Koko kuljetusala ja kalusto

lakkoilematon kuski

tulisi "ulosliputtaa" ja suomalaisille potkut perseeseen. Venäläiset,virolaiset ym. muut alan ihmiset töihin.
Lennojohtajille potkut perseelle ja ja muut töihin.
Ei tämä yhteiskunta pysy pystyssä jatkuvalla lakkoilulla.maailmassa on monia esimerkkejä kun maa on lakkoiltu lähes konkurssikypsäksi.
Varsinaisia rettelöitsijöitä ovat AKT,lentohenkilökunta,veturimiehet,merimiesunioni jne.

11

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuhoaaMaailmaa

      Rahan ahneus on se syy, mutta miten ahneudesta paastaan eroon, ampumalla kaikki ahneat narsistit joukkio ainakin vahenee, mutta lisaa omanedun tavoittelijoita tulee tilalle, ahneus on narsisti tyyppisen ihmisen voimavara, joka vie eteenpain ja ruokkii itse itseaan.

    • a. koskela

      Maailmalla on monia esimerkkejä kun sinunlaisesi porvarisiat ovat riistäneet työntekijät "toiminta"kypsäksi.

      • k.askela

        Höpö höpö Koskelan kommari ! Olen tehnyt 43v. työuran 3 eri työnantajan palveluksessa.
        En ole koskaan kuulunut mihinkään ammattiliittoon joten vedä v....... päähäsi ja pakene vuorille kun et asioista mitään ymmärrä.
        Se on suomessa nähty mihin johtaa ammattiliittojen ahneus. Teollisuus ja työt siirtyvät muille maille joissa työt tehdään mukisematta , ruikuttamatta ja ilman turhia sairaslomia.Täällä ei muuta kun halutaan vaan lisää pekkasia jne.Eli tarkoittaa sitä että palkka pitäisi maksaa kotiin ilman työpanosta.


      • Sinähän piereskelet
        k.askela kirjoitti:

        Höpö höpö Koskelan kommari ! Olen tehnyt 43v. työuran 3 eri työnantajan palveluksessa.
        En ole koskaan kuulunut mihinkään ammattiliittoon joten vedä v....... päähäsi ja pakene vuorille kun et asioista mitään ymmärrä.
        Se on suomessa nähty mihin johtaa ammattiliittojen ahneus. Teollisuus ja työt siirtyvät muille maille joissa työt tehdään mukisematta , ruikuttamatta ja ilman turhia sairaslomia.Täällä ei muuta kun halutaan vaan lisää pekkasia jne.Eli tarkoittaa sitä että palkka pitäisi maksaa kotiin ilman työpanosta.

        ruokapöydässäsikin, joten sinut pitää istua välittömästi ulos työpaikaltasi.


      • xyz
        Sinähän piereskelet kirjoitti:

        ruokapöydässäsikin, joten sinut pitää istua välittömästi ulos työpaikaltasi.

        Piere sinä runkku kirnuun kun et muuhun kykene.Kaikenlaista kulkijaa maa päällään kantaa.


      • Ilman Ay: tä sinäkin
        xyz kirjoitti:

        Piere sinä runkku kirnuun kun et muuhun kykene.Kaikenlaista kulkijaa maa päällään kantaa.

        kuljetuslusmu söisit oravia ja ajaisit ympäripyöreitä vuorokausia !


    • AKT-HAMAS on lähimenneisyydessä toistuvasti osoittautunut terroristijärjestöksi

    • Rengin retale

      Kyllä ne Venäläiset ja Virolaisetkin tietävät jo etunsa ja aloittajan on turha kuvitella, että olisivat jotenkin ay-vastaisia, päinvastoin.
      Se on potkujen pelko ja tiedon puute, miksi naapurinpoika on niin kova mies pienemmissä firmoissa tekemään töitä.
      Lakkoilevat samalla innolla, kuin Suomalaisetkin, kun saavat tietää, että esimerkiksi lompakon kuntoon on tulossa kohennusta, kun nyt huilataan pari viikkoa.

      Se on kyllä totta, että verottajalla ja ay-liikkeellä on suuri vaikutus siihen, että moni firma siirtää tuotantonsa muualle.

      • Ei niinkään, vaan

        ennen verottajaa ja Ay:tä, Suomen "polittinen ilmasto" on niin läpimätä, että yrittäjät
        jotka kokevat mahdolliseksi siirtää toimintansa muualle, lähtevät Suomesta. Kateus on kaikista pahin este menestymiselle.


    • kuppatase

      Onkos Suomessa enää mitään maailmalle kelpaavaa vientituotetta AKT-laisten vientisatamissa lastattavaksi?
      Kun nuo terroristit pitävävät tuonnin pysähdyksiin, alkaa kauppatase elpyä!

    • Pelkkää paskaa

      Ajattele tätä, 80-luvulla raksamies tienasi enemmän, kuin terveyskeskuslääkäri.
      Nykyisin raksamies tienaa noin kympin tunti, jos on suomalainen. Puolan mies tulee vitosella.
      Mites tää johtoporras? Ennen puhuttiin palkoista, nyt puhutaan jopa kymmenien miljoonien vuosiansioista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe