Isälle lahjaa tässä mietin, niin tuli vastaan tälläinen idea kuin ruokatermos. Sellaista isälläni ei taida olla ja käyttöä voisi hyvin olla metsässä tai pilkillä. Yhden aiheen löysin, missä kehuttiin Retki merkin ruokatermareita, niillä kuulemma pysyy ruoka lämpimänä. Sellainen voisi olla hyvä valinta. Kuitenkin mielestäni se näyttää ihan tavalliselta termospullolta, niin mietin, onko niillä sitten mitään eroa (taitaa suuaukko olla vähän leveämpi?)? Toinen mikä tuli eteen oli Isosteel ruokatermarit, joihin ruoka laitetaan rasioihin. Itse jotenkin näkisin tämän kätevämpänä etenkin, jos ruoka on muuta kuin keittoa. En löytänyt kuitenkaan mistään mitään omakohtaisia kokemuksia.
Onko siis teillä mitään omakohtaisia kokemuksia ruokatermareista ja mitä mieltä olette, olisiko se hyvä lahja?
Ruokatermos?
tytär
1
667
Vastaukset
- neo
Terve,
Ihan mukava lahja on.
Ruokatermosta valittaessa tosiaan on otettava huomioon sen koko. JOtta sapuska pysyisi mukavan lämpimänä se pitää täyttää täyteen ja ennen sapuskan ahtaamiata lämmittää.
Mulla on käytössä Warhead ruokatermos ja on passeli pitämään nälän kurissa kalareissulla, tietenkin leivällä täydentämällä.
Tuo Isosteel on melko iso muistaakseni 1.5 l. Ylimääräinen paino reissurepussa voi vähentää käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859