La Ligan yleisökeskiarvot..

2013-14

1.
HIFK
10 67521 6752
2.
Kärpät
11 66283 6026
3.
Ilves
11 64026 5821

10

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhiviv

Ilves 5821

• Bbihk

Ilves
        11 64026 5821

• fhfhffhfh

fhfhhfhf

• eyeyey

ryreyyye

• dgggdg

fhfhhfhf

• Raimonverot

Olen Ilvesfani. Asun yksiössä Hervannassa. Olen työtön joten minulla ei ole varaa ostaa fanitavaroita eikä nakkejakaan. Onneksi peleissä saa nakkeja ilmaiseksi, lipunkin saa ilmaiseksi peliin kun hakee ilmaisluppujen jakopaikoilta. Minulla on mustavalkoinen valokuva kun isoisoisoisoiso-isäni näki myös ilmaiseksi Ilveksen pelejä sota-aikoina ja otti valokuvan. Lisäksi wikipediasta katsoin niin Ilveskin on joskus amatööriaikoina voittanut mestaruuksia, sekä kabinetissa ja sota-aikoina. Minä kuulun Ilveksen kannattajaryhmään nimeltä, osasto kooveenjunnu(41). Minulla on ärrävika ja huudan peleissä että te voitte lähtee ja Tappalalaiset tulee Mouhijärveltä. Meitä Ilveksiä yhdistää yksi asia, nimittäin olemme kaikki samasta suvusta, eli sisäsiittoisia. Meidän isoisoisoisoisoisoisoiso-isämme on kaikilla sama. Nykyään asumme kaikki Hervannassa. Peleissä käymme ilmaislipuilla. Fanikamaa emme osta. Meille on tärkeämpää Tapparalaisten kiusaaminen kuin Ilveksen menestys.

• Raimonverot

Nyt se on tutkittu.
      Ilveksen fanit ovat heikompaa ainesta, asuvat Hervannassa kerrostaloissa, kulkevat eläkeläislipuilla sekä bussilla että halliin sisään. Syövät ilmaisnakkeja sekä palvovat muitten joukkueiden junnuja. Esim. Osasto kooveenjunnu ja eräs Savonlinnalaismaalivahti NHL:stä. Eli raimo&Tuukka. Koovee&Sapko.

• Hjvjvjjb

gulhjl

• ryryryry

rhyryyry

• hdhdhd

rehrh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      82
      3456
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1524
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1302
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1186
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      846
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      842
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      32
      782
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      780
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      727
    Aihe