Jääkiekkoa pelataan vain kahdessa maassa ykköslajina, Suomessa ja Kanadassa. Esim. Ruotsissa ja Tsekissä jalkapallo on ykköslaji. World Cup finaaleita seurasi keskimäärin 17000 katsojaa. Ruotissa jalkapallossa paikalliskamppailu Malmö FF vs Göteborg vetää keskimäärin 30000 katsojaa. Ei voi kuin hävetä miksi suomalaiset pitää jotain eskimoiden lajia (jääkiekkoa), jota pelataan hyvin suppealla alueella ykköslajinaan.
World Cup hihhulit rauhottukaa
Make
2
269
Vastaukset
- gigli
kyllä hävettää sekä suomalaisten, että ruotsalaisten puolesta koska kävelyä harrastetaan ihan kaikkialla maailmassa kaikkein eniten ja silti Vallu Konosen jälkeen ei ole ollut yhtään kävely-hihhuleita Suomessa.
- hehehe
lol.mut silti jääkiekko on paljon vaativampi ja mielenkiintoisempi laji ku joku jalkapallo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868