- Marko "imuri" Kiprusoff
- Teemu "hiivajalka" Selänne
- Jere "ruma ankanpoikanen" Lehtinen
- Jarkko "finni" Ruutu
- Ville "vinoutunut" Nieminen
- Raimo "raato" Summanen
- Antti "rappio" Laaksonen
Suurimmat pettymykset
7
745
Vastaukset
- Toope
Entäs Janne "juoppo" Niinimaa
- boya boya
hiivajalka Selänne oli kyllä aika hauska. Mutta entäpä sitten Kurri? Ei sanaankaan?
- Jukka A
Jari "blondi" Kurri toimi kosmetiikkana. Tai olla joku sopimus jonkun hiuspesuaine-firman kanssa. Tästä johtuen ei Kurria voi tuohon listaan kelpuuttaa. Se olisi vähän sama kun sanoisi että "Vital Shampoo Plus , oli huono".
- Jep
Vitun idiootti! Se on Miikka eikä mikään Marko. Et taida muutenkaan tietää lätkästä yhtään mitään kun pitää täällä vaan pillittää.
- jeah
no joo toi on taas joku 12v tuleva amis joka ei tajuu mistään mitään ja luulee itte osaavasa tehä jotain.tai sitte se on sellanen isiliising puolinainen.
- Korkein Totuus
Suurimmat pettymykset olivat Suomi24 World Cup-sivustolle kirjoitelleet mitään jääkiekosta ymmärtämättömät idiootit:
Jukka "läskipää" A.
Nicke "impesilli"
Se torvelo, joka kirjoitteli niitä Palffy ja Hossa-juttuja, jotka kaikki hävitettiin. Kiitos sheriffit. Lisäksi kymmenet muut hei-mun-yleissivistys-ja-tiedot-on-amiksen-tupakkapaikalta-tyypit!- Jukka A
...vitun nalkuttaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363452Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4711720Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1401501- 1211446
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171407Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5531379- 1131335
- 491069
- 661004