on aivan selvää, että olen outo ihminen ja sanavalmis
Mtta koska ny minua kohataan heitetää asiattomuuksia niin toean rehellisesti, että on myöskin olut myöskin käsittämätöntä toimintaa jopa virkavallan osalta.
Kun olen joutunut pahoinpitelyn kohteeksi niin asiani ei ole mitenkää nuomioitu vaan vaikka pidätin poliisiauton niin pahoinpiterlijät saivat jatkaa menoaan.
Minusta tämä on poliisin toiminnassa eriarvoisuutta kohtaani.
On myöskin muita tapahtumia jotka ovat jättäneet leivän sieluuni poliisn puolueettom uudesta joten kohtaani harjoitetaan hyvin arveluttavaa politiikkaa ja jopa poliisin taholta hukaten todistusaineiston jossa minua nimeitetiin koirarakisi viime eduskunta vaalien aikaan , joten täälläistä eriarvoisuutta on kohtaani
Mitä olen kokenut Lieksassa
61
462
Vastaukset
- Jopas sattu:))
Ei se ihme jos polliisi suivaantuu, kun astut niihen revviirille:"vaikka pidätin poliisiauton." Muutenni autojen pidättäminen on pikkasen harvinaesempoo hommoo.
Kaikkee hyvvee kaikillen! - yöorrelta
Olen samaa mieltä että Markku on saanut aiheettoman paljon lokaa niskaansa. Onko näin että jos hän olisi esim. mamu taustaltaan niin oikeusturvakin olisi eri tasolla ?
- toni.
pelkkää asiaa kirjoittaa tuo korpinen, lukekaa ensin mitä hän kirjoittaa ja miettikää mielessänne sitä ja jos pystytte perustellusti vastaan sanomaan niin sanokaa mutta älkää huudelko puskista tyhmyyksiä
ja nyt nukkumaan
Orkesterin rumpaili oli poliisi ja orkesterin solisti kävi kimppuuni syytä suotta siitä on todistajia ja linjautokuski apuna.
On todella valheelista väittää poliisien se asia. että tehtävä oli ruunaassa koska kuitenkin todella asia oli niinkuin kerroin eli jopa pysäytin poliisiauton ja kerroin, etä minuun on käyty käsiksi ja missä henkilöt ovat.
Selityksessää poliisi toteaa, että heillä oli toinen tehtäväruunaassa. kun ajelin sitten satamaan niin siellä oli poliisi nakkijonossa
Eli valhetta valhetta eli nauttivatk asiasta?
oli myöskin uimahallissa juttu kun poliis kävi partaani kiinni sen voinen todistaa llääkäri joka totesi saunassa minulle mikä juttu tuo oli sanoin, että poliisi
lääkäri totesi hyvä ,että olit rauhallinen
Tuo juttu tuli sitten myöskin Nurmisen tietoon ja hän vain silitti asian- rauhoitu nyt
Puhut jo sekavia. Ota iltalääke ja mene nukkumaan.
- Jaa, no katos vaan
Onpa tosi vaikeeta.
- Pistolero
Miksi se solisti kävi kippuusi ja missä ?
Eihän vaan ollut kännissä?
Onkos tämä partaan takertuminen sama vai eri juttu.
Kumma juttu jos ihminen ei saa suojelua virkavallalta
jouduttuaan hyökkäyksen kohteeksi. Pistolero kirjoitti:
Miksi se solisti kävi kippuusi ja missä ?
Eihän vaan ollut kännissä?
Onkos tämä partaan takertuminen sama vai eri juttu.
Kumma juttu jos ihminen ei saa suojelua virkavallalta
jouduttuaan hyökkäyksen kohteeksi.Tuo oli eri asia ja asioita on useita eli keskellä päivää otettu kiinni ja soitoista ja pyynnöistä huolimatta en saanut apua vaan selvitykset oli totuuden vastaisia kuten totesin.MK
rauhoitu nyt kirjoitti:
Puhut jo sekavia. Ota iltalääke ja mene nukkumaan.
Tuo kirjoituksesi henkii juuri sitä, että halvemtavassa merkityksessä kirjoitit tuon asian"ota Lääke"
Eli juuri näin toimitaan kohtaani MK
- tasa-arvoa pyydän
Asiaan Saatamoinen sen kummemmin kantaa ottamatta, mutta tutkinta alkoi heti. Kun näitä kirjoituksia lukee, ketjun aloittajaa on herjattu, parjattu, naurettu näillä sivuilla jatkuvasti. Siinä huomaa, kuinka eriarvoisessa asemissa olemme. Ihmiset ovat ottaneet tavaksi, että kun tuokin noin, niin minäkin. Jos se sama kohdistuisikin itseenne niin pitkä poru pääsisi. Kysynkin, saatteko jotain kiksejä henkilön haukkumisesta, tuleeko uni paremmin tai tunnetteko olevanne vallan kahvassa kiinni?
- Pistolero
Totta kirjoitat nimim.Tasa-arvoa pyydän.
Jos esim. jostakin somalista kirjoiteltaisiin samaan sävyyn kuin
M.Korpisesta on kirjoiteltu niin häkki heilahtaisi.
Vaan Korpinen joutuu puolustamaan itse itseään.
Samoin Saastamoista on haukuttu monella eri tavoin,miksi
virkavalta ei ole reakoinut ,pitäähän meillä valkonaamoillakin
olla ihmisoikeus.
Asioista voi olla erimieltä mutta nykyisin täytyy varoa sanojaan
kuin Stalin aikaisessa NL:ssä ,no saman suuntaiset poliittiset
ryhmäthän näitä mamuja siipiensä suojaan käärii.
- eikä pahalla
Keskustele Lieksan kunnan asioista.
Tämähän lukee selkokielellä tuossa ja on myös mainittu ohjeissa sekä säännöissä.
Aloitus ei sattumoisin kuulu tänne, vaan tuonkaltaiset kirjoitukset ja aiheet joita Korpinen tänne tuo, kuuluvat witteriin tai facebookkiin, omille sivuille. Siellähän näiden paikka on, eikä täällä.
Edelleen mikä tuntuu omituiselta on tuo, että luottamustoimenhoitaja, vaikkakin varavaltuutettu, lähtee markkinoimaan itseään, hyvinkin minäkeskeisesti tällä palstalla, ikäänkuin säännöt ja ohjeet ei kuuluisi ollenkaan tätä koskeviksi.- taas tasa-arvoa
Korpisella on samanlainen oikeus kirjoitta tänne kuin sinullakin,
älä ole katkera jos Markku kirjoittaa laaja-alaisesti,hänellä on
kuitenkin tietoa monesta asiasta ja lisäksi hän ei kirjoittele
loukkaavasti kenestäkään. - näin vaa on
taas tasa-arvoa kirjoitti:
Korpisella on samanlainen oikeus kirjoitta tänne kuin sinullakin,
älä ole katkera jos Markku kirjoittaa laaja-alaisesti,hänellä on
kuitenkin tietoa monesta asiasta ja lisäksi hän ei kirjoittele
loukkaavasti kenestäkään.Korpinen teki sitä ja Korpinen teki tätä. Tokihan luottamustoimenhoitajalla on oikeus ottaa kantaa kirjoituksin ja olla alottelinen Lieksan kunnan asioista, mutta se, että lähtee tekemään sitä sääntöjen vastaisesti, itseään kehuen,niin sehän on perusasia.
Onko kyseessä ilmaisen mainospaikan hakeminen vai ei niin sen voi jokainen päätellä.
Noita kirjoituksia on melko varmaan tännekkin tullut vajaa satatuhatta, vuosien mittaan, ja sen minkä itse olen havainnut, niin valtaosahan on oman itsensä kehumista.
Joka sinällään on sääntöjen vastaista sekä myöskin provokatiivista. Kun nyt sitten on keskustelua ja nimeltä mainittu henkilö ei siihen ole voinut osallstua niin onko se mielestäsi keskustelua kunnan asioista.
Mielestäni nyt ja useasti on nimenomaan tätien työ markkinointia nimenomaan nytkin tehty källi ja on eriskummallista että nyt jopa kahvituvassa ollaan kärkkymässä miten saataisiin keltaiseen lehdistöön otsikoita ja nytmoni kirjoittaja katsoo jopa paikallislehden tekevän kyseenalaista politiikkaa nimenomaan sieltä on lähtenyt paskan jauhanta ja siten nuo tärkeämmät asiat jäävät varjoon.
Eli kyllä tähän saakka tuo tupa oli rauhoitettu siten, että siellä on voinut tuon kahvin hörpätä siten rauhassa ,ettei siellä ole lähdetty tuollaista myyräntyötä tekemään mitä nyt sitten mainitsen nimeltä seija on saanut aikaan olisi kehittävämpääkin tekemistä todella miten saataisiin esim juuri keskussairaalan kustannukset pienenmiksi sakkomaksujen osalta ja siitä olen aikaisemmin jo kirjoittanut ja nyt asia on myös demareiden taholta tullut esityksenä se on jopa hyvä ja kannatettava ajatus kevyempi hoitopaikka senioritalo MK
- Kyttä1
Nämä viestit tulee tasa-arvon ja sivuston sääntöjen perusteella poistaa.Näissä haukutaan mm.virkavaltaa puolueelliseksi ja ammattitaidottomiksi.
Kuulehan kyttä tasa-arvo on sitä, että jokainen kansalainen on perustuslain mukaan hänellä pitää olla turvallinen olotila ja viranomaisten on sitä asiaa edistettävä,
Kuitenkin esim kotiimme tehdyt lappujen särkemiset kukka asetelmien viskomiset yms on jäänyt tutkimatta eli kaikki kohtaani tuleet asiatniitä ei ole selvitetty poliisissa
Minunko pitäisi olla sitten hiljaa tuosta eriarvoisuudesta markku
- Rajansa kaikella.
Korpinen hämmentää soppaa ihan itse kokoajan ja tunkee nokkaansa milloin minnekkin. Sitä saa mitä tilaa. Eihän tuommosta virkavaltakaan jaksa katsella.
- mustalaiseks olen vä
Vai saa Korpista ja suomalaista (perus) haukkua ,sekö ei ole rasismia ?
Täytyykö ostaa mustaa kenkäplankkia että pääsee suojeluun. - Joku tolkku
mustalaiseks olen vä kirjoitti:
Vai saa Korpista ja suomalaista (perus) haukkua ,sekö ei ole rasismia ?
Täytyykö ostaa mustaa kenkäplankkia että pääsee suojeluun.Korpinen itseaiheuttaa huseeraamisellansa. Äijälle on annettu palautetta mutta ei ota onkeensa näemmä.
Joku tolkku kirjoitti:
Korpinen itseaiheuttaa huseeraamisellansa. Äijälle on annettu palautetta mutta ei ota onkeensa näemmä.
On aivan selvää kuitenkin,että aikojen saatossa näissä kirjoituksissa on selkeästi haluttu osittaa minulle matkalippua ainoastaan menoa timpuktuun.
Palaute on ollut asiatonta ja siten ylläpito poisti toissa pyhänä seitsemän kertaa tuon solvaavan viestin
Joten olen siten ollut hyvin armahtavainen ja en ole vienyt asioita oikeuteen, tiedän että pienimmistäkin asioista on rapsuja saatettu antaa MKJuuri niin ohjeistukset alaisille on minulle saatetun tiedon mukaan, että minun kanssa pitää olla varovainen koska hän on taitava toimissaan ja siten saatta heidät häpeään ellei olla asiallisia
Minulta on kysytty oletko vielä naimisissa sellainen toiminta oli asiatonta kun vein aikanaan maastossa oli ympäristörikos niin minua haukuttiin tänne ei tarvitse paskapaperia kantaa jossa oli osoitetieto jätteiden viejästä.
On myöskin todettu poliisin suusta minun olevan koirarakki
Asia on tosi ja kuuluu myös tuoda esiin kuin muutkin rasistiset asiat MK
- Back in the USSR
Demarit haluavat Suomesta uuden Neuvostoliiton, valtion jossa viranomaisilla on määräysvalta asioista, mistä saa puhua ja mistä ei.
Viimeisimmän tiedon mukaan maahanmuutosta Suomessa ei saa enää puhua, ainakaan kriittiseen sävyyn, vaan jokaisen suomalaisen on nyt viimeinkin demarien mukaisesti omaksuttava ihana maahanmuuton tuoma monikulttuurisuus ja globaali ajattelutapa.
Demareilta on jäänyt pari asiaa tosin huomaamatta, se jotta kaikki eivät ajattele samalla tavoin kuin demari ja että ihmisten suuta ei voikaan enää tukkia niin kuin ennen?- Ruki Vverh!
Pelasit sitten vanhan kunnon neukkukortin xD Demarit piip piip... ei saa kritiikkiä esittää ... hyysäri.... demari.... vasuri!! PIIP PIIP! SANANVAPAUS!!! PIIP!
Nauraa teille kujan kollitkin. "Demarit haluavat Suomesta uuden Neuvostoliiton, valtion jossa viranomaisilla on määräysvalta asioista, mistä saa puhua ja mistä ei. "... mitähän vielä hahahaha!!
Todella koko ajan toistetaan että tuki suusi nämä asiat utli noissa esteellisyyttä koskevissa asioissa nistä ei saisi sanoa.
Kuinka kalliiksi tuli myöskin aikanaan tuo vehkeily kun sdp ei ottanut listalleen henkilöä niin Seijan listalle kyllä ja miten kävi henkilö todettiin oikeusasteissa vaalikelvottomaksi tehtävänsä vuoksi, joten paljonko se makso yhteiskunnalle ?
En pidä toimintaa kovin pesunkestävänä.
Sinansä tulen muuten henkilöiden kanssa toimeen MKOlen toisaal kirjoittanu vastauksen miten valtuutettu voi erota luottamustoimesta, se ei ole ihan mahdollista joidenkin huudoista vaan siihen vaikutta sitten se ,onko henkilö minkä ikäinen 70v ja kuinka kauan hän on ollut luottamustoimessa.
Mutta sitten jos on syytteessä rikoksesta josta voi tulla 6kk ehdotonta vankeutta silloin tilanne on toine.
Kuitenkin jos nyt henkilöltä kaupunginhallitus pyytää selvitystä niin toiminta ei ole nähdäkseni tasapuolista, koska aikaisemmin tuota menettelyä ei käytetty niitä jäävejä henkilöitä kohtaan jotka toimivat opiston hallinnossa, vaan saivat luistella tilanteesta vapaasti ulos MK- 3075
Hyvä kirjoitus Markku !
- Julma Juha
Markku taitaa olla ainoa, joka uskaltaa pistää nimensä alttiiksi ja on saanut sen kokea raskaasti. Teille räkänokat annan vinkin. pistäkääpä nimenne julki, taitaa vaan olla turha toivo. Räksyttää osaatte, mutta keskustelutaito puuttuu.
Onneksi minulla on hyviä ystäviä ja mahdollisuus myös olla hyvien ihmisten parissa ja niitä on erilaisia ja eri mielipiteillä olevia järkeviä ihmisiä tänäänkin esim veteraanikuorossa yms sekä jälleen on kalenteri täynnä erilaisia toimia joista esim keräykset ja kokoukset jopa osa päällekkäin.
Mutta kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan MK- tasa-arvoa pyydän
Toistan vielä. Kaikilla on oikeus kirjoittaa täällä, olipa kirjoitustyyli mikä tahansa. Jotenkin tuntuu, että kuulu suomalainen kateus taitaa olla perimmäinen syy jatkuvaan solvaamiseen, nimittelyyn ym. Sellainen käytös sopii ala-asteikäiselle, ei aikuiselle. Jos joju ei pidä jonkun kirjoituksista niin voi hypätä sen yli ja jatkaa lukemista. En minäkään katso kaunareita tv:stä sen takia, että tosi moni katsoo. Vaihdan kanavaa silloin. Ihminen on raadollinen eläin ja näillä sivuilla se näkyy eritoten.
- toni.
markkukorpinen on hyvä tyyppi, selittää asiat tarkkaan voi olla että joidenkin mielestä liiankin tarkkaan mutta jos ei näin tekisi niin viestiä alettaisi heti repiä ja siitä irroittaa yksittäisiä lauseita koko viesti aiheeksi?
kun hänen viestejään lukee ja sitten hetken miettii mitä siinä todellisuudessa sanottiin niin on myönnettävä että taas tuli pelkkää asiaa häneltä
voi olla että sitä asiaa tulee joskus liiankin paljon ja tarkasti kerralla ja lukijan on vaikea hahmottaa kokonaisuutta mutta korpinen itse kyllä kokonaisuuden näyttää hallitsevan mutta miten on lukijan laita?
jos vastaan tulisi tuo herra niin kättelisin ja kahvit vaikka tarjoisin hänelle
joten korpinen jatka linjaasi
Toni juuri niin aikaisemmin juuri on tuota tapahtunut puheestani valtuustossa irroitettiin lause joka saatiin selkeästi päinvastaiseksi joten se siitä menneestä MK
Kaikesta huolimatta juuri musisoimme lasten kanssa vilpitöntä touhua menivät saunaan
- Polliisi konstaapeli
Musisoit lasten kanssa vilpitöntä touhua?
Saunaan menijät löytyy tästä biisistä.
http://www.youtube.com/watch?v=XWez2ZY1AioHarrasteita löytyi tänäänkin vahinko vaan ,että velvollisuudet kutsui eli en pääsyt kuunteleman kuinpuoleen konserttia koska väliaika tuli ja sitten olin jo luvannut kortillisena toimimaan järjestyksenvalvojana tansseissa ja oikein hyvä tunnelma siellä eikä mitään häiriötä, aikuiset osaa sentään olla siipiänsä myöden .
Mutta mitä tulee lapsiin niin voi miten järkeviä ihmisiä jutuissa.
Aikanaan perhepäivähoidosssa pienin oli kuullut puheemme, ja miten vältetään yskän tartunta, niin tuo kolmivuotias muistaakseni totesi tormakkaasti emäntänä pöydän päästä lastenistuimelta" ei yskitä pöytään päin,"
Lapsilla on taitoa ja erilaisuutta joka on hyvä asia ,joten ketään lasta ei myöskään saa lannistaa vaan lapsilla on myös oikeus mielipiteeseen ja heitä ei saa lannistaa mitenkään, mutta rajat on rakkautta.MK- rytmitön karaoke
markkukorpinen kirjoitti:
Harrasteita löytyi tänäänkin vahinko vaan ,että velvollisuudet kutsui eli en pääsyt kuunteleman kuinpuoleen konserttia koska väliaika tuli ja sitten olin jo luvannut kortillisena toimimaan järjestyksenvalvojana tansseissa ja oikein hyvä tunnelma siellä eikä mitään häiriötä, aikuiset osaa sentään olla siipiänsä myöden .
Mutta mitä tulee lapsiin niin voi miten järkeviä ihmisiä jutuissa.
Aikanaan perhepäivähoidosssa pienin oli kuullut puheemme, ja miten vältetään yskän tartunta, niin tuo kolmivuotias muistaakseni totesi tormakkaasti emäntänä pöydän päästä lastenistuimelta" ei yskitä pöytään päin,"
Lapsilla on taitoa ja erilaisuutta joka on hyvä asia ,joten ketään lasta ei myöskään saa lannistaa vaan lapsilla on myös oikeus mielipiteeseen ja heitä ei saa lannistaa mitenkään, mutta rajat on rakkautta.MKJos olisit kuunnellut koko konsertin, olisitkohan kuullut mahdollisesti rytmillisiä häiriöitä???????????????
Olin kuuntelemassa elävää musiikkia hyvin olivat harjoitelleet sentään ammattilaiset puikoissa
Oli hyvä vaihtaa kuulumisia myös ihmisten kanssa kaikessa rauhassa ja esim työvärnyhdistyksen edustajan toivomus oli, että voisin esiintyä kulmalla siihen ei puolestani ole estettä nyt olin kuulijana ja toisessa hommassa.MKToisessa ketjussa jopa todetaan voinko toimia luottamustehtävässä?
Juuri tuollaista asiaa kohtaani on pitkään ja oikein hartaudella ajettu minun pitäisi vain nyökytellä ja omat mielipiteet unohtaa.
Kuitenkin sanon tähän sen asian, että en ole ostettavissa ja minulla on vain yksi Herra jota kunnioitan ja jota palvelen auttaen lähimmäisiä MK- KJ!
Kyl Markku on nyt oikeassa tuossa Eskon ansaan saattamisessa! Melkoista peliä on pidetty kun sanat 'saastunut ja eläimiä' olivatkin ihan muiden lausumia!
- 3075
Oikeassa on,miina oli viritetty.
Aikanaan minulle sanottiin myös,että puheitani tarkkaillaan ja hieman muuta kiristystä niin sanoin takaisin, jotta minun ja kunnan asiat ja talous on eri asioita jos näin haluat toimia kunta saa elättiä mutta minun suuta et tuki tämä kun kyseessä oli häpeäkettu juttu silloinhn kohtaani oli ajojahti mutta niin vain kävi että olin oikeassa
Kaupunki maksoi takuita Nyt on sitten samoja säveliä ja metsän raikaa ja sudet ulvoo- asia kyssäri
En muuta tiijä, mutta kuis monta viikkoa sulla menee kuukaudessa yhteesä, kun päivystät täällä. Tai ookko koskaan vuntsinut kuin monta tuntii päivässä tätä palstaa vahtaat. Meinaan noita sinun kirjoituksia mahtaa olla jo saantuhannen kieppeilläkin, jopa ylikin.
Juuri tuo on myös sitä eriarvoisuuden toistamista huomaatko edes.
Minä toimin rohkeasti omalla nimella ja toimin ja teen myös hyvin monta asiaa jopa osaan tehdä ruokaa ja jos joudun liiteriin niin halon vaikka puita, aikanaan kersana ei olut asia tulla tupahan ennenkuin oli puut pilkottu ja vesi kannettu lehmille ja myöhemmin myös lypsetty omat lehmät käsin ja vielä kävin töitä tekemässä naapurissa hoitamassa karjaa.
Mielestäni pysyn elämänsyrjässä kiinni ja hallitsen monia asioita ja vaikka pilkkaa on taholtanne se vaan se vaan vahvistaa nahkaa luo edelletykset paremmin pärjätä jopa kisoissa joten johan perkele jos ei tämä asia onnistu nyt en ole Martin ja Laimin pentu se on vaan selvittävä.sotaveteraanin pari kertaa haavoittuneen veteraanin kakaran koska he ovat tehneet sen mahdolliseksi.
Kotikasvatus oli muista lähimmaista ja pidä heistä huoli kävin pyhäkoulua rippikouluun asti ja siitä on pohja ajattelulleni ja ammatinvalintaani vammaisten pariin.
Teen vielä eläkeläisenä mielestäni uutterasti tämän kutsumuksen eteen työtä ja minua ei nyt enää haitta jotkut pienet männynkävyt eikä pienet piiperrykset seläntakaa MK- Mölsä armahtaa?
Juuri tuo on myös sitä eriarvoisuuden toistamista huomaatko edes.
Minä toimin rohkeasti omalla nimella ja toimin ja teen myös hyvin monta asiaa jopa osaan tehdä ruokaa ja jos joudun liiteriin niin halon vaikka puita, aikanaan kersana ei olut asia tulla tupahan ennenkuin oli puut pilkottu ja vesi kannettu lehmille ja myöhemmin myös lypsetty omat lehmät käsin ja vielä kävin töitä tekemässä naapurissa hoitamassa karjaa.
Mielestäni pysyn elämänsyrjässä kiinni ja hallitsen monia asioita ja vaikka pilkkaa on taholtanne se vaan se vaan vahvistaa nahkaa luo edelletykset paremmin pärjätä jopa kisoissa joten johan perkele jos ei tämä asia onnistu nyt en ole Martin ja Laimin pentu se on vaan selvittävä.sotaveteraanin pari kertaa haavoittuneen veteraanin kakaran koska he ovat tehneet sen mahdolliseksi.
Kotikasvatus oli muista lähimmaista ja pidä heistä huoli kävin pyhäkoulua rippikouluun asti ja siitä on pohja ajattelulleni ja ammatinvalintaani vammaisten pariin.
Teen vielä eläkeläisenä mielestäni uutterasti tämän kutsumuksen eteen työtä ja minua ei nyt enää haitta jotkut pienet männynkävyt eikä pienet piiperrykset seläntakaa MKMuistat täällä aktiivisesti nälviä lähimmäistä jo monessa ketjussa.
Nimittelit mm. rikollisiksi."Korostan seikka että rikoslaiss on myös maininta salkuuntelussa ja katselussa ja nyt toimittiin tuossa yksityisessä tilassa joka oli henkilöstön taukotila joten miettikäähän vaan mitä toimintaa kyseinen valtuutetu ja päätoimittja asian kertoessa ovat harjoittaneet mielestäni hyvin rikollista toimintaa tuossa suhteessa MK "
Toivottavasti vetävät sinut vastuuseen noista sanoistasi.Tuohan on solvaamista jo. - Poistattaja lähimmäi
Mölsä armahtaa? kirjoitti:
Muistat täällä aktiivisesti nälviä lähimmäistä jo monessa ketjussa.
Nimittelit mm. rikollisiksi."Korostan seikka että rikoslaiss on myös maininta salkuuntelussa ja katselussa ja nyt toimittiin tuossa yksityisessä tilassa joka oli henkilöstön taukotila joten miettikäähän vaan mitä toimintaa kyseinen valtuutetu ja päätoimittja asian kertoessa ovat harjoittaneet mielestäni hyvin rikollista toimintaa tuossa suhteessa MK "
Toivottavasti vetävät sinut vastuuseen noista sanoistasi.Tuohan on solvaamista jo.Seurataampa monessako minuutissa tuo poistuu. Siinä ei ole mitään sääntöjen vastaista.
Mölsä armahtaa? kirjoitti:
Muistat täällä aktiivisesti nälviä lähimmäistä jo monessa ketjussa.
Toivottavasti vetävät sinut vastuuseen noista sanoistasi.Tuohan on solvaamista jo.Olen asian todennut yleisesti ja todella pysyn sanassani ja myös laiton uhkaus on todettavissa julkisesti jälleen tehtynä kohtaani joten rasismia MK
- Ihmettelevä Tuomas
Olen asian todennut yleisesti ja todella pysyn sanassani ja myös laiton uhkaus on todettavissa julkisesti jälleen tehtynä kohtaani joten rasismia MK
Missä sinua laittomasti uhataan ja miten se liittyy rasismiin?
- martat lämmittää
Kuntavaalit oli jo. Ekkös muista sitä. Ei toinnak enää mainostaa, Menee ihan hukkaan tuo touhuilusi.
Uus valtuusto toimii todella tehokkaasti ja huomiota herättäen jopa niinkin, että siitä kirjoitetaan jopa valtakunnan ykkösuutisissa.
Puhumattakaan paikallislehdestä, joka seuraa valtuutettuja aina kahvipöytiin saakka kuuntelemaan upeimmat avaukset. Nyt odotammekin paikallislehden uusinta avausta. Puheet poikien saunaillasta ja pikkujouluista. Martat ne on hyviä piirakantekijöitä ja lämpimänä piirakat on hyviä, muistertaava on myös se mistä jauhoista ne valmistetaan jottei mummojen tarvitse muistella noita kekkereita kuten aikanaan yksi mummo totesi
" Kahvi oli niin pirun kuumaa kuin tyttö kesällä ja tarjotut piirakat oli niin sitkeitä kuin kesävitun nahka"
Mitä sitten noihin poikien saunailtaan tulee niin siinä sitten kyllä kaapu lähtee liukkaasti ja vaatii rohkeutta siinä pitää olla ojo viiden lapsen äiti jopa melkein eli vittu ja virsikirja joka rohkee niihin pileisiin
Joten herja herjana- martat vaa lämmittää
Alla lainattuna luottamustointa hoitavan varavaltuutetun kirjoitus. Lainaus MarkkuKorpinen.
Kahvi oli niin pirun kuumaa kuin tyttö kesällä ja tarjotut piirakat oli niin sitkeitä kuin kesävitun nahka"
Mitä sitten noihin poikien saunailtaan tulee niin siinä sitten kyllä kaapu lähtee liukkaasti ja vaatii rohkeutta siinä pitää olla ojo viiden lapsen äiti jopa melkein eli vittu ja virsikirja joka rohkee niihin pileisiin
Ja mitkä ovat ne eettiset ohjeet siihen luottamustoimen etikettiin.. martat vaa lämmittää kirjoitti:
Alla lainattuna luottamustointa hoitavan varavaltuutetun kirjoitus. Lainaus MarkkuKorpinen.
Kahvi oli niin pirun kuumaa kuin tyttö kesällä ja tarjotut piirakat oli niin sitkeitä kuin kesävitun nahka"
Ja mitkä ovat ne eettiset ohjeet siihen luottamustoimen etikettiin..Sanokoon vaan mitä sanovat olen kansalainen ja tuota etikettiä saa sitten lukea ne seurakuntalaiset jotka ovat soppaa keittää kuin iloinen myrkynkeittäjä laulussa
martat vaa lämmittää kirjoitti:
Ja mitkä ovat ne eettiset ohjeet siihen luottamustoimen etikettiin..Olispa ne eettiset ohjeet sinulla jos oet valtuutettu tiedossa koskaan minua ei ole siitä tuomittu sentään vaiiak te moraalin vartiat ja seuraajat sitä kovin kohdaltani olette kovin yritäneet toitottaa.
Minulla on oikeus omaan kieleen ja kulttuuriin.
Teidän näkemys on se että ainut tie on teidän näkemys. Mutta se on nyt sitten nähty mitä olette tehneet, vaiikka olisitte kuinka kädet ristissä niin niin kaapu ei teitä pelasta koska nyt on täyden kuun aika ja siten moni havaitsee valvoesaan asioden oikean laidan
- oli se metkaa
Minä kokisin sellaisen että jos näkisin Eskon baarissa niin tarjoaisin pullakahvt hänelle!
- Kyrpä-Jooseppi!
Joo..Korpiselle miekin tarjoaisin pullakahvit ja ihan vilpitön olisi sekin teko!
Nimittäin mies on ansainnut ne! Kyrpä-Jooseppi! kirjoitti:
Joo..Korpiselle miekin tarjoaisin pullakahvit ja ihan vilpitön olisi sekin teko!
Nimittäin mies on ansainnut ne!Kiitps vaan mutta kieltäydyn pullasta napani vuoksi.koska olen imelä mies MK
- martat lämmittää taa
Kyrpä-Jooseppi! kirjoitti:
Nimittäin mies on ansainnut ne!K-J. Eli pullakahvit saa sen kunniaksi, kun on suoltanut tänne satatuhatta kirjoitusta. Niinkö meinaat.
- Kyrpä-Jooseppi!
martat lämmittää taa kirjoitti:
K-J. Eli pullakahvit saa sen kunniaksi, kun on suoltanut tänne satatuhatta kirjoitusta. Niinkö meinaat.
Eipä tuo sadantuhannen viestin lähettäjä, tunnu huolivan pullakahvejakaan tarjottujakaan ! Ilmeisesti hiän aattelee että nekin olisi ''voitelua ' tai muuta piänkiäntämispolitiikkaa!
Samantekevää, pääasia että juttu kulkee ja rakkikoirat räkytrtää...kuten aina enneki! Kyrpä-Jooseppi! kirjoitti:
Eipä tuo sadantuhannen viestin lähettäjä, tunnu huolivan pullakahvejakaan tarjottujakaan ! Ilmeisesti hiän aattelee että nekin olisi ''voitelua ' tai muuta piänkiäntämispolitiikkaa!
Samantekevää, pääasia että juttu kulkee ja rakkikoirat räkytrtää...kuten aina enneki!Joo en ottanut vastaan hurttien kausikorttia aikanaan, siitä olen saanut elämäni aikana sitten kokea monenlaista. eli taloudellista vaikeutta henkistä painostusta yms
Kyrpä-Jooseppi! kirjoitti:
Samantekevää, pääasia että juttu kulkee ja rakkikoirat räkytrtää...kuten aina enneki!Tiedätkö sen asian todella KJ mitä on minulle monesti luvattu kun itse ei uskalleta istua tuleen omissa housuissa.' lupaukset on luopauksia mutata kuntule tuoesta kyse hieman nyt sanon ilkeästi niin monelta tulee paskat housuun.
Väitän tädssä asiassa näin käyneen ja uhrilammas taas löyty.
Mielipitteni on se, että sairas kylä ja sairas yhtisö tarvitsee jonkun jota saa halveerata,tämän asian sanoi aikanaan kouluttaja mielenterveyspäivillä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345548Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4902543Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271369JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51355En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171089Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7964- 62872
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4867Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?9796