Varoitus: KLARNA huijaa ILMAISESTA maksuajasta KORKOJA!

Älä luota Klarnaan!

Jos vain voit, vältä KLARNAN "palveluita" viimeiseen asti!

Firma yrittää nyt kiskoa korkoa(!) verkkokaupan 2 kk ilmaisesta(!) maksuajasta!!!

Olen meilannut asiasta lukuisia kertoja, mutta KLARNAN täysin ammattitaidottomat
"asiakaspalvelijat" vaihtuvat joka meilistä toiseen, eikä KUKAAN KANNA VASTUUTA SIITÄ, että asiakkaan asia saadaa hoidettua!

17

937

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klarna

Hei,

On ikävä kuulla huonosta kokemuksestasi Klarnan suhteen ja, että koet asiakaspalvelumme ammattitaidottomaksi. Tämä ei suinkaan ole tarkoituksemme ja onkin siten ikävä kuulla kokemuksestasi.

Klarna tarjoaa monien verkkokauppojen kautta myös korottomia kampanjoita. Halutessasi voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteessa [email protected] niin voimme tarkistaa perustuvat mainitsemasi korot kyseiseen tilaukseen vai mahdollisesti muihin Klarna Tilisi tilauksiin.

Mukavaa syksyn jatkoa!
      Ystävällisin terveisin
      Kaisa
      Klarnan asiakaspalvelu

• En luota Klarnaan!

Hei!

Olen soittanut ja meilannut asiasta Klarnalle lukuisia kertoja!

Viimeksi tänään! "Jenny" ei osannut selittää, miten Klarna toimii tällaisessa tilanteessa:

Sama henkilötunnus on ostanut ensin verkkokauppa B:sta tuotteet lokakuun 2013 alussa osamaksulla

ja osti lokakuun lopussa Verkkokauppa.com:sta tuotteet 2kk korottomalla maksuajalla niin, että maksukulut Klarnalle ovat yhteensä vain 0,60€.

Maksoin ehti pois verkkokauppa B:n 20€:n ostokset saamallani viitteellä!

Nyt Klarna väittikin, että maksani kokonaissumma verkkokauppa B:n tuotteista onkin "kohdistunut" aiemmin tehtyyn Verkkokauppa.comin ostokseen
      ( huomaa passiivin käyttö Klarnan vastauksessa, Klarnassa ei ole aktiivista toimijaa) eli siis siihen, joka ei ole vielä edes erääntynyt!

Näin ollen minut sidottaisiin3,95€ kuukausimaksulliseksi "tiliasiakkaaksi tilinhoitomaksuineen" tuon pikkuruisen verkkokauppa B:n n. 20€ ja jo marraskuun alussa kokonaisuudessaan maksamani ostoksen takia!

Olen yrittänyt lukuisia kertoja saada rehellistä ja suorasanaista vastausta Klarnalta, mutta turhaan!

Tänään soitin ja 30 minuutin puhelussa "Jennynä" esiitynyt vastaaja lopulta myönsi, ettei tiedä, miten Klarna tuollaisessa tilanteessa toimii!

Hän kyllä myönsi myös tajunneensa minun aiheellisen huoleni!

Kukaan aiemmissa noin 20 meilissä ei ole huoltani ymmärtänyt vaan selitykset ovat vaihtelevasti ohittaneet huoleni milloin milläkin valmiin mallivastauksen oloisella viestillä!

Koska en voi sietää epävarmuutta ja mahdollisen "pommin" odottamista, maksoin koko Verkkokauppa.comin laskun kerralla pois, vaikka olin Verkkokauppa.comilta saanut 2 kk maksuajan hintaan 0,60€.

Nyt Klarna ei voi velkoa minulta mitään kierolla tavalla oman passiivisen "kohdistamisongelmansa" takia suplimia tilinhoitomaksuja, joita Klarna olisi voinut minun eteeni koota sillä verukkeella, että verkkokauppa B:n koko n. 20€ velkaan maksamani rahat olikin "kohdistuneet" ja maksuni ei tulisi "kohdistumaan" tuohon pikkuruiseen verkkokauppa B:n 20€ maksuun, ennenkuin "edestä" olisi erääntynyt maksuun tuo 2kk "ilmainen" maksuaikalasku!

(= täysin automaattiohjauksella ja Klarnan ammattitaitoisten taloushallintoihmisten toimintakykyjen ja -valtuuksien ulkopuolelle jäävästi Verkkokauppa.comin vielä täysin erääntymättömään ja korottomaan sekä kuukausimaksuttomaan laskuun!)

Eli nyt rehellisesti koko kansan edessä:

Miten Klarna olisi toiminut, jos joku siellä sattuisi tietämään firmanne toimintatapaa!?

Kun vanhin ostos oli 2 ilmainen maksuaika, joka ei ollut vielä edes erääntynyt ja sen jälkeen tehty 20€ ostos, jonka maksoin heti pois, mutta Klarnan automaatti "kohdisti" maksamani 20€ erääntymättömään Verkkokauppa.comin laskuun ja jätti näin ollen "maksamattomana" roikkumaan tuon aikajärjestyksessä myöhemmin tehdyn 20€ ostoksen.

Eräs Klarnan vastaaja tyynesti vain totesi "velkasumman kasvattavan koroja" ja toinen, että korkoja ei tule! Mutta KUKAAN ei suostunut tai osannut vastata: "Olisiko ilmaisen 2kk maksuajan takia Klarna mahdottomuus kohdistaa maksua aiemmin tehtyyn 20€ ostokseen pystynytkin nostamaan tuon pikkuruisen 20€ maksun todellisen hinnan 3,95€ tilinhoitomaksu/kuukausi?

Toivottovasti joku Klarnasta oikeasti tietää vastauksen ja uskaltaa sen tässä julkisesti koko suomenkieltä ymmärtävälle kansanosalle kertoa!

Ja Klarnan "palveluita" käyttäville nettiostosten tekijöille varoituksena:
      Piilomiinoja voi olla kätkettyinä noissa "ilmaisissa" ja "korottomissa" maksuajoissa!

• Älä luota Klarnaan!

korjaus:

"Maksoin ehti pois verkkokauppa B:n 20€:n ostokset saamallani viitteellä!"

pitäisi olla:

"Maksoin HETI pois verkkokauppa B:n 20€:n ostokset saamallani viitteellä!"

• Mistä saisi apua?

Hei, oletko ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan? Kiinnostaisi tietää, ovatko he ollekaan tietoisia tästä huijarifirmasta??
        Itse annoin tulenkivenkatkuista palautetta Klarnasta ja neuvoja oli pihalla, kuin lumiukko.

Klarnan korot ja hallinnointikulut ovat käsittämättömiä ja sekavia, henkilökunta ei ymmärrä muka itsekään. Toivottavasti ihmisten tietoisuus lisääntyy ja ymmärtävät välttää heidän maksutapojaan.

• hwwuygcv

Mulle lähettivät just laskun vuodelta 2010 jonka maksoin kyllä seitsemän vuotta sitten. (rellunkulma.com) kun otin yhteyttä tästä ÄLYTTÖMÄSTÄ laskusta niin vastaus oli että lasku koskeekin ostostani Sportamore kauppaan! jonka myös olen maksanut! tämä näkyy jopa pankin sivuillani mutta kaiveleppa 7vuoden takaisia,etenkin kun pankkikin jo vaihtunut.. tässä välissä olinkin ilmoittanut ottavani yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jos ei ala siellä päässä päivittymään ostohistoriani klarnan luotettavilla sivuilla.. Noh,mitä tekee asiakaspalveluhenkinen klarna? poistaa käyttäjätunnukseni,jotten voi seurata tapahtuuko muutoksia.. Klarna todentotta valitsee itse asiakkaansa..ja valitsen myös minäkin.. Lupaan kertoa Kaikille tutuille ja tuntemattomille teidän "hyvästä" ja "luotettavasta" laskutuksesta! ! FU Klarna

• Klarna

Hei,

Klarna Tilille voit koota useita eri tilauksia, joita lyhennät niille valittujen kampanjoiden mukaisesti. Joka kuukausi lähetämme Tililaskun, jolla kerromme kohdassa "maksa ehtojen mukaan" summasta, joka sinun tulee maksaa säilyttääksesi mahdolliset korottomat kampanjat.
      Tässä summassa on otettu huomioon tilaukset, joiden velkaa lyhennät kyseisessä kuussa.

Tehdessäsi maksusuorituksia Klarna Tilillesi ei niitä valitettavasti voi kohdistaa yhdelle tietylle tilaukselle, jos Klarna Tililläsi on myös muita tilauksia. Tämä johtuu edellä mainitsemistani syistä.

Klarna Tilille olet kuitenkin tervetullut maksamaan juuri niin paljon kuin haluat, jolloin maksat tietenkin velkaasi nopeammin.
      Maksaessasi Klarna Tilillesi suuremman summan, kuin mitä olemme ehtojen mukaisessa summassa kertoneet, jakautuu ylimenevä osuus myös muille tilauksille, jotka eivät ole olleet maksusuunnitelmassa juuri kyseisessä kuussa.

Valitessasi tilauksellesi kampanjan, johon kuuluu korko, lisätään korko joka tililaskulle, kunnes kyseinen tilaus on maksettu kokonaan.

Sillä en tätä kautta pysty tilannettasi tarkemmin näkemään, en voi sinulle tapahtunutta tätä kautta myöskään täysin vahvistamaan.

Ystävällisin terveisin,
      Kaisa
      Klarnan asiakaspalvelu

• huijausta

Klarna myöskin siirtää eräpäivää pikkuhiljaa aikaisemmaksi jokaisessa laskussa. Näin he toivovat, että asiakas ei pystyisi maksamaan ajoissa, ja he voivat tiputtaa asiakkaan kampanjalta korkeammalle korolle. Tämä tekee myös pitemmistä korottomista kampanjaostoista suoranaista kusetusta, koska esim. 12kk maksuaika onkin reilut 11kk. Erittely laskuissa on myös olematon, jolloin asiakas ei voi tarkistaa onko korko laskettu oikein, kun koron perusteena olevaa summaa ei mainita. Onkohan korko laskettu oikein laskulla, kun laskujen väli on alle 1 kk?

• Sivusta seurannut

Kaikki Hangosta Utsjoelle älkää ostako Klarna tilille mitään teitä kusetetaan.

• suunnatton vitutus

Ei kannata mennä noihin "maksa vasta x-kuun lopussa" kusetuksiin mukaan. Sitten kyseisen kuukauden puolessavälissä mietitään että missä ihmeessä lasku viipyy, sitten se tuleekin viimeisellä viikolla ja eräpäivä heti viikonlopun jälkeen, kun tili todennäköisesti tyhjillään. Omaa vikaahan tuossa on, mutta aivan epäkorrektilla varoitusajalla se lasku tulee.

Aiemmin olen käyttänyt 2vk maksuaikaa mikä on ihan hyvin toiminut, nyt mietin että kokeillaanpa nyt sitten kun kerran tarjouksena saa. No sieltähän tuli pottina hoidettava tili, ei lasku, eräpäivä ihan puskista ja jokaisesta laskusta ottavat korkoa ja 4€ kuluja. Pienissä erissä jos makselet niin makselet melkein ikuisesti.

Bisnestähän tuo ja idiootti olen kun menin mukaan, En kyllä enään ikinä osta millään maksuaikatarjouksella. Nyt olen maksanut ylimääräistä alkuperäiseen hintaan verrattuna varmaan 20%.

Varokaa maksuaikaa, kertalasku on ok.

• Klarnan käyttöni

Loppui sitten juuri nyt.
      Kiitos ketjun aloittajalle!

• tyhmä

huomioikaa klarnan perintätoimisto segoria , samaa firmaa ja haluavat siirtää klarnasta laskut kiireesti sinne. aivan tolkutonta perintää, 5 euron muistutuskulu, 5 euron hallintointikulut ym. samassa laskussa, ei voi kyllä enää käsittää.
      pysykää hyvät ihmiset erossa tuosta firmasta ja älkää olko yhtä tyhmiä kuin itse olin.

• ihan_älytöntä

Niin pieni suuma ("En luota Klarnaan!"). Ostaa vasta kun sulla on raha käteisenä. Opi säästämään raha.

Katso ala oleva esimerkiksi verkkokaupasta!!!! tuote 24,90 € tai 11,15€/kk eli osamaksu yhteensä = 66,90€ ihan älytöntä!!!!!!!

Tuote: 15106
      Valm. tuote: MC377Z/A
      Hinta
      24,90 €
      tai 11,15 €/kk (6 kk)
      sis 24 % alv.

• faktaaaa99

Laina raha on kallista.

• klarnuska

Klarna on klarna...

• toimiihywin

höpö höpö höpö löpö

• Paskaapuhuvat

Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

• paskojapalveluja

Klarna on yhtä paska kun checkout

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      831
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      784
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      146
      732
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe