Helvetisti isoja torakoita

ötököitä

Unessani lattioiden välistä tuli noin pienen kämmenen kokoisia torakankaltaisia hyönteisiä, jotka yrittivät päälle, ja kuhisivat lattioilla. Erittäin epämiellyttävä uni. Välillä huomasin yhden olevan jo iholla, ja huidoin sitä säikähtäneenä pois.
Mitä nämä unessa tarkoittavat?

5

3056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäjolppi

      Vahvoja syyllisyydentuntoja ja syviä itsetunnon alhoja merkitsee erikoisesti torakoiden näkeminen iholla. Näin samanlaisia unia yli 20v. Hain apuja itämaisista menetelmistä. Se on elinikäinen projekti, mutta kannattaa.

    • Ötökkäunet viittaavat vahvasti inhottavuuden ja epämukavuuden oloon. Itse näen ja koen kaikenlaisia toukkia ja matoja hiuksissani ja päässäni varsinkin krapulassa.

      Edelliseen kirjoittajaan yhtyen syyllisyyden tunne saattaa tällaisia unia näyttää, mutta fyysinenkin epämukavuuden tunne voi sen tehdä.

      • Anonyymi

        Minulla on nousussa flunssa pitkään aikaan ja menin makuulle johon sammuin kun saunalyhty makoisaan lepoon jossa näin unen että olin jonkun kaverin kanssa tappamassa torakkaa joka oli seinän ja lattian välissä iso siivellinen ötkkä jota hakkasin tosi kovasti kepillä tai millä lie,mutta tuo torakka vaan ei meinannut kuolla millään.Uni oli todellakin epämiellyttävä kokemus
        siitä kuinka sitkeässä noilla voi olla henki,tuo tappaminen tuntui lähes mahdottomalta.


      • Anonyymi

        Tuohon on onneksi lääke olemassa,ei ota sitä ensimmäistä ryyppyä!


    • Anonyymi

      Unisymboleina torakat viestivät pitkäikäisyydestä, kestävyydestä (sitkeydestä) ja uusiutumisesta. (Katsos jopa ydintuhostakin torakat selviävät lajina hengissä).
      Mutta torakat unessa kertovat myös vahvasta tarpeesta puhdistaumiseen (henkiseen).
      "Pössyttelijät" näkevät usein painajaisia torakoista.
      Yleisesti torakka-uni viestii vahvasti unennäkijälleen koeeaa aikaa uudelleen arvioida elämänsä tärkeysjärjestys.

      nimim. 1 Tulkitsija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe