Mitä tehdä vai teenkö mitään

Epätoivoinenläski

En tiedä onko minulla ongelmaa edes mutta ainakin omasta mielestäni on.Syön koko ajan jotain ja sen jälkeen vihaan itseäni.Piilotan herkkuja avomieheltäni ja keksin kaikenlaisia hommia jotta saisin olla kotona syömässä niitä yksin.Jos ei herkkuja ole,syön leipää,jogurttia ihan vaikka kotiruokaa kamalan määrän.Syöminen tuntuu helpottavan tätä pahaa oloa joka sisälläni on.
Olen pienen vauvan äiti ja jaksan olla hänelle iloinen ja kannustava,leikkiä ja laulaa.Kaikille muillekin ihmisille olen aina iloinen ja onnellisen oloinen vaikka sisälläni huutaa.Vihaan omaa ulkonäköäni,vartaloani,kaikkea!Painan mielestäni ihan liikaa vaikka olen normaalipainoinen (180cm ja 73kg).
Nytkin pyysin miestäni lähtemään koiran ja vauvan kanssa lenkille, sillä verukkeella, että minun täytyy tehdä töitä.Kuitenkin otin kaapista sipsejä ja jotain juustokierteitä ja istun sohvalla,kirjoitan tätä ja syön ja vihaan itseäni.Rakastan liikkumista ja käyn jumpassakin ja sosiaalinen elämäni on aktiivista, syöminen on vain pakkomielle!

Miten pääsen tästä eroon ja onko kellään samaa ongelmaa?Olisin todella kiitollinen jos joku apu löytyisi!

2

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sylillinen

      Kuulostaa hieman BED-iltä.
      Suosittelen tutustumaan Syömishäiriöliitto Sylin nettisivuihin! Sieltä saa hyvää infoa ja siellä on myös avoin keskustelupalsta kaikenlaisia syömishäiriöitä sairastaville sekä myös omaisille!

    • mussunmussu

      Mulla ihan sama juttu. En oikein tykkää syödä herkkuja jos mies tai joku muu näkee. Ahmin salaa. Välillä mulla on kitkukausia jolloin syön arkisin maks. 1000 kcal ja viikonloppuisin ahmin. Välillä ahmin putkeen monta viikkoa. Painoni aikuisiällä on vaihdellut 56-98kg. Nyt painan 70kg. Tää on ihan kauheeta välillä. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe