Mersu Forumilta loytyi nyt sitä kauan odotettua faktaa korroosiosta.
Tässä muutama kuva aidosta Suomi "yksilöstä",
Nämä paikat syytä katsoa, tosin ei niitä voi olla näkemättä:
http://personal.inet.fi/cool/impedanz/ruoste.htm
Väyrystä ostavalle
14
3102
Vastaukset
- afa
vaihdoin kaverille etuiskarin yläjousikupin kesällä kun oli jousi tippunut kesken ajon(ylä kuppi mädäntynyt irti)ja nyt viime viikolla toisen puolen kun sekin oli niin mätä että lähti repimällä irti!!!Muutenkin autossa on kukkaa siellä täällä että pitää yli maalata.V#ttu mitä paskoja ja yli arvostettuja
- ???
Seuraavissa kuvissa esiintyy ruosteasiantuntijoita samalta sivustolta!
http://personal.inet.fi/cool/impedanz/images/Bileet-tapahtumat/31.10.03/IM000380.JPG
http://personal.inet.fi/cool/impedanz/images/Bileet-tapahtumat/31.10.03/IM000385.JPG
http://personal.inet.fi/cool/impedanz/images/Bileet-tapahtumat/31.10.03/IM000368.JPG- Hekin
Hekin ovat väyrysen ruosteet oivaltaneet!
Ei muuta mitenkään sitä TOTUUTTA, että W210 MERSU RUOSTUU JO UUTENA!!! - Salaisuus
Hekin kirjoitti:
Hekin ovat väyrysen ruosteet oivaltaneet!
Ei muuta mitenkään sitä TOTUUTTA, että W210 MERSU RUOSTUU JO UUTENA!!!ollut tuo Mersujen pehmeneminen, nopeammin kuin mikään muu vastaava kokoinen auto.Pyritty saamaan halvalla "laatua".
- PPW
PÖSILÖT ei ole olemassakaan autoa mikä ei ruostu niitä pitää osata käyttää,ruostesuojaus ja PESU auttaa.Itselläni on 1996 väyrynen 470.000 ajettu ja 2 vuoden välein ruostesuojaus tarkistettu ja ei ole kukan kukkaa eikä muitakaan vikoja.Katselkaa niitä focuksia toyotia yms... ne mätänee vaikka tekis mitä.
- Niinkö
ruostuu noin ärhäkästi?
Tuskinpa vaan.
Ei yhtään muuta merkkiä tullut tuon ikäisenä vastaan umpi ruosteessa. - Tosi
Ei ruostu..ei ainakaan vielä..
Pesen ja kuivaan mersuni joka viikko.Vahaan vähintään kerran kuukaudessa.
Joka toinen kuukausi käytän oman W210 ruostetarkastuksessa, kaikki alkavat ja epäilyttävät ruosteenalut eliminoidaan!
Elämäni pyörii Mersun ympärillä..olen tavattoman onnellinen, sillä minulla on mersu joka se ei ole ruostunut.
Mutta pelkään suunnattomasti sitä päivää kun löydän ruosteita omasta mersustani..olen varannut jo alustavasti ajan terapeutiltani, sen varalta, jos tällainen onnettomuus iskee. - Ruosteen uhri
ei voi ruostua -ainakaan korista- kun on tehty alumiinista. Niin myös A2.
- Honda kuski vaan
Eipä tuollakaan tökinnällä mitään todellista saavuta.
On vähän samanlaista räksytystä, kuin Ympärikateellisten suomalaisten herjat Palanderista, Räikkösestä, tai jostain muusta menestyjästä.
Toki nuo ekomaalit eivät vastusta ruostetta entiseen malliin missään automerkissä.
Eikö mersu ole ottanut nykyään käyttöön jonkun nanopartikkeli menetelmän?- xxx
Nykyään täysin eri meininki mersulla, autoissa kunnon ruostesuojaukset ja esim. ovet uudessa e-sarjalaisessa alumiinia.
Kumma juttu, että samanikäiset (-97-->) a-sarjalaiset ei ruostu varmaan ollenkaan, toisin on näköjään e-sarjalaisen kohdalla.
- Kallonkutistaja
Näyttää taksilta, jota on pesty usein liuottimilla, mutta ei juurikaan vahattu. Mutta hyvä esimerkki, siitä mistä tosiaan helpoiten ruostuu, jos ei kunnolla pidä huolta.
- Heh
kaikenlaista ja ei tuonikäsen sais vielä ruostua, on sentään kalliis auto ollut uutena.
Ei kunnolla tehty auto mätäne noin 8 vuodessa. - Kallonkutistaja
Heh kirjoitti:
kaikenlaista ja ei tuonikäsen sais vielä ruostua, on sentään kalliis auto ollut uutena.
Ei kunnolla tehty auto mätäne noin 8 vuodessa.Tuo mikä tahansa uusi auto minulle, niin ruostutan sen kolmessa vuodessa samaan kuntoon (vaikka ei sais).
Ei ollut tarkoitus olla puolustuspuhe mersuille, vaan oikeastaan päinvastoin. 210-mersut kaipaavat tavallista parempaa huolenpitoa, ja pysyvät kyllä hyvässäkin kunnossa, kuten mikä tahansa muukin auto.
- sorppi
Olen tässä etsiskellyt 124-koppasta 6-sylinteristä bensameseä jo jonkin aikaa. Eräässä kaupassa pääkaupunkiseudulla juteltiin tovi kauppiaan kanssa eri mersuista. Hänellä oli kokemusta kahden vuoden ajalta Saksan tuontimersuista. Tietysti suomalaisistakin, mutta pääasiassa tuovat saksasta autoja mersuliikkeiden kautta, kuulemma muuten oikein takuun saa mittarilukeman paikkansapitävyydestä.
Pihassa oli saksantuonti 151tkm -92 260E, ihan priimakuntonen, ei missään ruostetta. Vertailun vuoksi myyjä näytti pihassa seissyttä 73tkm ajettua -00 200CDI-Väyrystä, jossa oli rupea takaluukun avaimenreiän ympärillä, takakaaressa ja ovissa....en ollut uskoa silmiäni, mutta näin se vaan tosiaan taitaa olla, että Väyryset ruostuu. Todella ihmeellistä! Ja minä olen mersuihminen henkeen ja vereen! Ei niin kallis auto, yksikertaisesti EI SAA ruostua tuon ikäisenä! Olkoonkin sitten mitenkä vain Suomi-auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862