Lampaat BHÄÄÄÄ , Bhääää, suomen lammas farmi,Seläänne voisi mennä hoitamaan lapsia !kun on Mamas Boy ja se selänteen ammattikin ? ja Summanen on lammas jengin pomo etä kuorossa BHHÄÄÄÄÄÄÄ BHÄÄÄÄÄÄÄÄ BHÄÄÄÄÄÄÄ
KULTA VOITETAAN HOPEA HÄVITÄÄN !
5
533
Vastaukset
- ksdjoi
No entäs sinä sitten. Sinä et varmaan ole koskaan voittanut mitään. Just tommoset luuserit niinkuin sinä tälläkin palstalla pillittävät.
- hmm
mee sanoo toi Selänteelle äläkä tänne tuu vinee stna.
- leijona
Sä oot ihan selvä iso ällä eli toisin sanottuna LUUSERI!!!!!! Kuinka sä voit olla tommone tuut tänne haukkuun toisiin ku ite et varmaankaa oo mitää voittanu koko ikäs aikana niin sit sitä mollataan toisii jos niil menee paremmin ku sulla.
- Suomi 4 ever
Sut pitäis tosiaan viedä saunan taakse ja lopettaa, PERKE*E! Selänne on pelannut loistavan uran ja sillä on ollut viimeset 3 kautta polvi paskana!!!1 Ja se on pelannu ja pelannu eli Suomex se on tosimiäs!!!!! Sulla jos tulee mustelma niin sä oot varmaan heti sairaala jonossa!!!!!
- ikuinen Suomi-fani
Mun mielestä Summanen on ihan surkee valmentaja. Ensinnäkään, se ei osaa peluuttaa oikeita pelaajia. Toiseks, se valii aina vääriä pelaajia vääriin paikkoihin. En osaa sanoo paljon mitään sen pelaajantaidoista, mutta ainakaan sillä ei koo kovin paljoo pelisilmää. Suomen joukkue tarvitsis ainakin uuden päävalmentajan, jos ei sitten muuta. Mutta voishan niitä pelaajiakin vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173621Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2373531Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4821800- 1321549
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1481535Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5681444Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171417- 1131365
- 491099
- 751055