Olin jo aikeissa kokeilla Pösöjen omistamisen jälkeen VAG-tuotteita mutta olen tullut järkiini ja pysyn Pösössä. On vielä pientä ja halpaa vaihdella palaneita polttimoita ja raidetangonpäitä tai koiranluita 100000 km välein, kun moottori ja vaihteisto pelaa moitteettomasti koko auton pitoajan
Parasta pysyä Pösöissä
12
324
Vastaukset
- En pysty vaihtamaan
Kyllä monen pösön omistajan on pakko pysyä samassa merkissä. Pösöstä pääseminen eroon maksaa tosi paljon, muut merkit eivät maksa pösöstä paljoakaan. Näin on ainakin minun kohdallani, ajaisin mieluummin paremmalla ja laadukkaammalla autolla, mutta rahani eivät riitä kunnon autoon.
- en vaihda
Kerro minullekin ne laadukkaat autot, niin menen heti seuraavaksi koeajamaan.
- PSA, 406
Varo kuitenkin sakemannin "kunnon" kunnon autoja, esim Audi V6, MB joitakin malleja. Audi ja MB palstoilla valavisevia kokemuksia kyseisistä kunnon autoista.
- seuraavaksi pösö
On ne yksilöitä. Minun pösöt on kestäneet hyvin. Nyt menossa 3008 diesel kolme vuotta, eikä vielä yhtään mitään, ei pienintäkään harmia. Kesärenkaat ja lasinpyyhkimet on kuluneet loppuun. Ei mitään muuta.
- tosipösilöille
"Itse ostin eilen Peugeot 508:n ja samantien ilmastointi jumittui kolmannella käynnistyskerralla ;D
Täällä oli jossain myös kirjoitettu ikkunoiden huurtumisesta, niin itsellä kaikki ikkunat huurtuivat oikein kunnolla, kun toi ilmastointi jumahti puhaltamaan kuumaa täysillä ikkunalle.
Tämän jälkeen myös tuli xenoneiden directional headlights failure, joka on nyt ainakin kolme käynnistystä pysynyt..
Taitaa olla kovaa tämä Peugeotin omistajan elämä, kun jo 12h sisään mahtuu enemmän sähkövikoja kuin neljään edelliseen autoon kymmenessä vuodessa ;D" - noin siinä käy
tosipösilöille kirjoitti:
"Itse ostin eilen Peugeot 508:n ja samantien ilmastointi jumittui kolmannella käynnistyskerralla ;D
Täällä oli jossain myös kirjoitettu ikkunoiden huurtumisesta, niin itsellä kaikki ikkunat huurtuivat oikein kunnolla, kun toi ilmastointi jumahti puhaltamaan kuumaa täysillä ikkunalle.
Tämän jälkeen myös tuli xenoneiden directional headlights failure, joka on nyt ainakin kolme käynnistystä pysynyt..
Taitaa olla kovaa tämä Peugeotin omistajan elämä, kun jo 12h sisään mahtuu enemmän sähkövikoja kuin neljään edelliseen autoon kymmenessä vuodessa ;D"kun laittaa sisäilman kierron päälle, kun ei taidot riitä opettelemaan eri nappuloiden toimintaa, et ole ainoa idiootti..
- lcgfhxcjhkvcjhkhcvuj
noin siinä käy kirjoitti:
kun laittaa sisäilman kierron päälle, kun ei taidot riitä opettelemaan eri nappuloiden toimintaa, et ole ainoa idiootti..
Idiootiksi nimittely taitaa sittenkin kertoa enemmän sanojasta kuin kohteesta...
Mutta siis, jos nappuloiden merkitys ei avaudu ihan tuosta vaan, niin kyllä on suunnittelu mennyt pieleen. - Ranskalaiset yeeees
lcgfhxcjhkvcjhkhcvuj kirjoitti:
Idiootiksi nimittely taitaa sittenkin kertoa enemmän sanojasta kuin kohteesta...
Mutta siis, jos nappuloiden merkitys ei avaudu ihan tuosta vaan, niin kyllä on suunnittelu mennyt pieleen.Ihmiset niitä käyttää, ja useimmat osaakin, mutta nykyiset autot vaatii hiukan enemmän perehtymistä, kehitys menee jatkuvasti monimutkaisempaan suuntaan varustelussa. Koskaan en ole ostanut autoa jota en osais käyttää.
- juusteers
tosipösilöille kirjoitti:
"Itse ostin eilen Peugeot 508:n ja samantien ilmastointi jumittui kolmannella käynnistyskerralla ;D
Täällä oli jossain myös kirjoitettu ikkunoiden huurtumisesta, niin itsellä kaikki ikkunat huurtuivat oikein kunnolla, kun toi ilmastointi jumahti puhaltamaan kuumaa täysillä ikkunalle.
Tämän jälkeen myös tuli xenoneiden directional headlights failure, joka on nyt ainakin kolme käynnistystä pysynyt..
Taitaa olla kovaa tämä Peugeotin omistajan elämä, kun jo 12h sisään mahtuu enemmän sähkövikoja kuin neljään edelliseen autoon kymmenessä vuodessa ;D"kannattaa bootata ajotietokonejärjestelmä,,,katso ohjekirjasta
jos ei palaudu normaaliksi...vie huoltoon - kaikki tyylillään
lcgfhxcjhkvcjhkhcvuj kirjoitti:
Idiootiksi nimittely taitaa sittenkin kertoa enemmän sanojasta kuin kohteesta...
Mutta siis, jos nappuloiden merkitys ei avaudu ihan tuosta vaan, niin kyllä on suunnittelu mennyt pieleen.http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=69270.0
"6000tkm ajettu ja taas pajalle...", eikös tälläkin palstalla moitittu että tojon huoltoväli niin lyhyt....pösöä saa kovasti korjata ennen ensimmäistä määräaikaishuoltoa...eipä ihme että tuli kiire tiputtaa 508 mallin takuu 5vuodesta 3v / 100tkm ja siinäkin kyllä on tekemistä..tosin Peugeot omistajat ovat tottuneet itse maksamaan suunnittelu virheistä johtuvien vikojen korjaukset...jopa takuuaikana..., uuden PSA tuotteen ostajat ei ole niitä: "kuusen kirkkaimpia kynttilöitä" !!!! - Seb. Löe.
kaikki tyylillään kirjoitti:
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=69270.0
"6000tkm ajettu ja taas pajalle...", eikös tälläkin palstalla moitittu että tojon huoltoväli niin lyhyt....pösöä saa kovasti korjata ennen ensimmäistä määräaikaishuoltoa...eipä ihme että tuli kiire tiputtaa 508 mallin takuu 5vuodesta 3v / 100tkm ja siinäkin kyllä on tekemistä..tosin Peugeot omistajat ovat tottuneet itse maksamaan suunnittelu virheistä johtuvien vikojen korjaukset...jopa takuuaikana..., uuden PSA tuotteen ostajat ei ole niitä: "kuusen kirkkaimpia kynttilöitä" !!!!'kaikki tyylillään'
Ei kynttilöitä, mutta muuten ihan järkevää porukkaa.
Tuo vika, joka ilmeni linkistä on jokin hyvin pieni säätöjuttu, nehän vain ilmenevät mainituilla tavoilla.
Mikä sinut tälle palstalle pakotti herjaa heittämään, jos VAG-tuote tyydyttää...ole iloinen siitä...se on harvinaista herkkua.
Totuus on myös tojojen kohdalla selvä, niitä huolletaan melkein jatkuvasti...eli 15.000tkm välein...ja muut huollot päälle..
Kokemusta on neljästä tojotasta ja niihin liittyvistä rutiineista ja tiedän ettei 15.000tkm huollot aina riittäneet eliminoimaan kaikkia vikoja. - Seb lööki
Seb. Löe. kirjoitti:
'kaikki tyylillään'
Ei kynttilöitä, mutta muuten ihan järkevää porukkaa.
Tuo vika, joka ilmeni linkistä on jokin hyvin pieni säätöjuttu, nehän vain ilmenevät mainituilla tavoilla.
Mikä sinut tälle palstalle pakotti herjaa heittämään, jos VAG-tuote tyydyttää...ole iloinen siitä...se on harvinaista herkkua.
Totuus on myös tojojen kohdalla selvä, niitä huolletaan melkein jatkuvasti...eli 15.000tkm välein...ja muut huollot päälle..
Kokemusta on neljästä tojotasta ja niihin liittyvistä rutiineista ja tiedän ettei 15.000tkm huollot aina riittäneet eliminoimaan kaikkia vikoja.http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=31479.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=68856.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=68829.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=59272.0
Vammaisten varma valinta jos lääkäri antaa ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?
Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot5873900Muuttaisiko viesti mitään
Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j483338- 382811
Valpuri Nykänen elokapina
Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.662779Oon vähän ihastunut suhun nainen
Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)192154- 322101
Se että tavattiin
Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni121997- 291875
Oot pala mun sielua
Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my171830Hei T........
Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu471759