vaan tutustumaan. Omasta mielestäni on parasta ensin tutustua kunnolla, ystävystyä, ja sitten alkaa säätää jotain, jos vieläkin kiinnostaa. Ei niitä noin vain hankita yhtäkkiä. Tai jos hankitaan, niin sitten se suhde loppuu ihan yhtä nopeasti.- NinnihhJauh
No en oo löytänyt ketään :/ ja jos löydän kaikki alkaa pätee mulle siitä. :/ ja mua ärsyttää se, haluun jonkun ihanan kaverin :)
- pOIKA 13
mistäs päin oot
- alkaa pätee
Sun ikäisiä ihania kavereita ei juurikaan ole vaan murrosikäisiä ”päteviä”.
Sulla on ilmeisesti vain kaksi huonoa vaihtoehtoa
– opettelet sietämään ”pätemistä”
– tai olet ilman poikaystävää kunnes ihme tapahtuu. - palomies on panomies XD
Kerro ny ihmeessä lisää itsestäs. Oon 14v palomies Jämsästä.
- Poiguli
Oon 00 ja en päde asun vantaal
- rumilus1
Oon 12v ja haluaisin poikaystävän oon kyl aika paksu
Ja ruma - 199777
lol kaikki alaikäset suomi24:n seksipalstalla (minä mukaan lukien) ;D
- siksihalut
lapset on seksihulluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634