Joku aika mainitsin asiasta, että Rauhalaan saatiin lapsille leikkikenttä josta oli tehty jopa kansalaiskeräys nimiä siitä kului sitten yksitoista vuotta ja nostin asian esiin uudelleen ja uudelleen.leikkikenttä on nyt ja hyvä.
Kuitenkin nyt jotkut olivat uusia leikkivälineitä käyneet tuoamassa eli liukumäen ylätasanteen kaide rikottu ja ilmeisesti kiikuttu pylväässä koristetuuliviirissä joten tuo toiminta ei ole mitenkään ihan pienten tekemä vaan kuka lienee mutta tein asiasta ensin tekstiviestillä ao pyynnön ei tapahtunut mitään mutta kuten taannoin kerroin tein kirjelmän virallista tietä kaupungille.
KIITOS NYT NÄKY JOTAKIN TAPAHTUVAN eli ilmeisesti edes tilanteen arviointi toissa päivänä sellaista havaitsin.Vetosin kirjeessä ja julkisesti täällä työsuojeluun myös, onhan tuo asia myös sellainen asia joka liityy selkeästi perhepäivähoitajien toimialaan lasten turvallisuudesta, toivottavasti asia saadaan kuntoon pikaisesti markku työsuojelukouluttajan pätevyys
Lasten leikkikenttä
19
193
Vastaukset
- minäminäminä
Onneksi täältä löytyy myös itsensä esiin nostajia, eikä pelkkiä rasisteja. Hyyyvvä make.
Annoin kiitoksen mutta myös huolestunut kaupungin omaisuuden tuhoamisesta ja lasten turvallisuudesta.
Muuten huomaatko että kirjoituksesi oli juuri sitä rasismia jota on kohtaani jatkuvasti MK- baberi
näin on
Kiitos
Olen todella tässäaiassa kuin muissakin tuota ilkivaltaa vastaan ja puutun välittömästi asiaan vaikka se sattaisi kohdistua juri sinun lapsiin mutta jos en tunne niitä niin tällä tavalla jopa sitten voitten tietää mitä lapsemme tekee.
Sinänsä itse olen olut monesti sydän syrjällään myös kersojen tähäre.
On kuitenkin se asia ollut hyvä jotta sopu on säilynyt ja joka perheessä ja talossa olemme aikuisia olleet ja siten siitä voinen tunnustuksen antaa sopu on säilynyt ja kasvatustavoitteet ovat olleet yhteneväiset MK- huokaus
Voi tätä palstaa. Ihan asialliseenkin viestiin pitää vetää rasismi mukaan. Saisivat laittaa Lieksa-palstan tauolle vähäksi aikaa.
Huokaus kun katsoo vastauksessa olevaa tekstiä niin mielestäni kohtaani siinä myös on halveksintaa joka on ollut jatkuvaa, joten kiitos siitä näin miesten päivänä jota tänään vietetään onko miehillä mitään arvoa täällä Lieksassa? ,Huomenna on sitten lapsen oikeuksien päivä ja tuo asia koski juuri lasten oikeuksia turvalliseen elämään ystävällisesti Markku
- monta mieltä
Siinä leikkikentässä näkyy olevan omat vahdit ja täysin varmana asiasta, on komennettu pois tytöt, jotka ovat olleet siellä hajoittamatta paikkoja. Sinne täytyy laittaa kyltti - ei yli kymmenvuotiaille, tai muuta vastaavaa. On toki väärin, että paikkoja hajoitetaan, mutta ei kaikki kuitenkaan riko paikkoja. Sitten kun mopopojat siellä kaljoittelee niin kukaan ei välitä. Onko se oikein ?
Olisi sitten hyvä aikuisten hieman katsoa tuo toiminta kenen taholta sitten tytöt on komennettu pois?
Pitääpä ulkoilla sitä reittiä hieman aikuisten myös- lähiasukas
Kesällä pojat kajotteli siellä mopojen kanssa, joten ei viitsinyt enää tällainen kompurajalka oikaista edes siitä. Nyt koulut ja kylmät ilmat nii ei ne siellä enää. Tuo ei ole ainoastaan tuon paikan ongelma vaan joka paikassa, joka vähän suojassa.
- wilja
Asiaa, Makku
Jos asia on vielä toistuvaa niin siitä voi tehdä pyynnön viranomaisille aivan kuin noista viritetyistä mopoista yms joka nähdään ongelmaksi, Meillä on jopa poliisiasiain neuvottelukunta jotka seuraa yleensä asioita ja jopa ilmoitetaan joskus että nyt kiinnitetään erityisesti siihen esim risteysajoon tai turvavöihin huomiota eli ne asiat on ennakolta ilmoitettu kiitos asiallisuudesta lähiasukas MK
- vilpitön
Hyvä Markku. Hyvä kun joku huolehtii oikeistakin ongelmista.
Kiitos
mielekkääpää toiminta on tehdä työtä ihmisten oikeiden asioiden parissa kuin liipparijutuissa, jotka tietysti kiinnostaa joitakin henkilöitä ja vallanhaluisia jajotka haluaa tirkistellä, jopa toisten makuukamariin sellaista kerra oli, että miehen tunnuksella akka meni miesten paltalle ja tunnusti sen jopa kansalaisverkossa totesin silloin oletko todella kiinnostunut naapurin makuukamarista ja annoin miehelle myös palautetta etkö pysty tyydyttämään akkaasi kun seuraaa miesten sivuja sinun tunnuksilla oletko tossun alla MK- neijukka
Lapsia ei saa unohtaa.
- ei hyvä
Kovin on tunnepitoista ja rasistista tämäkin meno. Markku puurtaa ja saa rasismia kiitokseksi.
- nallet
Tämä on leikkikenttäkeskustelu
Kiitos asia on selvä ja tänään syntymäpävänäni olen olut mukkana kolme kokousta ja kaksi päytäkirjaa kirjoitettuna jo tehtynä
Lähdetään sitten jo muihin aiheisiin jotka kehittävät meidän jokaisen elämää niin työssäkayvien työttömien sairaiden vanhusten elämää Ynm Mk
Perinteitä uhkilua kohtaani mutta nyt on sentään lasten oikeuksien päivä eikä juoruämmien pippalot missään seuroissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441