HAKKAPELIITTA 8 KÄYTTÄJIEN KOKEMUKSIA

TESTANNUT

29

9490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan kiesus!

      huh, olihan mahtavasti kokemuksia ja kattavaa ja laajaa analysointia.

    • vaihtajaa

      Hkpl uusi malli nyt mietityttää. Hyvä että saa tässä vaiheessa tietoa kun en ole vielä päättänyt minkä ostan, nyt kun nykyiset nastat finaalissa. Ehkä en sitten ostakaan TM-testi voittajaa.

      • järkeä peliin

        Jos käytät normaaleja ja järkeviä rengaskokoja, niin ei ole ongelmaa.
        Noissa teiniBemuissa on näköjään ihan sairaat rengaskoot alla, ei ihme jos ulisee.


      • golfaaja
        järkeä peliin kirjoitti:

        Jos käytät normaaleja ja järkeviä rengaskokoja, niin ei ole ongelmaa.
        Noissa teiniBemuissa on näköjään ihan sairaat rengaskoot alla, ei ihme jos ulisee.

        Mulla ulisee Hakka 8 koko 195/65/15 Golfissa. "Lohduttaa" lukea kun luulin että vika on autossa. No kaipa siihen tottuu....


      • Pettynyt ostaja
        golfaaja kirjoitti:

        Mulla ulisee Hakka 8 koko 195/65/15 Golfissa. "Lohduttaa" lukea kun luulin että vika on autossa. No kaipa siihen tottuu....

        Hakka 8 oli huonoin nastarengas TM testissä asfaltilla jarrutettaessa. Noissa on monta huonoa ominaisuutta. Kovaääniset, epävakaat maantiellä ja huono asfalttipito ja lisäksi kalleimmat! Vain jäällä parhaat testissä.


      • Riuska mies
        Pettynyt ostaja kirjoitti:

        Hakka 8 oli huonoin nastarengas TM testissä asfaltilla jarrutettaessa. Noissa on monta huonoa ominaisuutta. Kovaääniset, epävakaat maantiellä ja huono asfalttipito ja lisäksi kalleimmat! Vain jäällä parhaat testissä.

        Todella hyvät renkaat, vielä ei ole päässyt lumella koittamaan, mutta sulalla tiellä motarilla rullaa loistavasti ja äänettömästi.

        Kulutuslukematkin on pienemmät kuin Contin ecocontact -kesärenkailla. Noista Conteista ei sitten olekaan mitään hyvää sanottavaa - pystyheittoa jo uudesta saakka, mutta kuulemma tehtaan "toleranssesissa" joten ei saa takuuseenkaan.


      • uliseese
        Riuska mies kirjoitti:

        Todella hyvät renkaat, vielä ei ole päässyt lumella koittamaan, mutta sulalla tiellä motarilla rullaa loistavasti ja äänettömästi.

        Kulutuslukematkin on pienemmät kuin Contin ecocontact -kesärenkailla. Noista Conteista ei sitten olekaan mitään hyvää sanottavaa - pystyheittoa jo uudesta saakka, mutta kuulemma tehtaan "toleranssesissa" joten ei saa takuuseenkaan.

        älä höpötä "sulalla tiellä äänetön". Riuska mies ja höpöttää.
        Hakkapedian testikuskikin on myöntänyt että äänekkäämpi sulalla kuin Hakka7 ärsyttävä ulina


      • järkeä mukaan
        Pettynyt ostaja kirjoitti:

        Hakka 8 oli huonoin nastarengas TM testissä asfaltilla jarrutettaessa. Noissa on monta huonoa ominaisuutta. Kovaääniset, epävakaat maantiellä ja huono asfalttipito ja lisäksi kalleimmat! Vain jäällä parhaat testissä.

        niinpä, talvirenkaiden pitääkin toimia niissä pahimmissa kelissä, eli jäisellä tiellä.
        Kaikkea ei voi saada, mutta kyllä sulilla keleillä pärjää millä vain renkailla.


      • paska puhetta
        uliseese kirjoitti:

        älä höpötä "sulalla tiellä äänetön". Riuska mies ja höpöttää.
        Hakkapedian testikuskikin on myöntänyt että äänekkäämpi sulalla kuin Hakka7 ärsyttävä ulina

        Mikä wattu mun 8:ssa on vikana kun ei ulise ja ovat paljon hiljaisemmat kuin mamman 7:t???


      • hyvät ovat
        golfaaja kirjoitti:

        Mulla ulisee Hakka 8 koko 195/65/15 Golfissa. "Lohduttaa" lukea kun luulin että vika on autossa. No kaipa siihen tottuu....

        Skodassa sama koko ja pirun hiljaiset ovat nastarenkaiksi.


      • 18+13
        paska puhetta kirjoitti:

        Mikä wattu mun 8:ssa on vikana kun ei ulise ja ovat paljon hiljaisemmat kuin mamman 7:t???

        Et koskaan ole ajanut hiljaisilla renkailla, siinä syy. Kuukausi sitten laitoin uudet Hakka 8:t alle ja melkoinen pettymys ensimmäisen lenkin jälkeen tuli kun kuunteli renkaista lähtevää ulinaa ja jollotusta.


      • osssss
        18+13 kirjoitti:

        Et koskaan ole ajanut hiljaisilla renkailla, siinä syy. Kuukausi sitten laitoin uudet Hakka 8:t alle ja melkoinen pettymys ensimmäisen lenkin jälkeen tuli kun kuunteli renkaista lähtevää ulinaa ja jollotusta.

        Kumho kw22 ja contin vinter viking 2 oli hiljaisia kumeja.


      • oikeaa tietoa väliin
        osssss kirjoitti:

        Kumho kw22 ja contin vinter viking 2 oli hiljaisia kumeja.

        Kuukausi ajettu ja pirun hiljaiset nämä uudet Nokia 8. Olen samaa mieltä kuin TM:n testaajat ja Vianorin työnjohtaja joka on käynyt testaamassa eri renkaita ja kehui nokiolaisia hiljaisiksi.


      • oma kokemus ratkaise
        uliseese kirjoitti:

        älä höpötä "sulalla tiellä äänetön". Riuska mies ja höpöttää.
        Hakkapedian testikuskikin on myöntänyt että äänekkäämpi sulalla kuin Hakka7 ärsyttävä ulina

        Joku yksittäinen tyttöhän tuollaisia puhui. Rengas muuten hiljenee muutaman sadan kilsan jälkeen kun nastat asettuu ja silloin ei nastojen ropinna käytännössä jurikaan kuule.
        Itse usko omia korvia enemmän kuin dorkien kirjoituksia netissä.


      • höpö höpöä
        oikeaa tietoa väliin kirjoitti:

        Kuukausi ajettu ja pirun hiljaiset nämä uudet Nokia 8. Olen samaa mieltä kuin TM:n testaajat ja Vianorin työnjohtaja joka on käynyt testaamassa eri renkaita ja kehui nokiolaisia hiljaisiksi.

        Et ole koskaan vielä ajanut pirun hiljaisilla renkailla jos väität Hakka 8 sellaisiksi. Osta joskus hiljaisimmat talvirenkaat eli Continentalit ja tule sen jälkeen puhumaan "pirun hiljaisista" renkaista. Sama pätee myös kesäkumeihin.


      • että se siitä
        höpö höpöä kirjoitti:

        Et ole koskaan vielä ajanut pirun hiljaisilla renkailla jos väität Hakka 8 sellaisiksi. Osta joskus hiljaisimmat talvirenkaat eli Continentalit ja tule sen jälkeen puhumaan "pirun hiljaisista" renkaista. Sama pätee myös kesäkumeihin.

        On tullut ajettua Contin kesä- ja kitkakumeilla, sekä Nokia 7:lla ja Nokian 8 ei ole juurikaan äänekkäämpi kuin kulunut Contin kitka, uskomatonta mutta totta.
        Kesäkumeísta nykyinen GoodYear on hiljaisenpi kuin Contin´kesäkumi.


      • Goodyear
        että se siitä kirjoitti:

        On tullut ajettua Contin kesä- ja kitkakumeilla, sekä Nokia 7:lla ja Nokian 8 ei ole juurikaan äänekkäämpi kuin kulunut Contin kitka, uskomatonta mutta totta.
        Kesäkumeísta nykyinen GoodYear on hiljaisenpi kuin Contin´kesäkumi.

        Kyllä Goodyearin Ultragrip Ice Arctic lyö hiljaisuudessa Hakka 8:n mennen tullen ja samoin muut talvirengasmerkit.


      • Skodisti
        hyvät ovat kirjoitti:

        Skodassa sama koko ja pirun hiljaiset ovat nastarenkaiksi.

        Sama juttu! Aiemmat renkaat oli Continentalit ja nämä kasit on kyllä hieman hiljaisemmat. Eikä todellakaan ulise!


      • Anonyymi
        höpö höpöä kirjoitti:

        Et ole koskaan vielä ajanut pirun hiljaisilla renkailla jos väität Hakka 8 sellaisiksi. Osta joskus hiljaisimmat talvirenkaat eli Continentalit ja tule sen jälkeen puhumaan "pirun hiljaisista" renkaista. Sama pätee myös kesäkumeihin.

        Vitun ääliötvvittu teillä pitää olla joku aivo vamma aina nastarenkaat pitää ääntä se on autosta kiinni ostakaa joku uusi S Mersu ja kuunnelkaa niin vitusti hemmetti et nyhy ihmiset on tyhmiä kun luulevat et oma paska korva erottaa ja sit vielä eri autoissa niin tottakai joku rengas hiljaisempi uusissa hyvissä autoissa kun jossain vanhassa Skodan paskassa,hei herätkää ja pankaa stereot lujemmalle jos pää ei kestä rengas ääntä tai sit yleisillä tai kesärenkailla ei voi muuta sanoo ,ettei mene vittuiluksi ihmisten tyhmyydestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun ääliötvvittu teillä pitää olla joku aivo vamma aina nastarenkaat pitää ääntä se on autosta kiinni ostakaa joku uusi S Mersu ja kuunnelkaa niin vitusti hemmetti et nyhy ihmiset on tyhmiä kun luulevat et oma paska korva erottaa ja sit vielä eri autoissa niin tottakai joku rengas hiljaisempi uusissa hyvissä autoissa kun jossain vanhassa Skodan paskassa,hei herätkää ja pankaa stereot lujemmalle jos pää ei kestä rengas ääntä tai sit yleisillä tai kesärenkailla ei voi muuta sanoo ,ettei mene vittuiluksi ihmisten tyhmyydestä!

        Apina purkautuu 10 vuotta vanhaalle ketjulle ja vielä noin älykkäällä ja sivistyneelle tavalla, olet Talent.


    • Jake.

      Tänään ostin Hakkapeliitta 8-renkaat kokoa 175/65R14. Ovat aika paljon hiljaisemmat kuin entiset Bridgestone noranzat. Saa nyt nähdä minkä verran vielä hiljenee sisäänajon aikana.

    • huil

      Hiljaiset ollu tila-autossa. MUTTA kohta 8000 km ajettu ja n. 40% nastoista lähteny. Eikä ole ajatavasta kiinni.

      • vai trolliko se??

        jos tuo pitää paikkaansa, niin se on takuuasia ja noissahan on lisäksi hakkaturvakin.
        Paljon olet kerinnyt rullata tämän talven uutuuksilla??


      • huil
        vai trolliko se?? kirjoitti:

        jos tuo pitää paikkaansa, niin se on takuuasia ja noissahan on lisäksi hakkaturvakin.
        Paljon olet kerinnyt rullata tämän talven uutuuksilla??

        Olen kyllä menossa asiasta liikkeeseen keskustelemaan, kerron sitten mitä sanoivat. Ammattiajoa toki, se jäi sanomatta. :)


      • nastat irtoo
        huil kirjoitti:

        Olen kyllä menossa asiasta liikkeeseen keskustelemaan, kerron sitten mitä sanoivat. Ammattiajoa toki, se jäi sanomatta. :)

        Seuratkaa hakkapeliitta 8 nastojen kuntoa,nastoista irtoaa kovametallikärki, saa takuuseen uudet renkaat.


      • Pettynyt ostaja
        nastat irtoo kirjoitti:

        Seuratkaa hakkapeliitta 8 nastojen kuntoa,nastoista irtoaa kovametallikärki, saa takuuseen uudet renkaat.

        Olisikohan noi sitten jo irronneet mun renkaista kun on muuttuneet hiljaisemmiksi.


      • hankkikaa elämä
        Pettynyt ostaja kirjoitti:

        Olisikohan noi sitten jo irronneet mun renkaista kun on muuttuneet hiljaisemmiksi.

        ja lisää paskan puhuajia letkaan.
        eihän Nokia varmaankaan ole yhtään testannut ja tutkinut uusia nastoja, vaan myyntiin heti ja pelätään kuinka käy??


      • laulava
        hankkikaa elämä kirjoitti:

        ja lisää paskan puhuajia letkaan.
        eihän Nokia varmaankaan ole yhtään testannut ja tutkinut uusia nastoja, vaan myyntiin heti ja pelätään kuinka käy??

        Hankin elämän ja näin lähes ajamattoman hakkapeliitta 8 ja suurin osa nastoista puuttui kovametallikärki,jos näen lisää teen niistä laulun.


    • Anonyymi

      Tosiaan hiljaiset. Olen yllättynyt positiivisesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe