Miten monet miehistä tai naisista ovat saaneet kokee seuraavaa?
Oma kulta mittaa kuumeen lasimittarilta kultansa pyllystä! :)
Te ketkä ootte kokeneet, ni mitä ootte tykänneet tai miltä on tuntunut?
Mä ainakin tykkäisin kovast jos mulla olis nainen, joka haluis aina tarvitessa mitata multa kuumeen lasimittarilla syvältä pyllystä
Nainen mittaamaan mieheltä kuumetta
20
1764
Vastaukset
- sairaanhoitaja 69
Mittari toimi myös, kun mittasin naiselta pimpasta lämpöä kivaa puuhaa.
- prostata
Jos anaalista puhutaan niin eturauhasen hieronnassa on sentään jotain ideaa.
Oikea ajoitus ja voisiko parempaa ajatella! Sairaanhoitaja 69: kumpa olisin sun miesystis. Saisit aina mittailla lasimittarilla multa lämmön pyllystä, kun vaan tunnen itseni kuumeiseksi. :)
Eix tällä sivulla tosiaan ketään muita naisii kuin Sairaanhoitaja 69, keiden mielestä on kivaa mittailla kuumetta toisilta alapäästä?
Aattelis että jotkut naiset olis ihan villliintyneitä ja innoissaan jos joku mies kertoo tykkäävänsä naisen tekemästä kuumeen mittaamisesta syvältä pyllystä. :)
Mutta onko niin ettei tämän sivun naispuoleisia käyttäjiä kiinnosta mittailla kuumetta miestensä pyllystä ja saada sörkkiä miehen pyllyä lasikuumemittarilla siitäkin huolimatta, vaikka jonkun mies pyytäisi ja anelisi kauniisti kuumeen mittausta syvältä pyllystä? Ja vaikka mies miten paljon tahansa vakuuttaisi tykkäävänsä toimenpiteestä juuri oman naisen tekemänä.
Mun mielestä kyseinen toimenpide omalta naiselta saatuna tuntuis oikeesti niin huippuihanalta,- rytmihäiriö
Jos mulla olis oma rakas tai edes vakipano, niin takuulla mittaisin kuumeen pyydettäessä. Olen mitannut omasta pimpastani kuumeen, kun yritin tehdä videota yhdelle miehelle, mutta olin niin kännissä etten muista tulosta :) Missään ei muuten sanota, onko sh69 nainen vai mies.
- Kummetta löytyy
Minä olen mitannut monesti kuumeen mieheltä pyllystä ja voin sanoa että ovat tykänneet siitä kovasti. On myös kiva hieroa karhealla hanskalla pyllyä. Siitä ovat miehet saaneet tosikivan tunnelman.
Kummetta löytyy kirjoitti:
Minä olen mitannut monesti kuumeen mieheltä pyllystä ja voin sanoa että ovat tykänneet siitä kovasti. On myös kiva hieroa karhealla hanskalla pyllyä. Siitä ovat miehet saaneet tosikivan tunnelman.
Oot ihana nainen :D
rytmihäiriö kirjoitti:
Jos mulla olis oma rakas tai edes vakipano, niin takuulla mittaisin kuumeen pyydettäessä. Olen mitannut omasta pimpastani kuumeen, kun yritin tehdä videota yhdelle miehelle, mutta olin niin kännissä etten muista tulosta :) Missään ei muuten sanota, onko sh69 nainen vai mies.
Ihannevaimon piirteisiin todellakin sisältyy mulla tuo piirre, että vaimo mittaa kuumeen mieheltä aina pyllystä. Täydellišessä tilanteessa se on molempien osapuolten mielestä kummankin parhaaksi. Ja mulla ihannemiehen piirteisiin sisältyy yhtenä piirteenä kiltisti pyllistäminen sängyllä odottaen kuumeen mittausta. Naisen tullessa makkariin kunnon miehellä näkyy paljas pylly ainakin makkaron ovelle asti ja miehen nautinto alkaa heti kun tuntee lasikuumemittarin pään osuvan pyllyreikään ja nautintoa jatkaa niin kauan kuin lasikuumemittari vain on pyllyssä.
Mä arvostan tosi paljon noita naisii ketkä suo miehellensä tämän ihanan nautinnon. Rakastan teitä
- tarkka tulos
Kuumeen voi lasimittarilla, mita myös kikkelistä. Sinne vaan mittri virtsaputkeen ja hys ettei kovasti keuli ja sitten karsotaan lämpötila.
- turvaseksiä
Minä en työtäisi lasimittaria virtsaputkeen, pimppaan tai pyllyyn sillä jos se hajoaa tekee taatustu kipeää ja tulee sairaala reissu. Seksiväline kaupoissa myydään virtsateiden "tutkimiseen tehtyjä" metallisia sondeja jotka ovat turvallinen valinta tuollaisiin vähän kinkympiin leikkeihin.
- 38.2
Vanhempi nainen halus mitata kun mulla oli huono olo nuorena. Olin selälläni ja piteli lasi mittaria pyllyssäni, kyllä seiso kun kiveksiä otti pois kuitten n katseli mittaria. Sitten sano että pitää olla rentona kun mittaa, runkkas että lensi. Sitten uudestaan mittari pyllyyn. Sit halus visrsaputkeen kun seiso ja mittaili.
38.2 kirjoitti:
Vanhempi nainen halus mitata kun mulla oli huono olo nuorena. Olin selälläni ja piteli lasi mittaria pyllyssäni, kyllä seiso kun kiveksiä otti pois kuitten n katseli mittaria. Sitten sano että pitää olla rentona kun mittaa, runkkas että lensi. Sitten uudestaan mittari pyllyyn. Sit halus visrsaputkeen kun seiso ja mittaili.
Virtsaputkestani en ihan haluis kuumetta mitattavan, voisin tuntea sellaisesta jopa kipua. Mutta tuo lasimittarin pitäminen pyllyssä kyllä kelpais mulle.
Nauttisin kyllä sydämestäni oman naisen tekemänä kuumeen pyllymittauksesta ja myös naiselta saadusta siittimen hankauksesta nahkahansikkailla- nautinto -
turvaseksiä kirjoitti:
Minä en työtäisi lasimittaria virtsaputkeen, pimppaan tai pyllyyn sillä jos se hajoaa tekee taatustu kipeää ja tulee sairaala reissu. Seksiväline kaupoissa myydään virtsateiden "tutkimiseen tehtyjä" metallisia sondeja jotka ovat turvallinen valinta tuollaisiin vähän kinkympiin leikkeihin.
Sondit ja katetrit on aivan toinen leikki. Niillä mennään vähän (katetrilla paljon) syvemmälle. Kyllä siinä poika saa kunnon kiksit, jos on taitava käsittelijä.
- Sairaanahan se käy
Ite kun olin tässä muutama päivä sairaana tuli kulta sanomaan että mittaa kuumeen. (Huom! En käytä nukkuessani alushousuja.) Luulin mieheni vain pöyhivän täkkiäni kun yhtäkkiä tunsin kuumemittarin omassa ns. pimpassa. Avasin silmäni ja katsoin miestäni jota en niinkään nähnyt kun sorkki kuumemittarilla pimppaani peiton alla. :D
Rytmihäiriö: voi miten ihanaa, että oot valmis mittaa rakkaan kuumeen
- potillana
itse pääsin tuollaiseen sairaalassa ollessani muutama vuosi sitten, vanhempi hieman lihava naishoitaja levitti rasvaa pyllyreikääni ja työnsi kuumemittarin sisään ja mittasi lämpöni, ihan kiva kokemus vaikka hoitaja ei ollutkaan nuori ja nätti
- hhjj
Minä pääsin kokemaan kuumeen mittaamisen takapuolesta sairaalassa kun epäiltiin että mulla on umpisuolen tulehdus. Silloin ei kyllä ollut yhtään kivaa.
- Anonyymi
Tykkään mitata vaimon lämmön peppureiästä säännöllisin väliajoin. Laitan hänet kontilleen jolloin peppureikä aukeaa hyvin, sitten otan mittarin ja laitan sen kärkeen vaseliinia. Nautin kun työnnän mittarin syvälle suoleen ja hieron häntä pimpasta ja itseäni myös...silloin saan.
- Anonyymi
655479
- Anonyymi
Kyllä on mitannu ammattikoulussa terveydenhoitaja pepusta lasimittarilla kuumeen,ei se mittari mihinkään hajoa laitto vaikka suuhun kun ei sitä pidä purra!
Entisaikaan käsiteltiinkin kaikkia instrumentteja paljon helläkätisemmin kun nykyaikana kun lasitavarat vaihtuneet silikoniin ja muovisiin,jo pelkästään vanhat vastaanotto huoneet pursusi lasisia kaapin ovia sun muita e isiellä saanut hosua!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984