KuntoCenter Ideapark ?

Kuntoilijako?

Oon harkinnut että ottaisin ensi vuoden alussa kuukauden salikortin, mutta mulla olisi nyt muutama kysymys vielä tähän lisäks.

1. Jos ostan sen kuukauden kortin 60€, niin siihen lisäksikö ostetaan vielä 45€ kulkukortti? Ja että kulkukortti palautetaan sitten kun 1kk salikortti on loppu?

2. Millainen sali muuten teidän mielestä?

3. Joku puhui että siihen tulis mukaan personal trainer, vai tarvitaanko siihen myös joku lisämaksu?

4. Onko niille kaikille ryhmäliikuntatunneille pakollinen osallistuminen?

Anteeksi jos nää on vähän typeriä kysymyksiä, mutta oon kiitollinen jos joku vastaisi. Me kaverin kanssa ei olla koskaan käyty kuntosaleilla enkä oikeen uskalla soittaakaan sinne, kun pelkään puhelimella soittamista :D

2

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkaisua

...
      5. Suoritettaisiinko siellä anuksen valkaisua?

• petteri3

Olen asiakas, enkä henkilökuntaa, mutta jotakin luulen tietäväni.
      1) 45E kulkukortti on sitä varten, että pääset sisään silloin, kun vastaanotto ei ole auki. Se on kertamaksu ja kulkukortti on voimassa ikuisesti, toki siis sillä voi kulkea vain silloin kun sinulla on kuukausi/vuosi-maksu voimassa. Tätä maksua ei saa takaisin, koska kortti on sinun forever.
      2) Siisti ja mukava. Sopivasti porukkaa, ei tarvi laitteille jonotella, mutta ei olla ihan yksinkään siellä.
      3) Henkilökunta opastaa laitteiden käytössä ja tekee treeniohjelman. Ohjelmaa päivitetään myöhemmin pyynnöstäsi (myös tämä ilman erillistä maksua). Semmoista Personal traineria, joka jatkuvasti kyttäisi siinä vieressäsi ja huutaisi "menee yksi vielä", niin semmoista ei saa - en tiedä saisiko lisämaksustakaan :)
      4) Itsellä on vuosikortti, mutta yhteenkään ryhmäliikuntaan en ole osallistunut. Eli niihin ei tietenkään tarvi osallistua. Niissä onkin yleensä enemmän porukkaa kuin kuntosalin puolella, joten voi olla, että ei edes pääsisi vaikka haluaisikin, koska paikat menee joka tunti aina paikalle saapumisjärjestyksen mukaan.
      Ja kuntosalillakin saa tehdä joko ohjelman mukaan tai ihan miten itse haluaa. Mikään ei ole pakollista!
      5) Ei tietääkseni. Nämä ovat kosmetologin palveluita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1760
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe