selaane

Mopedi

Selaanen ura lopussa,jalka on nyt ollut jo kolme vuotta kipeänä,ai ai ai,laita Teemu laastari ja lopeta vinkuna,heitä hokkarit seinään jo!!

8

772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InDy

Puhut nyt kaikkien aikojen parhaasta suomalaisesta jääkiekkoilijasta.
      miksi lopettaa kun huonokuntoisenakin on paljon parempi kuin suurin osa muista pelaajista?

• No huh

J. Kurri on melkoinen legenda, enkä samaan lauseeseen suostu laittamaan parhaaksi väitetyn herran nimeä.

• Frank
        No huh kirjoitti:

J. Kurri on melkoinen legenda, enkä samaan lauseeseen suostu laittamaan parhaaksi väitetyn herran nimeä.

Kurrille kaikki kunnia, mutta hänen uraansa saattoi jonkun verran auttaa pelaaminen erään Waynen kanssa samassa vitjassa... Kyllä Selänne on mielestäni toistaiseksi paras suomalainen kiekon pyörittelijä, puhutaan että hänen tulokaskautensa(nhl) maaliennätystä tuskin koskaan rikotaan.

• voi vittu

helvetin nyökkä sinä olet arvostelemaan selänteen pelaamista???? vedä saatana ite hokkarit vaikka päähäs perkele!!!!

• Nimimerkki

Selänne se rahastaa vielä kun kykenee, mutta kohta pappa pistää hokkarit naulaan ja alkaa viettään eläkepäiviä. Vilttimiehiä nykyään.

• M.V

Katso nyt kaveri peliin. Tämä sälli on sarjassamme joka ei koskaan osannut erottaa kumpaan jalkaan luistimet laittaa oikein päin ja joka ei koskaan ole ollut tekemisessä jääkiekon kanssa. Täytyy temelle nostaa hattua ettei ole mitään vammoja tuonut julkisuuteen. Tämä on joukkue pelaajan esimerkki. Koita saada teme jalka kuntoon ja uudestaan hockeyn pariin.

• teini_93

no just miksi kummassa kaikki itkee täällä että voi nyyh ku Suomalaiset ei osaa pelaa.KYLLÄ NE VISSIIN OLI FINAALISSA JA HÄVIS YHELLÄ MAALILLA KANADALLE.ei taida osata pelata, vai?ette vaan osaa

• juju

namu syöttö viimeiseen maaliin ??????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3422
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3131
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      466
      1675
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      130
      1475
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      120
      1421
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1387
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      552
      1370
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1315
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49