Rääkäisevä ääni ja koira

Haavakuono

Viime yönä järven rannalla pellon reunassa valkoinen paimenkoiramme haukkui jotain rääkyvää eläintä klo 23.00 aikoihin. Rääkäisy oli todella kova ja terävä, kesti n. 2sek/ kerta. Mitään muuta ääntä ei kuulunut, pelkkä rääkäisy aika ajoin. Saimme lopulta koiramme pois eläimen luolta. Kuonossa oli pieniä verta vuotavia haavoja ja kirsussa myös. Mikä rääkyjä voisi olla kyseessä?

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsäAurinkoinen

Supikoira...

• Isä Aurinkoinen

Miten se muuten oli irti se teidän valkoinen paimenkoiranne. Ettekö todellakaan tiedä, että koira pitää olla kytkettynä. AINA!

• Väsynyt suomi

Eikös se koira saa olla irti omilla huudeillaan.
        Kyllä on isä aurinkoinen kujalla...asian viereen vastaus ja sekin metsään. Köyhä!

• IsäAurinkoinen
        Väsynyt suomi kirjoitti:

Eikös se koira saa olla irti omilla huudeillaan.
        Kyllä on isä aurinkoinen kujalla...asian viereen vastaus ja sekin metsään. Köyhä!

Niin alueen omistajan tai haltijan luvalla pihamaalla tai puutarhassa taikka koiran pitämiseen varatulla aidatulla alueella. Kannattaa lukea metsästyslain pykälät, 51 ja 53
        Myös metsästyslaki on laki, joka koskee kaikkia Suomessa oleskelevia... myös hölmöjä.

• Isä "köyhä" Aurinkoinen
        IsäAurinkoinen kirjoitti:

Niin alueen omistajan tai haltijan luvalla pihamaalla tai puutarhassa taikka koiran pitämiseen varatulla aidatulla alueella. Kannattaa lukea metsästyslain pykälät, 51 ja 53
        Myös metsästyslaki on laki, joka koskee kaikkia Suomessa oleskelevia... myös hölmöjä.

Jep. Kannattaa AINA ennen pätemistä kysyä ennen kuin pätee.
        Tapauksessasi paras sijoitus on kakkonen. Koko alue on yksityinen järveä myöden. Esim. sinulla ei ole sinne mitään asiaa... Koirani taas voi köllötellä vapaana vaikka keskellä tietä.

• Kulkijapoika
        Isä "köyhä" Aurinkoinen kirjoitti:

Jep. Kannattaa AINA ennen pätemistä kysyä ennen kuin pätee.
        Tapauksessasi paras sijoitus on kakkonen. Koko alue on yksityinen järveä myöden. Esim. sinulla ei ole sinne mitään asiaa... Koirani taas voi köllötellä vapaana vaikka keskellä tietä.

Kävelen missä huvittaa enkä kyselee lupia pihapiirisi ulkopuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe