1.
HIFK
10 67521 6752
2.
Kärpät
11 66283 6026
3.
Ilves
11 64026 5821
La Ligan yleisökeskiarvot..
10
128
Vastaukset 10
- uhiviv
Ilves 5821
- Bbihk
Ilves
11 64026 5821 - fhfhffhfh
fhfhhfhf
- eyeyey
ryreyyye
- dgggdg
fhfhhfhf
- Raimonverot
Olen Ilvesfani. Asun yksiössä Hervannassa. Olen työtön joten minulla ei ole varaa ostaa fanitavaroita eikä nakkejakaan. Onneksi peleissä saa nakkeja ilmaiseksi, lipunkin saa ilmaiseksi peliin kun hakee ilmaisluppujen jakopaikoilta. Minulla on mustavalkoinen valokuva kun isoisoisoisoiso-isäni näki myös ilmaiseksi Ilveksen pelejä sota-aikoina ja otti valokuvan. Lisäksi wikipediasta katsoin niin Ilveskin on joskus amatööriaikoina voittanut mestaruuksia, sekä kabinetissa ja sota-aikoina. Minä kuulun Ilveksen kannattajaryhmään nimeltä, osasto kooveenjunnu(41). Minulla on ärrävika ja huudan peleissä että te voitte lähtee ja Tappalalaiset tulee Mouhijärveltä. Meitä Ilveksiä yhdistää yksi asia, nimittäin olemme kaikki samasta suvusta, eli sisäsiittoisia. Meidän isoisoisoisoisoisoisoiso-isämme on kaikilla sama. Nykyään asumme kaikki Hervannassa. Peleissä käymme ilmaislipuilla. Fanikamaa emme osta. Meille on tärkeämpää Tapparalaisten kiusaaminen kuin Ilveksen menestys.
- Raimonverot
Nyt se on tutkittu.
Ilveksen fanit ovat heikompaa ainesta, asuvat Hervannassa kerrostaloissa, kulkevat eläkeläislipuilla sekä bussilla että halliin sisään. Syövät ilmaisnakkeja sekä palvovat muitten joukkueiden junnuja. Esim. Osasto kooveenjunnu ja eräs Savonlinnalaismaalivahti NHL:stä. Eli raimo&Tuukka. Koovee&Sapko. - Hjvjvjjb
gulhjl
- ryryryry
rhyryyry
- hdhdhd
rehrh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa861966Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as381270Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134974Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.201893- 77781
- 90774
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213688- 67657
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,46628- 64584
- 35581
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 35444
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13439- 33433
- 40427