Unessani lattioiden välistä tuli noin pienen kämmenen kokoisia torakankaltaisia hyönteisiä, jotka yrittivät päälle, ja kuhisivat lattioilla. Erittäin epämiellyttävä uni. Välillä huomasin yhden olevan jo iholla, ja huidoin sitä säikähtäneenä pois.
Mitä nämä unessa tarkoittavat?
Helvetisti isoja torakoita
5
4977
Vastaukset 5
- ikäjolppi
Vahvoja syyllisyydentuntoja ja syviä itsetunnon alhoja merkitsee erikoisesti torakoiden näkeminen iholla. Näin samanlaisia unia yli 20v. Hain apuja itämaisista menetelmistä. Se on elinikäinen projekti, mutta kannattaa.
Ötökkäunet viittaavat vahvasti inhottavuuden ja epämukavuuden oloon. Itse näen ja koen kaikenlaisia toukkia ja matoja hiuksissani ja päässäni varsinkin krapulassa.
Edelliseen kirjoittajaan yhtyen syyllisyyden tunne saattaa tällaisia unia näyttää, mutta fyysinenkin epämukavuuden tunne voi sen tehdä.- Anonyymi
Minulla on nousussa flunssa pitkään aikaan ja menin makuulle johon sammuin kun saunalyhty makoisaan lepoon jossa näin unen että olin jonkun kaverin kanssa tappamassa torakkaa joka oli seinän ja lattian välissä iso siivellinen ötkkä jota hakkasin tosi kovasti kepillä tai millä lie,mutta tuo torakka vaan ei meinannut kuolla millään.Uni oli todellakin epämiellyttävä kokemus
siitä kuinka sitkeässä noilla voi olla henki,tuo tappaminen tuntui lähes mahdottomalta. - Anonyymi
Tuohon on onneksi lääke olemassa,ei ota sitä ensimmäistä ryyppyä!
- Anonyymi
Unisymboleina torakat viestivät pitkäikäisyydestä, kestävyydestä (sitkeydestä) ja uusiutumisesta. (Katsos jopa ydintuhostakin torakat selviävät lajina hengissä).
Mutta torakat unessa kertovat myös vahvasta tarpeesta puhdistaumiseen (henkiseen).
"Pössyttelijät" näkevät usein painajaisia torakoista.
Yleisesti torakka-uni viestii vahvasti unennäkijälleen koeeaa aikaa uudelleen arvioida elämänsä tärkeysjärjestys.
nimim. 1 Tulkitsija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496