voi päivittää saajaluettelossa olevan tilinumeron?!
Miten Nordean verkkopankissa
4
7356
Vastaukset
- kfhj
Laskunmaksun yhteydessä valitse saaja, päivitä tiedot ja laita ruksi kohtaan "lisää saajaluetteloon", ja maksa lasku. Sen jälkeen poista saajaluettelosta vanha versio.
- MVK
Miten saan poistettua saajaluettelosta vanhat tiedot
- mutsison
Päivittäiset raha-asiat - muut maksuasiat - saajaluettelo
- op.fi
Käykää nordean roskapankin asiakkaat katsomassa op.fi sivua. Laittakaa asiakastunnukseksi 1234567 ja salasanaksi 7890 ja varmistussalasana mikä tahansa nelinumeroinen luku.
Siellä on maksuissa maksupohjat, joista valitaan maksunsaaja. Jokaisen maksunsaajan voi nimetä omalla haluamallaan nimellä. Jos on vaikka nordean roskalainapaskanluottotilejä enemmän kuin yksi, niin jokaisen saa nimetä erikseen sen mukaan mikä tili se on jne. Muokkaaminen onnistuu aivan helposti ja saa poistettua helposti.
Sen vierran olen käyttänyt Nordean verkkopankkia, että noi vakimaksut pitää niikun tuntea suunnilleen tilinumerosta... Mä en kyllä oikein löydä mitään hyvää Solo-palvelusta... tietenkin asiat hoituu silläkin, mutta se on aika keskineräinen, vaikka sillä on miljoona käyttäjää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 995447
- 2634698
- 484612
- 643322
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412224