Eli tekis mieli poltella pilvee. En ikin polttanu mut vois kokeilla jos lievittäis tressii. Tietääkö kukaan kuka myy kannabist tampereel?
Mistä saa pilvee?
20
1287
Vastaukset
- Mikkelis.
Tai mustalaiset, niiltä saa ihan ok. myös pyssyjä, mutta paskoja, ja liian kalliita, samoin B jätkiltä. turhaan pössyttelet.
- 28+28
Mustalaisilta otat velaksi pari grammaa pilveä ja oot velkaa 500e ...
- keke56
Tyhmä oot. tyhmä jos velax keneltäkään mitään ottaa, ota b tyypeiltä, niin oot 1500e velkaa.. menkää hei nyt nukkuu tyhhymät.. liikaa mömmöjä.. velkaa, ja velkaa..
- pillu parasta huumet
Ei p illuakaan tarvitse, kummasti sitä vaan aina haluaa.
Luuletko sinä oikeasti, että kukaan sanoo mistään mitään, kun perse valtiossa nimelta Suomi, kannbis on lain edessä rikollisempi kuin joku tappo tai raiskaus.
Eli sinulla on vaihtoehdot aika vähissä. Eikös olekin kiva valtio, juo vaan sitä viinaa ja unohda huumeet, ne on pahasta.
Hieman epäilen, että olet alaikäinenkin vielä. mutta sanon kuitenkin, että keskity ennemmin p illuun, se on parasta huumetta.- Anonyymi
Seksi on biologinen perustarve, jonka lajimme evoluutiohistoria on meille antanut. Ilman sitä ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.
- Selkävaivainen
Ganja ja pimpero ovat hyvä yhdistelmä, kunhan ei tule polteltua liikaa. Itse käytän pilveä laillisesti lääkärin määräämänä. Kolme vuotta kesti saada resepti. Toki kasvattelen itse paria puskaa, jotta saa poltella niin paljon kuin haluaa.
- 33560^^!!)
Asun tampereella ja voin auttaa sinua. Jos kiinnostaa niin: [email protected]
- Työkaveri
kyttä :D :D
- narkit
toivottavasti jonne on tosissaan. ei muutakuin s-postit poliisille XD
- Anonyymi
Ite en saa käytttää alkoa, joten mistä voisi saada pilveä?
[email protected] - Anonyymi
Kangasalta Ranta-Koivistossa löytyy joku hemmo mikä myy.
- Anonyymi
mun naapuri myy.
A rapppu asunto 3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun naapuri myy.
A rapppu asunto 3siis rappu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis rappu
nyt sillä loppu kama.
huono naapuri- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt sillä loppu kama.
huono naapuri-ei oo loppu kun haiskahtaa sen kämppä.
- Anonyymi
Mene lääkäriin. Saat paremmat lääkkeet, jos sinulla on oikeasti stressiä.
- Anonyymi
3-5 eurolla 100 tablettia terveyskeskuslääkäriltä, mikä auttaa stressiin.
- Anonyymi
Ei oo mua auttanut jos puhut masennuslääkkeistä ja neuroleptiestä.
- Anonyymi
Vai että stressin lievitykseen tarvitset huumeita. Kun sen vaikutus sitten loppuu muutaman tunnin kuluttua, niin sitten mitä? Otatko uudestaan ja uudestaan, kunnes et koe voivasi toimia päivittäin ilman sitä ainetta?
Typerää ajatella, että päihteillä saisi mitään helpotusta mihinkään elämän ongelmiin. Ne vain siirtävät sitä stressiä myöhemmäksi, mutta eivät korjaa sen juurisyitä.
Huumeet ja päihteet ovat muutenkin sellaisia aineita, että ne eivät hyödytä yhtään mitään. Huumeet oikeastaan vain ottavat, mutta ne eivät anna mitään takaisin. Huumeet lisäävät riskiä ihmisen alentumiseksi saamattomaksi nollaksi, koska aivoilla on tapana vaatia helpoin tapa saada eniten mielihyvää. Yleensä erilaiset saavutukset elämässä tuottavat sitä mielihyvää, mikä juuri saa ihmiset tekemäänkin asioita elämässään. Huumeita käyttämällä saat lyhytaikaisen hyvänolontunteen, vaikka et ole saavuttanut mitään, ja samalla altistat itseäsi erilaisille terveysriskeille. Samalla aivosi alkavat vaatia sitä helpointa tietä mielihyvän kokemiseen, mikä tekee kehittävien asioiden tekemisestä epähoukuttelevaa.
Stressiä voisi lievittää vaikka menemällä kuntosalille pumppaamaan rautaa. - Anonyymi
Kysy Sari Jillanpäältä(nimi muutettu), ainaki vois antaa vinkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009