Törkeä palvelu Putkiliike Goomanissa ja tolkuttomat hinnat. Tämän Kuumanin käsi on syvällä iiläisten taskusa. Oulusa on putkiliike Pohjois-Pohjanmaan LVI1 jolla on iiläisiä asentajia ja kohtuulisemmat velotukset. Tarvikkeistaki saa alennusta ku tahtoo. Samoin vaikkapa Oulun Vesi ja lämmöstä ja onha Oulusa monta muutaki putkijohtoliiketä.
Tilaa lvi-asentaja
43
6012
Vastaukset
- Tämmöstä vaan
Kuljen Iistä Ouluun töihin ja tämä LVI1 paku tai jopa kaksi AINA ne ohittaa riskirajoilla motarilla ja ylinopeutta. Hyvät LVI1:n omistajat - sanokaa näille Iin sälleille että ajaisivat rajoituisten mukaan ja muita tienkäyttäjiä arvostaen. Näiden ylimielisen käytöksen takia en ikinä käytä enkä suosittele muillekkaan kyseisen puljun palveluja.
- 7+8
Turhaa kitiset, pojat vaan kiiruhtavat työpaikalle ja ajavat köröttelijöistä ohi. Tehokasta toimintaa, mitä sitä tien päällä tupeksimaan! LVI1:n asentajat ovat nopeita niin työssään kuin tien päälläkin.
- 13+4
7+8 kirjoitti:
Turhaa kitiset, pojat vaan kiiruhtavat työpaikalle ja ajavat köröttelijöistä ohi. Tehokasta toimintaa, mitä sitä tien päällä tupeksimaan! LVI1:n asentajat ovat nopeita niin työssään kuin tien päälläkin.
Ei ole muuten turhaa kitinää, töihin voi lähteä hyvissä ajoin ettei vaaranna muita kulkijoita. Minäkin olen kiinnittänyt huomiota juuri tuon firman lippalakkihurjastelijoihin.
- näin on
Huomattu sama asia!
- 4+9
13+4 kirjoitti:
Ei ole muuten turhaa kitinää, töihin voi lähteä hyvissä ajoin ettei vaaranna muita kulkijoita. Minäkin olen kiinnittänyt huomiota juuri tuon firman lippalakkihurjastelijoihin.
Ei ne mitään hurjastelijoita ole, itse olet köröttelijä!
- FERRARIMIES
SEURATA MITEN AJAA MAHDOLLISIMMAN MONEN AUTOILIJAN KUN LIIKENNE VAHINKO SATTUU ONPAHAN SILMINNÄKIÖITÄ AJAAKO LAKIEN MUKAAN NIINHÄN KAIKKIEN PITÄIS AJAA
- rattitaituri
Haista passka köröttelijä, ite vaarannat liikenteen vellihousuhomo!
- jorhe
eivät oo mua ohitelleet mä kylläkin ne muutaman kerran jätkillä liian hitaat vehkeet aina koko väli ouluun 180-290 et silleen
- LVI-Insinööri
Jahas ja mitä muuta näillä LVI:n pojilla on päässään kuin lippikset. Mikähän heitä yhdistää?? Taidan kuitenkin vielä harkita näitä LVI1:n palveluita.....
- CENTTERIMIES YIT
kYLLÄ HARKITAAN LVI1 PALVELUITA OVAT YLIMIELISTÄ JOUKKOA VAIKKA PITÄISI OLLA ASIAKAS PALVELEVAA JOUKKOA ASENTEET KERTOVAT JA NÄKYVÄT NE KERTOO KAIKEN.PALVELUA LÖYTYY MUUALTAKIN JA PAREMPAA.
- Lapsiraukkakuskit
CENTTERIMIES YIT kirjoitti:
kYLLÄ HARKITAAN LVI1 PALVELUITA OVAT YLIMIELISTÄ JOUKKOA VAIKKA PITÄISI OLLA ASIAKAS PALVELEVAA JOUKKOA ASENTEET KERTOVAT JA NÄKYVÄT NE KERTOO KAIKEN.PALVELUA LÖYTYY MUUALTAKIN JA PAREMPAA.
Ylimielisesti ajavat firman autoilla Iistä, joudun nimittäin joka päivä tämän todistamaan. Lapsellista heidän täällä puhua köröttelijöistä kun NOPEUSRAJOITKSIEN mukaan TÄYTYY JOKAISEN ajaa.
Poliisit voisivat ottaa erityiseen tarkkailuun nämä LVI1:n kuskit.
- 8+4
tuon hurjastelunko takia pitäisi välttää tämän kyseisen firman palveluja? höpö, höpö... itse ajan työssäni pakulla vuodessa noin 60- 70 tuhatta kilometriä ja olen huomannut että henkilöautoilijoilla on kova tarve päästä ohittamaan paku, kun se tulee näkösälle ja heti sen jälkeen lasketaan nopeutta ja jäädään tahallaan jarruksi eteen... heillä saattaa hyvinkin olla todella kiire, jos esim mahdollisesti on tullut asiakkailta paljon tilauksia. kyllähän se varmaan tympii, jos esim ajelet jollai bemarilla tai mersulla ja paku ajaa ohitse, mut ei meidän tarvi alkaa kyttäileen toisiamme. sitä varten on olemassa viranomaiset...
- Ei voi olla totta
SIIS puolusteletko tosiaankin ylinopeushurjastelua ja muiden tienkäyttäjien vaarantamista????? Et ole aikuinen.
- Ii-skotti
Ei voi olla totta kirjoitti:
SIIS puolusteletko tosiaankin ylinopeushurjastelua ja muiden tienkäyttäjien vaarantamista????? Et ole aikuinen.
Ajakaa vain ohi jos köröttelijä ilmaantuu eteen. Reipas ja ripeä ohitus vaikka hienoista ylinopeusta käyttäen on turvallinen tapa ohittaa! Köröttelijät vain valittaa kuin reippaat lvi-asentajat kiirehtivät työtehtäviinsä.
- teuvo3
ylimieliset köröttelijät jääkää kotia
- 8+4
just näin :) teuvon kans samoilla linjoilla... eläkeläiset ajelkoot tien reunassa :D
- pohjoisiiläinen
mie oon ollu tyytyväinen goomannin toimintaan.
- eteläiiläinen
... ja maksoit ittes kipiäksi!
- matula
eteläiiläinen kirjoitti:
puhuttaisiin täälläkin jostain kaapelista mikä tänne pitäs saada eikä penikoiden idioottiohituksista
- pohjoisiiläinen
eteläiiläinen kirjoitti:
en maksanut itteeni kipiäksi.
- haukiputtaalainen
iiläiset valittaa aina..mikkää ei niille kelepaa..hankkikaa elämä..j
- Paasonperäläinen
Hyvää työtä tekivät ainakin meidän öljypolttimon kanssa, hintaa en osaa kommentoida kun ei ole vastaavasta vertailukohtaa.
- kallista kuparia
Ainakin LVI-tarvikkeista, joita ei muualta Iistä saa Goman osaa rokottaa viimeisen päälle eli Ouluun verraten lähes tuplahinnat.
- Juupajuu
Mikset sitten käy ostamassa Oulusta.
- kuparia kuparia
Juupajuu kirjoitti:
Mikset sitten käy ostamassa Oulusta.
Niin käynki ens kerralla! Niin kannattaa tehä muittenki. Tai hakea Kärkkäiseltä.
- ei tukea huuhaalle
kuparia kuparia kirjoitti:
Niin käynki ens kerralla! Niin kannattaa tehä muittenki. Tai hakea Kärkkäiseltä.
Kärkkäiseltä ei kannata ostaa mitään, niin vaarallista huuhaata Magneettimediassa julkaisee.
- muoviputkenvenyttäjä
Säästin parisataa kun tilasin työn Oulusta, kuumanin tarjous oli sen verran kalliimpi!
- IILVI
Onhan Olhavassakin LVI liike. Miktkä lie hinnat siellä...?
- olhavajoen killi
Paljon Gomania edullisemmat! MOT.
- kysyjä
"Ei kuulu palveluun" Gomanilla vastattiin kun kysyin lämminvesiboilerin asennusta puhelimiste ja kun oli boileri valmiina.Että näin IIssä palvellaan.
- toinen kysyjä
Soitapa mihin tahansa oululaiseen firmaan, niin kyllä tulee asentaja! Gomanin äijää leuhkempaa yrittäjää ei Iistä löydy.
- noman1
lvi- asennus kantolalta kannaattaa kysyä.
- vesipolvi
Ja Kuivaniemellä toimii lvi-urakointi Arttu Höyhtyä, tosi pätevä nuori mies! Pyyhkäisee pakullaan äkkiä Iihinkin.
- Anonyymi
Tuota lessua et kotiisi halua!
- huuperin kaljaa!
LVI-Kantola sai vasta yrittäjäpalkinnon. Siinä vasta kunnon lvi-urakoitsija. Kannattaa tilata Kantolalta alan työt ennemmin kuin ahneelta Guumanilta.
- ex-chimney sweeper
Jokainen yrittäjä luo palvelunsa sellaiselle pohjalle, jota pystyy pitämään yllä. Esimerkiksi Iissä toimiva kansallisesti ja kansainvälisesti kehuttu ja mainittu konepajayritys ei ehkä ala minun postilaatikkoon suunnittelemaa metallikettinkiä hitsaamaan pötköksi vaan keskittyy hieman eri tarjouksiin ja työtehtäviin. No sitten kyseinen Putkiliike Goman; itse olen saanut palvelua ja kohtuu hintaan silloin kuin olen sitä eniten tarvinnut. Esimerkkinä talvella2013 eräänä lauantaina hajonnut kiertovesipumppu, kello oli 13.45 ja olin paikalla viittä vaille putkiliikkeessä, pumppu hyllytavarana, ostin pois asensin ja kas homma oli hanskassa. Ouluun ja Haukiputaalle en olisi ehtinyt tai jos olisin mennyt, pumpun hinta matkoineen ja käytettyine aikoineen olisi ollut hulppea. Ehkäpä kyseinen putkiliike keskittyy tarjoamaan kokonaisvaltaisia paketteja ( omakotitalon lvi-työt tai isommat urakat) ja tarjoaa matti meikäläiselle peruskauraa. Ja kas, asiakas voi itse valita ja mennä sinne mistä parhaan palvelun itselleen saa. Niin minä ainakin teen ja asioin Oulun ympäristökuntien liikkeissä aina tarvittaessa. Tärkeintä itselleni on A) tuotetta on saatavilla, B) sitä ei tarvi tilata tai jonottaa, C) sen voi ostaa itselle heti käteisellä, D) plussa on jos yrityksellä on toimivat kotisivut tai liikkeen tiedot löytyy netistä sekä puhelinnumero, jotta asian voi tarkista. Myös tuotteiden varastotilanne olisi hyvä olla netissä , ei välttämätön. No tässäpä nämä. Näillä tiedoilla olen aina saanut hyvää palvelua sieltä, minne olen mennytkin asioimaan, jopa Putkiliike Gomanilta. Eikä ole tarvinnut netissä märistä putkiliikkeiden palveluista, kuskeista tai pakujen ohituksista. Kaikille hyvää illan jatkoa ja ilon kautta.
- Kuispää
Taitaa olla siellä Iissä enemmän raivotautista porukaa siellä on noussu kuis päähän eipä taida tietää ennen kuin ajaa jonkun päälle.
- Salatut Eläimet
Jep. Jep. "Kun aamu alkaa aalla ja aa illan lopettaa, silloin on syytä kysyä mistä kenkä puristaa". Tuohon aikaan ja vähän hoonolla soomella liikenteessä...... Täytyy kyllä varoa silloin kun olet hereillä, voit ajaa vahingossa vaikkapa lapsen päälle. Iissä tai missä sitten lienetkin. Ja jos kirjoitustaito on tuota, niin entäpä lukutaito. Kuinka sujuu sulta liikennemerkkien lukeminen ja tulkitseminen?? Näinhän tämä nettikommentointi etenee. Asiallista ja rakentavaa keskustelua.
- Vajaaputkinen
Arttu Höyhtyä Kuivaniemeltä kävi asennuskäynnillä! Suosittelen! Pätevä ja innokas kaveri, toisin kuin Gomanin leuhka äijä.
- alanmies
goman on paras siellä on vettä jo toisessa polvessa
- alaton_mies
goman on kallein, vettä kerääntynyt polveen aivan liikaa. ja k*sta korvien väliin.
- Anonyymi
Taas oli LVI1:n miehet hommissa Iissä. Loistava palvelu, mukavat tyypit. Kohtuuveloitus verrattuna Goodmaniin jolla on käsi syvällä iiläisten lompakosa.
- Anonyymi
Iissä on uusi putkifirma, LVI Onni. Toimelias mies, kohtuulaskutus. Suosittelen, Guumanni kannattaa unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067