salmentöyryntien piereskelijät

ultsimultsi

kuka oli päästellyt taas tänään uber leijan salmentöyryntien hississä?
viime viikolla siellä oli "salainen hiihtäjä".
jotenkin alkaa tuntua siltä että hiippari tykkää jättää pierunsa lainaksi hissikoppiin että saa haistella sitä taas palattuaan uudelleen.

viime vuonna oli talon ukko jättänyt kaameat kananmunaripulileijat lainaksi hissiin. kesti varmaan viikon että haju pääsi lopullisesti ulos. vaatteetkin haisi samalle kiisulle kun asuntoon asteli.

olen kyllä kuullut pieruja imevistä atk tuoleista mutta hississä ne ovat perin ärsyttäviä.

yritän nyt jäljittää erästä pierua joka tulvahti vastaan pyöräkellarissa. joitakin tuntomerkkejä sekä epäilyjä on jo saatu, jäljet näyttäisivät johtavan erääseen asuntoon jossa asuu eräs bolsevikki ja on ennenkin jäänyt kiinni pierunsa haistelusta keskellä porraskäytävää.
tykkää tehdä kiusaa hisseissä, pyöräkellareissa,nuuskii myös satulat läpi.
on saanut liikanimenkin, "penkki-pertti".

yllätyksekseni olen myös selvittänyt salmentöyryntiellä jo pitkään mysteerinä olleen eteispiereskelijä tapauksen. hommahan meni niin että taloon tultaessa kun ulko oven avasi niin voi sanoa että talo toivotti tervetulleeksi tai ainakin haistatti iloisesti. eteisessähän oli tämä kuuluisa puinen kittijakkaraksikin kutsuttu tuoli josta nyt sitten tämä sonnan pidättelijä yllätettiin torstaina. siinä se oli istuskellut tahallisesti levittäen kakkahaisua koko eteiseen ja tuolin pieruja imevä nahkapäällyste vieläpä säilytti leijat.
ukko jäi kiinni ystäväni toimesta ja lupasi toimittaa jakkaran pois eteisestä.

hissiarvoitus on vielä keskeneräinen ja vinkkejä otetaan toki vastaan.

3

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasta viihdettä ol

ei salmentöyryntiellä mutta kerrostalossa ja kouvostoliitossa kylläkin tapasi aikoinaan eräs asukas pitää parvekkeellaan pierukonserttia. Konserttia pääsi kuuntelemaan ilmaiseksi omalta parvekkeeltaan. Asukas oli vain tylsistynyt ahtaaseen kerrostaloelämään ja ajatteli alkaa viihdyttämään talon asukkaita piereskelemällä kaikuvia pieruja pitkin parveketta.
      Siinä se aina istui muovituolissaan ja piereskeli ja kyllä ne pierut kaikuivatkin. Monet naurut saatiin ja naurattipa pierijää itseäkin monasti.
      Ei siinä mitään laitonta ollut, harmitonta huumoria vaan ja ajanvietettä.
      Joskus sen näkikin parvekkeeltaan kun ulkona käveltiin, siellä se hihitteli tuolillaan ja päästeli repiviä pieruja.
      Talon puliukkoja nauratti niin kipeästi että huh huh.

• Anonyymi

En se minä ollut, se oli Pirkka

• Anonyymi

Jaa että ppp on pierujen edessä.
        Noo, pulleat posket kyllä kertoo, että on sitä volyymia piereskelyyn!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe