tulisi "ulosliputtaa" ja suomalaisille potkut perseeseen. Venäläiset,virolaiset ym. muut alan ihmiset töihin.
Lennojohtajille potkut perseelle ja ja muut töihin.
Ei tämä yhteiskunta pysy pystyssä jatkuvalla lakkoilulla.maailmassa on monia esimerkkejä kun maa on lakkoiltu lähes konkurssikypsäksi.
Varsinaisia rettelöitsijöitä ovat AKT,lentohenkilökunta,veturimiehet,merimiesunioni jne.
Koko kuljetusala ja kalusto
11
107
Vastaukset
- TuhoaaMaailmaa
Rahan ahneus on se syy, mutta miten ahneudesta paastaan eroon, ampumalla kaikki ahneat narsistit joukkio ainakin vahenee, mutta lisaa omanedun tavoittelijoita tulee tilalle, ahneus on narsisti tyyppisen ihmisen voimavara, joka vie eteenpain ja ruokkii itse itseaan.
- a. koskela
Maailmalla on monia esimerkkejä kun sinunlaisesi porvarisiat ovat riistäneet työntekijät "toiminta"kypsäksi.
- k.askela
Höpö höpö Koskelan kommari ! Olen tehnyt 43v. työuran 3 eri työnantajan palveluksessa.
En ole koskaan kuulunut mihinkään ammattiliittoon joten vedä v....... päähäsi ja pakene vuorille kun et asioista mitään ymmärrä.
Se on suomessa nähty mihin johtaa ammattiliittojen ahneus. Teollisuus ja työt siirtyvät muille maille joissa työt tehdään mukisematta , ruikuttamatta ja ilman turhia sairaslomia.Täällä ei muuta kun halutaan vaan lisää pekkasia jne.Eli tarkoittaa sitä että palkka pitäisi maksaa kotiin ilman työpanosta. - Sinähän piereskelet
k.askela kirjoitti:
Höpö höpö Koskelan kommari ! Olen tehnyt 43v. työuran 3 eri työnantajan palveluksessa.
En ole koskaan kuulunut mihinkään ammattiliittoon joten vedä v....... päähäsi ja pakene vuorille kun et asioista mitään ymmärrä.
Se on suomessa nähty mihin johtaa ammattiliittojen ahneus. Teollisuus ja työt siirtyvät muille maille joissa työt tehdään mukisematta , ruikuttamatta ja ilman turhia sairaslomia.Täällä ei muuta kun halutaan vaan lisää pekkasia jne.Eli tarkoittaa sitä että palkka pitäisi maksaa kotiin ilman työpanosta.ruokapöydässäsikin, joten sinut pitää istua välittömästi ulos työpaikaltasi.
- xyz
Sinähän piereskelet kirjoitti:
ruokapöydässäsikin, joten sinut pitää istua välittömästi ulos työpaikaltasi.
Piere sinä runkku kirnuun kun et muuhun kykene.Kaikenlaista kulkijaa maa päällään kantaa.
- Ilman Ay: tä sinäkin
xyz kirjoitti:
Piere sinä runkku kirnuun kun et muuhun kykene.Kaikenlaista kulkijaa maa päällään kantaa.
kuljetuslusmu söisit oravia ja ajaisit ympäripyöreitä vuorokausia !
AKT-HAMAS on lähimenneisyydessä toistuvasti osoittautunut terroristijärjestöksi
- Rengin retale
Kyllä ne Venäläiset ja Virolaisetkin tietävät jo etunsa ja aloittajan on turha kuvitella, että olisivat jotenkin ay-vastaisia, päinvastoin.
Se on potkujen pelko ja tiedon puute, miksi naapurinpoika on niin kova mies pienemmissä firmoissa tekemään töitä.
Lakkoilevat samalla innolla, kuin Suomalaisetkin, kun saavat tietää, että esimerkiksi lompakon kuntoon on tulossa kohennusta, kun nyt huilataan pari viikkoa.
Se on kyllä totta, että verottajalla ja ay-liikkeellä on suuri vaikutus siihen, että moni firma siirtää tuotantonsa muualle.- Ei niinkään, vaan
ennen verottajaa ja Ay:tä, Suomen "polittinen ilmasto" on niin läpimätä, että yrittäjät
jotka kokevat mahdolliseksi siirtää toimintansa muualle, lähtevät Suomesta. Kateus on kaikista pahin este menestymiselle.
- kuppatase
Onkos Suomessa enää mitään maailmalle kelpaavaa vientituotetta AKT-laisten vientisatamissa lastattavaksi?
Kun nuo terroristit pitävävät tuonnin pysähdyksiin, alkaa kauppatase elpyä! - Pelkkää paskaa
Ajattele tätä, 80-luvulla raksamies tienasi enemmän, kuin terveyskeskuslääkäri.
Nykyisin raksamies tienaa noin kympin tunti, jos on suomalainen. Puolan mies tulee vitosella.
Mites tää johtoporras? Ennen puhuttiin palkoista, nyt puhutaan jopa kymmenien miljoonien vuosiansioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747