Mitä tämä voisi tarkoittaa - noituus

outojuttu

Olen pitkään miettinyt, että mitä nämä merkitsevät mitä minulle on tapahtunut paljon. Näen tulevaisuuteen, enneunia näen harvoin, mutta näen valveilla välillä juuri ennen jotain tapahtumaa niin tulevan. Välillä olen koittanut, että voisiko tuulta hallita. Tuuli totteli jos halusin sen laantuvan tai koventuvan. Myös kerran kun olin kesällä makaamassa nurmikolla todella surullisena, niin itkin ja sitten yhtäkkiä alkoi satamaan vettä ( ei ollut sellaista normaalia sadetta se oli semmoista herkkää kuin kyynelten pisaria) siinä sitten itkin sateessa hetken ja kun nousin ylös, pyyhin kyyneleeni niin sade lakkasi. Hetken pääsä menin kävelylenkille ja huomasin sade rajan kotialueeni tiellä, eli oli satanut vain minun tielläni ja siitä tuli selvä raja. Myös huomaan välillä (ihan kuin voisin lähettää ajatuksia ihmisten mieleen) että jos haluan jotain niin se ihminen jolle haluan lähettää ajatuksia yleensä onnistuvat ! En tiedä mistä on kyse ja ihmetyttää kummasti sillä uskon kyllä yliluonnolliseen ja olenkin ollut henkien kanssa yhteydessa, mutta tajusin silloin että niiden kanssa ei kannata seurustella ja unohdin henget sun muut eli suljin henkimaailman portit. Mutta yliluonnollisia asioita tapahtuu silti ja tuntuu kuin aiheuttaisin ne itse. En ole harjoittanut noituutta tai mitään, mutta alkoi kiinnostamaan nämä noita jutut jos se olisikin oikeasti totta. Mitä mielipiteitä teillä muilla on tilanteestani?

2

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outojuttu

Ainiin ja unohdin mainita, että aistin asioita erittäin herkästi. Tiedän jos joku tulee esim huoneeseen vaikka muut eivät sitä tiedä :D Siinäpä teille hieno avaus. Kiitos jos vastailisitte !

• welho500

Nämä ovat taas niitä asioita joista sinun tulee ottaa selvää itse. Haluatko jatkaa tällä tiellä joka sinulle avattiin vai unohdatko sen ja siirryt takaisin maailmaan jonka muut näkevät ja kokevat. Valinta on sinun ja sinun tulee pohtia hartaasti mitä haluat sillä kun olet kerran valinnut ei takaisin paluuta ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      153
      11018
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4255
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      64
      3988
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      195
      3653
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3476
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3330
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1980
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1295
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      988
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      268
      944
    Aihe