Olen melko varma, että hiusten lähtöni liittyy vaihdevuosiin. Käytännössä muut vaihtoehdot ja mahdollisuudet on jo testattu ja apujakin kokeiltu - kalliisti ja turhaan (mm. biotiini strong, Mms, rogaine, Priorin).
Kysynkin, että onko kenelläkään kokemusta tai vinkkejä vaihdevuosien aiheuttamaan hiustenlähtöön? Auttaako jokin esimerkiksi apteekin käsikauppatuote. Sain terveyskeskuksen lääkäriajan vasta tammikuulle, ja toivoisin jo jotain apua aikaisemmin.
Hiusten lähtö ja vaihdevuodet
Vaihdevuodet
2
220
Vastaukset
- Tarvitaan resepti
Käsikauppalääkkeet eivät tehoa riittävästi. Vaihdevuosissa estrogeenituotanto hiipuu ja mikäli naisella on runsas testosteronituotanto, se voi aiheuttaa vaihdevuosissa hiustenlähtöä. Tähän auttaa mahdollisesti hormonikorvaushoito estrogeenilla ja eräät e-pillerit jotka sisältävät lievää antiandrogeenia.
- Mälli millu.
Moi estrogeeni hoito on paras hiuksille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416