Kunnon suomalainen osaa hävetä kilpailussa narisematta! Reiluna suomalaisena tunnustan että Kanadan joukkue oli tälläkin kertaa parempi ja jokaisen se pitäs tunnustaa. Ei tarvii olla huono jääkiekkomaa vaikka häviää paremmalle joten ei muutaku kaukaloon vaan harjoitteleen että voi jatkossa taistella paremmuudesta tiukemmin ottein!
Lopettakaa joukkueemme haukkuminen kun ette itsekkään pysty parempaan! Jos pystyisitte parempaan niin olisitte valittu joukkueeseen. ...niin että miettikääs hiukan mitä kirjoittelette...
hyi teitä
eräs
2
262
Vastaukset
- Super-Pekka 5 vee
mä osaan ainakii paremmin piru vieköön :(
- Pete
Okei! Kiekko pomppi ehkä hieman enemmän Kanadalle, mutta pitkään aikaan en ole nähnyt Suomen pelaavan noin hyvää kiekkoa.
Kun katsoo joukkueiden nimi listaa, niin kannattaisi hieman enemmän arvostaa saavutusta.
Itse lasken hopean vähintään yhtä hyväksi saavutukseksi kuin MM kullan -95.
Sen verran kovia nimiä ja joukkueita Suomi kisoissa pyöritti ja voitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868