Mielestäni nyt on aika vastuutonta kirjoitusta joissakin ketjuissa jopa toisen luonnollisen henkilön nimellä
En voi sellaista hyväksyä MK
Vastuutonta kirjoitusta
9
177
Vastaukset
Poistu vaikka koski hieman nyt vastapuolella olevaa mutta kirjoitus oli törkeä MK
- Sota invaliidi
Sinähän et hyväksy mitään, kaiki on solvausta ja halvausta.
- antirasisti
Elä nyt Korpelainen taas innostu. Juhli nyt voittajaosapuolen kanssa ja rentoudu.
Tarkoitatko entistä kunnanjohtajaa vai mitä? en usko hänen lähteneen röttelöasioihin viksuna miehenä:
On kuitenkin todella niin, vaikka noiden akkojen toimista en tykkää mitä he tekivät niin kuitenkin en hyvälksy sellaista toimintaa joka koskee jopa perheenjäseniin ja on siten hyvin loukkaavaa vailla perusteita siksi puutun aina sellaiseen toimintaan koska en todella ymmärrä sellaista asiattomuutta jota itse olen joutunut kokemaan hyvin usein MK- Vastaus Korpinen
markkukorpinen kirjoitti:
Tarkoitatko entistä kunnanjohtajaa vai mitä? en usko hänen lähteneen röttelöasioihin viksuna miehenä:
On kuitenkin todella niin, vaikka noiden akkojen toimista en tykkää mitä he tekivät niin kuitenkin en hyvälksy sellaista toimintaa joka koskee jopa perheenjäseniin ja on siten hyvin loukkaavaa vailla perusteita siksi puutun aina sellaiseen toimintaan koska en todella ymmärrä sellaista asiattomuutta jota itse olen joutunut kokemaan hyvin usein MKKetä sinä tarkoitat tuolla "vaikka noiden akkojen toimista en tykkää " lausahduksella? Vastaus tänne, ilman selittelyjä ja mieluiten heti.
Kyllä asiat ovat olleet ketjuissa selkeästi todenttuna ja lehdestä poimittuna
En todella ole tykännyt sellaisesta toiminnasta joka kohdistuu taukotiloihin jo sellainen toiminta on työpaikoilla lain mukaan yksilönsuoja ja rikosoikeudellisesti asiatonta toimintaa katso rikoslaki salakuuntelu ja katselu ja yksilönsuoja.
En ole myöskään todella pitänyt siitäettä nyt lähdetään sitten myöskin parjaamaan näitä henkilöitä joillakin hyvin arveluttavin menetelmin loukkaavasti joten tein siitä ilmoituksen ylläpitoon ja ylläpito reakoi asiaan
Olisi kyllä myöskin paikallaan se seikka että tällä hetkellä Esko ei voi mitenkään kommentoida asiaa ennen jos asia on poliisilla tutkinnassa, joten mitenkään ei ole homma silloin tasapuolista kohtelua kun henkilö ei voi puolustautua julkisuudessa.MKEdelleen kuuntelin areena ohjelman siinä se todistus
Ei aihetta enenpään MK- Kysyn vaan
Meidän työpaikan taukotilan kahvilassa ei sallita kenenkään ulkopuolisen oleskelua eikä missään nimessä lehtitoimittajien urkintaa. Kuka oli päästänyt toimittajan taukotilaan vakoilemaan ja miksi?
- Totuuden torvi
Kyseessä on suuri perussuomalaisia vastaan käyty salaliitto..! Kuten yleensä demarit, Kokoomus, Keskusta löytää toisensa kun heidän paikkansa EU ruokapöydässä on uhattuna. Tässähän ne käyttää haloskan tunnetuksi tekemää " lautanen mullekkin " taktiikkaa..! Toissapäivänä suorastaan pöyristyin kun O.Rehn puolusti omaa paikkaansa EU byrokratiassa.. Sekin on käynyt mediakonsultin luona. Nimittäin tauot ennen vastausta ,jotkaa vaikuttaa miettimiseltä kuuluu kuvaan ; ) Otakaa huomioon ettei se tee Rehnistä sen viisaampaa vaan hidasälyistä, kun vastauksessa menee niin pitkään... ; )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441