Muuten ihan OK sakkia, mutta yksi paha vika niissä on: ovat somerolaisia.
Somerolaiset ovat somerolaisia
42
980
Vastaukset
- hyvä niin
Idioottejahan ne on, onneksi muuan hallinto- ja kuntaministeri Henna V. tulee ja lakkauttaa koko "kaupungin".
- onkin
Kaupunki
- siltikinseon
Kunta
- siltikinseon
Kunta
- x2x2
siltikinseon kirjoitti:
Kunta
Oho.
- yäk!
Oletteko huomanneet, kun Nino istuu sohvalla peitto päällään, niin hän kaivelee nenäänsä ja korviaan ja sitten pyyhkii sormensa peittoonsa. Aika yököttävän näköistä puuhaa. Ja mitähän muuta mahtaakaan peiton alla hipelöidä pikku kätösillään?
- faktun rektum
Mitä siinä on muka erikoista? Kaikki somerolaiset tekee niin.
- yäk!
faktun rektum kirjoitti:
Mitä siinä on muka erikoista? Kaikki somerolaiset tekee niin.
Mutta kun se Niino kaivaa myös pyllyään!
- faktum rectum
yäk! kirjoitti:
Mutta kun se Niino kaivaa myös pyllyään!
Niin meillä Somerossa tekee jokainen.
- Tammelassa
faktum rectum kirjoitti:
Niin meillä Somerossa tekee jokainen.
Et ole somerolainen kun et edes tiedä, että sanotaan "Somerolla", ei Somerossa.
Onhan Somerolla yksi ihana vanhempi nainen, toson minua nuorempi, kaupan myyjänä. En kerro kehen olen vähän ihastunut. Varattu nainen hän on ...
- Annamkk
Paras läppä tässä on, että nämä ylemmät kommentit on kirjoittanut yksi ja sama henkilö! xD
Täällä palstalla kun ei yhden puolen tunnin sisällä noin montaa lukijaa käy :D
Seuraavaan kommenttiin kannattaa jättää muutaman päivän väli niin se on uskottavampaa ;) - vinkvink
...Ja somerolainen sanoo Somerolla eikä Somerossa :D
- Annamkk
Totta :D
- XOsomerolainen
Eikös Somero äännetä Someero. Näin ainakin entisinä aikoina tehtiin.
- Annamkk
XOsomerolainen kirjoitti:
Eikös Somero äännetä Someero. Näin ainakin entisinä aikoina tehtiin.
En ole koskaan kuullut somerolaisen ääntävän Somero, Someeroksi.
Mutta (lähi)ulkopaikkakuntalaisten kylläkin. Kun kertoo olevansa Somerolta, saa siihen usein vastauksen "jaa et oikeen Someerolta" :D
Ei kaikki tietenkään. En halua yleistää :)
- Märkäpieru
Jättäkää kaupunin nimest ro pois, ni olisitte tekin ajan hermol.
- gayääs69
Somerolta tulee vaa runkkareita ja homoja ( tiedän kokemuksesta)
T.ex Somerolainen- liisa2
ja kumpahan sinä olet sitten?
- Annamkk
liisa2 kirjoitti:
ja kumpahan sinä olet sitten?
Ymmärsin että hän kokemuksesta tietää, eli on siis itse kumpaakin?
- Rekkakuski
Tuli just heitettyy siemennesteet yhden 26 v karvattoman sällin pepulle. Jaksaa taas jatkaa matkaa.
- Laasti Lasti
Ai vittu repa säki oot täällä, oli kyl niin vitun hyvät lastit taas
- Rekkakuski
Kyllä vaan, melkomoiset lastit lentää kunnon persepanon jälkee.
- mukillinen mälliä
Kunnon perrsepano ratkasee onkelman jos toisenkin.
- Näinsittetäällätänää
jumankauta ite asutte jossai salos ? Somerol on urheilijoi runoilijoi kirjailijoi kaikenmaailman laulajii ja tämmösii. Jotai someroo vastaa? ja mitä se teiä perset kutittaa jos teit ei kiinnostas somero ette tekis tälläst turhaa keskustelujuttuu xd
- Annamkk
Älä ota niin vakavissaan. Nää on just näitä lapsia kun laittaa provon tänne siks et ihmiset alkais keuhkoo.
Joten ei anneta niille sitä tyydytystä, todetaan vaan omassa pääkopassa että, "ollaan järkevämpiä eikä aleta tappelemaan keskenkasvusten kanssa keskustelupalstalla." - ihastus
Annamkk kirjoitti:
Älä ota niin vakavissaan. Nää on just näitä lapsia kun laittaa provon tänne siks et ihmiset alkais keuhkoo.
Joten ei anneta niille sitä tyydytystä, todetaan vaan omassa pääkopassa että, "ollaan järkevämpiä eikä aleta tappelemaan keskenkasvusten kanssa keskustelupalstalla."Kerro minulle ihastuksesi nimi.
- keskustelua
ihastus kirjoitti:
Kerro minulle ihastuksesi nimi.
Kerro minulle, kenen kanssa sinä seurustelet, niin minä kerron, kenen kanssa minä seurustelen.
- hjjhh
keskustelua kirjoitti:
Kerro minulle, kenen kanssa sinä seurustelet, niin minä kerron, kenen kanssa minä seurustelen.
Jnbj
- lähetettäneen
Hallinto ja Kunta Ministeri Henna Vee lähettänee Someroon Pioneeri-Pataljoonan sekä Tarkk'ampuja Komppaniian.
Lopettavat Somerolaisten pöyhkeilyn.
Niin puhutaan.- Annamkk
Me täällä Somerossa ollaan kaikki ihan sekopäitä.
- totus totuus
Annamkk kirjoitti:
Me täällä Somerossa ollaan kaikki ihan sekopäitä.
TYHYMIÄ te ainakin ootte!
- Annamkk
totus totuus kirjoitti:
TYHYMIÄ te ainakin ootte!
Totta! Mutta syynä on ainoastaan asuinpaikka: asumme Somerossa. Ei täällä kukaan VOI olla muuta kuin sekopää idiootti.
- eräs henkilö
Annamkk kirjoitti:
Totta! Mutta syynä on ainoastaan asuinpaikka: asumme Somerossa. Ei täällä kukaan VOI olla muuta kuin sekopää idiootti.
Kohtalosi kova on, elo varmaan onneton.
- suru syömmessäin
eräs henkilö kirjoitti:
Kohtalosi kova on, elo varmaan onneton.
Kovaa on Somerolla kitua, kun elo menee päin vitua.
- todellisuus-tim
suru syömmessäin kirjoitti:
Kovaa on Somerolla kitua, kun elo menee päin vitua.
Onneton täällä täytyy olla,
koska kaikilla on niin tyhmä polla.
- Pysäkillä odottava
Missä on Someron Linja OY?
- pysäkkihommaa
Sun täytyy odottaa vielä pari vuotta siellä pysäkillä. Ehkä sitte tulee.
- Somerossa
Someron Linja Oy on Somerossa.
- juuuuuuh
Bussi Somerolle
- hulluus.tarttuu
Olemme asuneet Somerolla koko ikämme ja nyt olemme melkein yhtä hulluja kuin kaikki muutkin somerolaiset.
- Somerniemeläine
Kyl mä ainaki tungen sormen perseteikääni, ku g-piste sijaitsee siel.
- uppppphh
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768