Mitä tämä voisi tarkoittaa - noituus

outojuttu

Olen pitkään miettinyt, että mitä nämä merkitsevät mitä minulle on tapahtunut paljon. Näen tulevaisuuteen, enneunia näen harvoin, mutta näen valveilla välillä juuri ennen jotain tapahtumaa niin tulevan. Välillä olen koittanut, että voisiko tuulta hallita. Tuuli totteli jos halusin sen laantuvan tai koventuvan. Myös kerran kun olin kesällä makaamassa nurmikolla todella surullisena, niin itkin ja sitten yhtäkkiä alkoi satamaan vettä ( ei ollut sellaista normaalia sadetta se oli semmoista herkkää kuin kyynelten pisaria) siinä sitten itkin sateessa hetken ja kun nousin ylös, pyyhin kyyneleeni niin sade lakkasi. Hetken pääsä menin kävelylenkille ja huomasin sade rajan kotialueeni tiellä, eli oli satanut vain minun tielläni ja siitä tuli selvä raja. Myös huomaan välillä (ihan kuin voisin lähettää ajatuksia ihmisten mieleen) että jos haluan jotain niin se ihminen jolle haluan lähettää ajatuksia yleensä onnistuvat ! En tiedä mistä on kyse ja ihmetyttää kummasti sillä uskon kyllä yliluonnolliseen ja olenkin ollut henkien kanssa yhteydessa, mutta tajusin silloin että niiden kanssa ei kannata seurustella ja unohdin henget sun muut eli suljin henkimaailman portit. Mutta yliluonnollisia asioita tapahtuu silti ja tuntuu kuin aiheuttaisin ne itse. En ole harjoittanut noituutta tai mitään, mutta alkoi kiinnostamaan nämä noita jutut jos se olisikin oikeasti totta. Mitä mielipiteitä teillä muilla on tilanteestani?

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outojuttu

      Ainiin ja unohdin mainita, että aistin asioita erittäin herkästi. Tiedän jos joku tulee esim huoneeseen vaikka muut eivät sitä tiedä :D Siinäpä teille hieno avaus. Kiitos jos vastailisitte !

    • welho500

      Nämä ovat taas niitä asioita joista sinun tulee ottaa selvää itse. Haluatko jatkaa tällä tiellä joka sinulle avattiin vai unohdatko sen ja siirryt takaisin maailmaan jonka muut näkevät ja kokevat. Valinta on sinun ja sinun tulee pohtia hartaasti mitä haluat sillä kun olet kerran valinnut ei takaisin paluuta ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe