Onko kokemusta kivespainoista? itse juuri hommasin sellaiset. 450 gr...
Kivespainot?
10
276
Vastaukset
- Mitä kivaa?
Mitä niillä tekee?
- no tietysti!
Treenataan kiveksiä tietysti. Naiset tykkää kun miehellä on isot, lihaksikkaat pallit.
- tshihihiii
no ne on kivat kun menee vaikka johonkin huoltoaseman vessaan paskalle niin kilisee ja kolisee kivasti pytynreunoihin.. aiheuttaa vähän hämminkiä naapurikoppeihin... lisäksi lentokentän turvatarkastukseen saa uutta jännitystä kun pääsee takahuoneeseeen tarkempaan syyniin.. voi pojat kyllä elämä vasta aukeaa kun tuollaiset laittaa, myös hittituote julkisissa kylpylöissä ja saunoissa..
- Joskus miettiny
Ei, mutta kerro sinä kun olet kokeillut ja käyttänyt.
- maratoonari
Liian painavalla painolla aloitit,venytys on niinkuin maratooni ei sprintti
Juu huomasin, 250 gr olisi sopivampi....
- maratoonari
Lisäksi tähän hommaan jää koukkuun,ei voi olla ilman painoja.Kylmä talvi ei oikein otollista aikaa eli pidä kassit lämpöisenä esim.sukassa
- maratoonari
Pari viikkoa mennyt,onko kassit laskeutunut.Paras tulos kun käytät 24/7,alku aina hankalaa,ensimmäinen tuuma vaikein
- ruotsinkielinen
Minä en tarvitse sellaista!Minulla on niin iso pitkä kivipussit kuin sonni!
- Mitä kivaa?
Mitä niillä tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797