Jääkiekko raukkojen laji

Nicke

Jääkiekkohan on selkeästi sellaisten sakinhivuttajien laji.
Rassukat, jotka eivät uskalla salille tulla, pistävät suojukset päälle ja menevät kaukaloon vetämään toisiaan turpaan.

Sitä sanotaan vielä urheiluksi.

Hyvä että Suomi hävisi. Sitä aivokapasiteetiltaan vähäisempien riehuntaa ei olisi jaksanut katsella pirukaan, jos olisi sattunut sellainen Tukholman kisojen tyylin onnenkantamoinen...

12

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o.j

      Ensinnäkin jääkiekon tarkoitus on saada kiekko vastustajan maaliin, ei lyödä toista tajuttomaksi.
      Toiseksi jos sinä pölöhö menisit sinne sekaan, niin et luistelis sieltä itse pois,
      on meinaan vauhti kovaa.
      sinä taas treenaat salilla sitä, et saisit toisen tajuttomaksi/puolustuskyvyttömäksi, pölöhö!
      olet tainnutkin jo saada pari upparia liikaa, pölöhö!
      Ja viimeiseksi; olen aika varma, että ko herrat hankkivat rapakon takana aika paljon enemmän taaloja, kun sinä siellä salilla?!
      että näin!

      • Nicke

        Kuule sen verran että sinä et haaveilekaan.

        Ja itsekin todistit taas junttisuomalaisen älysi:
        "jos sinä pölöhö menisit sinne sekaan, niin et luistelis sieltä itse pois,"

        Tätähän se on. Idioottien fyysistä uhoa vailla mitään pohjaa.


      • eikö
        Nicke kirjoitti:

        Kuule sen verran että sinä et haaveilekaan.

        Ja itsekin todistit taas junttisuomalaisen älysi:
        "jos sinä pölöhö menisit sinne sekaan, niin et luistelis sieltä itse pois,"

        Tätähän se on. Idioottien fyysistä uhoa vailla mitään pohjaa.

        eivät ole haaveita, ne ovat painajaisia!!

        Helvetin pummi, mee kerää pulloja!


      • Nicke
        eikö kirjoitti:

        eivät ole haaveita, ne ovat painajaisia!!

        Helvetin pummi, mee kerää pulloja!

        Suomenkielinen väestö näyttää taas älykkyyttään.


    • jgriy

      kaikki vetään kaikenlaisia mömmöjä. Mäkin oon syöny ja pistäny vaikka mitä ja lihakset vaan kasvaa. Tulkaa kaikki vaan salille täällä on ivaa eiku kivaa ja kysyy eiku pysyy hyvässä kondiksessa koppa eiku kroppa siis.

      • Nicke

        Koko World Cup on kokamiesten turnaus.

        Äijät vetää NHL-kiertueilla nappia niin etteivät tiedä mikä päivä on menossa...


      • jgriy
        Nicke kirjoitti:

        Koko World Cup on kokamiesten turnaus.

        Äijät vetää NHL-kiertueilla nappia niin etteivät tiedä mikä päivä on menossa...

        Vetääks nekin jotai pappeja eiku nappeja? Taidan vaihtaa tän salilla käynnin sätkään eiku lätkään.


      • Nicke
        jgriy kirjoitti:

        Vetääks nekin jotai pappeja eiku nappeja? Taidan vaihtaa tän salilla käynnin sätkään eiku lätkään.

        Mutta olet väärällä salilla.

        Minä puhun itämaisista kamppailulajeista, joissa ei tulisi mieleenkään että joku vahingoittaisi toista tahallisesti. Jääkiekossa selviää viidellä minuutilla - meillä tulee elinikäinen kilpailukielto.

        Mutta junteillehan jääkiekko onkin. Siksi se onkin teille mitä parasta viihdettä - onhan turpiinveto suurinta hupianne.


      • teinininja_93
        Nicke kirjoitti:

        Mutta olet väärällä salilla.

        Minä puhun itämaisista kamppailulajeista, joissa ei tulisi mieleenkään että joku vahingoittaisi toista tahallisesti. Jääkiekossa selviää viidellä minuutilla - meillä tulee elinikäinen kilpailukielto.

        Mutta junteillehan jääkiekko onkin. Siksi se onkin teille mitä parasta viihdettä - onhan turpiinveto suurinta hupianne.

        piruako kaikki täällä haukkuu Suomea ja Suomen pelaajia.menisitte sanomaan päin naamaa koska tuskin ne pelaajat pahemmin Suomi 24:n keskusteluja selailee.vai eikö oo tarpeeksi munaa? niinhän se vissiin on että hormonit pienentää kiveksiä..!


      • Nicke
        teinininja_93 kirjoitti:

        piruako kaikki täällä haukkuu Suomea ja Suomen pelaajia.menisitte sanomaan päin naamaa koska tuskin ne pelaajat pahemmin Suomi 24:n keskusteluja selailee.vai eikö oo tarpeeksi munaa? niinhän se vissiin on että hormonit pienentää kiveksiä..!

        Taas tuota adrenaliiniuhoa.

        Hommat hoidetaan turpiinvedolla uhkailemalla...sehän on sovelias jatko jääkiekkokulttuurille?


    • Börje

      Olen samaa mieltä kuin sinä Nicke. Saleilla, sekä kunto- että kamppailulajien saleilla voi ihailla ihania, kiinteitä miesten ja nuorukaisten vartaloita ja pakaroita.

      On aivan ihanaa katsella sitä lihasten pumppausta.

      Suukko sinulle Nicke. Olet varmasti oikea söpöliini.

      • Nicke

        Ehkä tapaamme jossain tällaisissa ympyröissä?

        Sinäkään et tunnu hikisten, verta vuotavien toistensa päälle hyppivien karjujen ystävältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe